خرید دوربین خودرو دو لنزه وای فای

خرید دوربین خودرو دو لنزه وای فای برای ثبت وقایع داخل و دوروبر خودرو با ارزان ترین قیمت از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری امکان پذیر است. دوربین کوچک ماشین متصل به اینترنت را می توانید در اتومبیل خود راه اندازی کنید، و از راه دور ماشین را توسط گوشی خود مدیریت و کنترل کنید. دوربین خودرو WIFI دو لنزه یکی از پر فروش ترین درب ضد سرقت یک ونیم لنگه ها در بازار اروپا به شمار می آید. شما می توانید آن را پشت آینه شیشه جلو هر اتومبیلی نصب کنید. ما را برای آشنایی بیشتر با این دوربین کنترل از راه دور کوچک خودرو همراهی کنید.

خرید دوربین خودرو دو لنزه

نصب دو دوربین وای فای دار برای یک اتومبیل

همه ما می دانیم که هم داخل و هم خارج اتومبیل نیاز به مراقبت دارد برای همین نصب یک عدد دوربین مداربسته برای ثبت وقایع داخل دوربین کفایت نمی کند. درب ضد سرقت ایرانی درجه یک دو لنزه بهترین پیشنهاد برای برقراری امنیت در ماشین ها می باشد. دوربین کوچکی که در زیر مشاهده می کنید در قسمت وسط پایه آینه با زاویده دید ۱۷۰ درجه قرار گرفته که با توجه به ارتفاع خودرو ها قابل تنظیم می باشد. و دوربین دیگر در داخل سپر یا بدنه جاسازی خواهد شد. دوربین خودرو وای فای دو لنزه دارای سنسور های حساس به لرزش و حرکت میباشد که میتواند به صورت خودکار تصویر برداری کند. کاربر می تواند همه این ها را بر روی موبایل خود به صورت وای فای تماشا و ذخیره کند.

دوربین ثبت وقایع خودرو دو لنزه این قابلیت را دارد که تصاویر گرفته شده را هم بر روی مموری کارت و هم بر روی گوشی همراه ذخیره کند. در اینصورت اگر می خواهید بر روی رم تصاویر ذخیره شود، باید دوربین خودرو بر روی ذخیره در مموری کارت تنظیم شده و یک مموری تا حافظه ۳۲ گیگا بایتی را درون آن قرار دهیم.

خرید دوربین خودرو دو لنزه

کاربرد دوربین خودرو WIFI دو عددی

شما صاحت اختیارید که دوربین را دقیقا کجای ماشین نصب کنید! دوست دارید آن را بر روی شیشه جلو قرار دهید یا بر روی شیشه عقب. در هر صورت این دوربین توسط دو لنز مختلف تصاویر را به صورت همزمان ضبط کرده و بر روی مموری به صورت دو فایل مجزا قابل مشاهده دخیره خواهد کرد. نصب و راه اندازی این دوربین مداربسته اتومبیل جهت بالا بردن امنیت خودرو در مواقع اضطراری است تا شناسایی افرادی که قصد آسیب رساندن به ماشین را دارند را آسان کند. جدا از این اتفات منفی شما می توانید برای ثبت لحظات خوب نیز از این دوربین کمک بگیرید به طوریکه آن را بر روی شیشه جلوی خودروی خود نصب کنید تا از منظره فیلم برداری و عکس برداری کند. بدین صورت شما یک فیلم از خاطره سفر خود دارید .

اگر بخواهیم بعد منفی را در نظر بگیریم باید بگوئیم که اگر خدای نکرده تصادفی رخ دهد و این دوربین در اتومبیل شما نصب باشد، شما می توانید یک مستند کامل از آن تصادف داشته باشید.

خرید دوربین خودرو دو لنزه

منبع تغذیه دوربین خودرو از کجاست؟

شاید برای شما هم سوال باشد که دوربین های مداربسته خودرو برق لازم خود جهت ضبط تصاویر را از کجا تامین می کنند؟ باید بدانید که اصلا نگران منبع تغذیه این دوربین نباشید . چندین راه برای تامین برق مورد نیاز این دروبین فراهم وجود دارد.

  • فندک خودرو: میتوانید برق مورد نیاز این دوربین را از طریق فندک ماشین تأمین کنید در اینصورت تا زمانی که ماشین شما در حالت روشن قرار دارد دوربین نیز روشن است.
  • باتری اضطراری: نگران نباشید این دوربین یک باتری اضطراری نیز دارد که در مواقع ضروری میتوانید از باتری  ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی آن استفاده کنید .

ویژگی های دوربین خودرو متصل به اینترنت

این دوربین خودرو یک دوربین متصل به اینترنت است یعنی برای انتقال تصاویر از طریق گوشی همراه به وای فای متصل خواهد شد. لذا به فرض مثال اگر اتومبیل شما دست شخص دیگری نیز باشد شما می توانید ببینید که کجا خواهد رفت و در داخل آن چه اتفاقی رخ داده است. میتوانید تصاویر را بصورت زنده و یا ضبط شده بر روی گوشی همراه خود ببینید. با سنسور تشخیص حرکت و ضبط اتوماتیک و خودکار ویدئو میتوانید در مصرف برق و حافظه این دستگاه صرفه جویی کنید تا فقط از حواث مهم فیلم برداری کند . این دوربین دارای مد پارکینگ نیز میباشد تا بتوانید به سادگی و با خاطری آسوده ماشین خود را پارک کنید . این دروبین دارای لنز با زاویه دید ۱۷۰ درجه میباشد و قادر به ثبت ۳۰ فریم در ثانیه است . تصاویر با رزرولوشن ۱۸۰ * ۱۹۲۰ ذخیره میشوند . کیفیت تصاویر دوربین خودرو بسیار عالی میباشد .

خرید دوربین خودرو دو لنزه

خرید دوربین خودرو دو لنزه

دوربین خودرو دو لنزه به دوربینی گفته می شود که توسط آن هم می توان داخل ماشین و هم عقب آن را کنترل کرد. این دوربین دارای دو لنز بوده که یکی در پشت آینه داخلی و دیگری در داخل سپر یا پلاک ماشین جاسازی خواهد شد. این دوربین قابلیت اتصال به وای فای را جهت انتقال تصاویر از راه دور دارد. شما می توانید این مدل دوربین خودرو و سایر مدل های دنده عقب و دوربین خودرو دنده عقب آینه ای را با قیمتی ارزان و منصفانه از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما