قیمت انواع دزدگیر استیل میت

قیمت انواع دزدگیر استیل میت را اینجا دریافت کنید. سیتم اعلام سرقت ماشین steel mate از دسته دزدگیر های با کیفیت می باشد که در دو نوع تصویری و معمولی وارد بازار می شود. محصولات این کمپانی معروف دارای ویژگی های برجسته و امکانات ویژه می باشد که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. جهت آشنایی بیشر با آپشن های خاص انواع دزدگیر اتومبیل همراه ما باشید:قیمت انواع دزدگیر استیل میت

نصب سیستم ضد سرقت استیل میت بر روی ماشین

سارقان اغلب وسایل نقلیه را می دزدند یا لاستیک ها، قطعات و اجزای ضبط صوت آن ها را جدا می کنند و یا اینکه به دزدی وسایل شخصی مالکین داخل آن نفوذ می کنند. حتی گاهی بر اثر خصومت های شخصی به وسایل نقلیه شما ضربه وارد می کنند. بر این اساس است که دزدگیر ها روی کار آمدن تا ایمنی همه جانبه خودرو ها را تضمین کنند. تقریباً همه با انواع دزدگیر استیل میت به دلیل قابلیت اطمینان بالای آن ها آشنا هستند. این محصولات در انواع ریموت های مجهز به صفحه نمایشگر ال سی دی و یا ساده عرضه می شوند که علاوه بر کیفیت ساخت عالی از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

اگر در یک منطقه شهری پرمشغله زندگی می کنید یا کار می کنید، احتمالاً هر روز حداقل یک یا دو ماشین خود را در‌ جایی مانند خیابان یا کوچه ها پارک می کنید. برای همین باید خیالتان از امنیت آن همیشه آسوده باشد. با این حال، آژیر خطر سیستم ضد سرقت استیل میت زمانی فعال می شود که دزد پنجره ماشین را بشکند، درب آن را بدون سوئیچ باز کند یا بخواهد اتومبیل را روشن کند. درنتیجه قادر به اطلاع رسانی مالکین یا افراد مجاور دیگر می باشد.

دزدگیر های استیل میت دارای انواع سنسور های قدرتمند، ریموت کنترل از راه دور ماندگار و ارگونومیک، قابلیت نصب و اجرای ساده، کارکرد آسان و غیره می باشد. از دیگر کاربرد های حرفه ای این سیستم های ضد سرقت اتومبیل عبارتند از: مجهز به قفل کودک، قفل مرکزی، ویژگی ماشین یاب، مجهز به سنسور شوک و ضربه، قابلیت اطلاع رسانی باز بودن درب ها، قابلیت خاموش کردن ماشین هنگام سرقت، قابلیت فعال نمودن دزدگیر در دو حالت بی صدا و صدا دار، برد عالی ریموت ها و غیره.

قیمت انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر استیل میت خودرو تصویری مدل 8006

دزدگیر استیل میت خودرو مدل 8006 یکی از محصولات محبوب است که به ریموت کنترل از راه دور تصویری مجهز است. این ریموت اطلاع های در خصوص مشکل در هر کجای ماشبن شما را بر روی صفحه نمایشگر آن اعمال می کند. این دزدگیر ماشین برای اینکه ایمنی شما و دیگر اعضای داخل ماشین را درحین رانندگی تضمین کند، دارای قابلیت قفل اتوماتیک بعد از گذشت ۱۵ ثانیه بعد از حرکت آن می باشد.

به وسیله این سیستم ضد سرقت اتومبیل STEEL MAIT می توانید از راه دور به باز کردن درب صندوق عقب بپردازید. میزان برد این ریموت دارای ۵۰۰۰ متر است که به باتری لیتیوم قدرتمند نیز مجهز است. همچنین از ویژگی ماشین یاب قدرتمند بهره می برد.

قیمت انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر STEEL MAIT ساده مدل e plus

دزدگیر STEEL MAIT‌ ساده مدل e plus از دیگر مدل های پر فروش و مقرون به صرفه این کمپانی مطرح و شناخته شده است که به ویژگی های بروز و جدید مجهز است. ریموت این محصول از مدل های ساده است که از ساختار جم و جور در عین حال شیک و بی نقص بهره می برد. این دزدگیر دارای ۵ دکمه کاربردی است و در دو مدل ریموت آنتن دار و بی آنتن عرضه می شود که هر کدام دارای برد بسیار مناسبی می باشند.

همچنین سازگار با انواع خودرو های داخلی و خارجی در انواع مدل های پراید، سمند، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، هوندا، مزدا، تویوتا، فولکس، شاسی بلند و غیره می باشد. کلید های تعبیه شده بر روی ریموت کنترل از راه دور این سری دزدگیر استیل میت ساده شامل کاربرد های قفل درب ها، باز کردن درب ها، قابلیت بیصدا کردن سیستم، ویژگی ماشین یاب و آپشن صندوق پران می باشد. برای ایمنی بیشتر خودرو در خصوص مراقبت از حرکت یا باز بودن شیشه ها این دزدگیر استیل میت e plus دارای قابلیت نصب سنسور التراسونیک می باشد.

قیمت انواع دزدگیر استیل میت

قیمت انواع دزدگیر استیل میت

در زندگی امروزی، سرقت وسایل نقلیه به یک مشکل فزاینده برای عموم مردم تبدیل شده است. از طرف دیگر یک دزدگیر خودرو مناسب می‌تواند این مشکل را برطرف کند. برای همین محافظت و تأمین امنیت ماشین از این طریق می تواند آسایش خاطر را برای مالکین به ارمغان بیاورد. در این راستا یکی از برند های محبوب استیل می باشد که به طراحی و تولید مبتکرانه انواع دزدگیر های ساده و تصویری پرداخته است. برای سفارش و خرید این سیستم های اعلام سرقت اتومبیل با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما