خرید دوربین ثبت وقایع خودرو با قیمت مناسب

خرید دوربین ثبت وقایع خودرو با قیمت مناسب را از مرکز فروش منصوری تجربه کنید! هنگامی که در یک رانندگی تصادف کنید یا شاهد یک مورد ناگوار باشید. دوربین ثبت وقایع خودرو به راحتی برای مشاهده کل جاده پیش رو در نظر گرفته شده است، بنابراین هر تصادفی که اتفاقاً با ماشین خود در جاده می بینید یا درگیر آن می شوید به خوبی از طریق این محصولات ثبت می شود. این دوربین ها، رانندگان را به استفاده از تصمیم گیری بهتر در هنگام پارک کردن ترغیب می کند. درنتیجه یک امر ضروری برای اتومبیل ها می باشد تا ضمن اینکه به ضبط خاطرات مسافرت بپردازد، دید واقعی و برتری را برای کاربران خویش فراهم کند.

جهت آشنایی بیشتر با این دوربین های آینه ای مانیتوری خودرو بیشتر آشنا شوید:

خرید دوربین ثبت وقایع خودرو

فواید نصب دوربین ثبت سوانح ماشین

در وسایل نقلیه ای که ما رانندگی می کنیم، دیدن پشت سر نیز بسیار سخت و‌ گاهی غیر ممکن می باشد. حتی اگر در هنگام رانندگی سر خود را به عقب برگردانده اید و یا از پنجره عقب نگاه می کنید، بسیار دشوار است که ببینید و دسترسی کاملی بر آنچه در اطراف شما می گذرد داشته باشید. در این راستا پیشنهاد ویژه و راه حل اساسی ما تهیه و فواید نصب دوربین ثبت سوانح ماشین است. چراکه با دارا بودن یک لنز ویژه برای نصب در بالای سپر ماشین، دید بسیار واضح و شفافی را برای راننده مربوطه به ارمغان می آورد.

در حالی که یک دوربین دنده عقب اتومبیل می تواند وسیله ای قابل اعتماد و مفید برای ثبت شواهد تصادفات جاده ای باشد، می تواند به پارک خودرو در بهترین موقعیت کمک کند. همچنین دستگاهی عالی است که به طور باورنکردنی در سراسر جهان محبوب است. بسیاری از افراد به دلیل کاربردهای چشمگیر، دوربین ثبت وقایع را روی ماشین خود نصب می کنند. این محصولات، جدا از ثبت سفرهای مهیج و خاطره انگیز جاده ای شما، می توان از این دوربین ها برای تهیه فیلم های ارزشمندی نیز استفاده کرد که در صورت بروز یک اتفاق ناخواسته می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

در نتیجه یک دوربین دنده عقب آینه ای اتومبیل می تواند چندین مزیت را نه تنها برای رانندگان و دارندگان اتومبیل بلکه برای جامعه و مقامات پلیس فراهم کند.

خرید دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین ثبت وقایع اتومبیل

به طور کلی با استفاده از ثبت وقایع خودرو، بدون نگرانی از امنیت وسیله نقلیه خود، فارغ از اینکه در چه وضعیتی هستید، می توانید از پارک ایمن و تجربه رانندگی بی دردسر لذت ببرید. این دوربین های دنده عقب مانیتور دار همه کاره هستند و در انواع مختلفی از ماشین های خارجی و داخلی در هر مدلی قابل استفاده هستند. به علاوه در نمایندگی‌ های تکنو دوربین در هر کجا که ‌باشید می توانید یک دوربین ثبت وقایع اتومبیل همراه با ویژگی های مورد نیاز خود پیدا کنید تا از بهبود تجربه رانندگی روزانه گرفته تا ارائه شواهد و مدارک در مواقع ناگوار بهره من شوید. شما می توانید تجربه پارک عالی خود را با استفاده از مدل های دوربین آینه ای داخل ماشین با قابلیت دید بهتر بهبود بخشید.

همچنین با مجهز بودن این دوربین ها به قابلیت حالت پارکینگ، شما می توانید برای محافظت از وسیله نقلیه خود در برابر انواع آسیب ها و سرقت ها به خوبی اقدام کنید. دوربین ثبت وقایع خودرو دوربینی است که در داخل محفظه آینه عقب به آسانی خودرو نصب می شود و معمولاً دید خوبی را از عقب و جلوی ماشین را مقابل شما قرار می دهد. بسته به مدل های متعدد، این دوربین های مانیتور دار می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند. مانند ضبط کردن هنگام رانندگی و هنگام پارک، ضبط صدا، پخش صدا، ثبت در کارت حافظه و غیره.

خرید دوربین ثبت وقایع خودرو

امکانات دوربین دنده عقب خودرو

اصلی کارت حافظه دوربین های ثبت وقایع خودرو، ضبط دقیق و بدون نویز تمام جزئیاتی است که در جاده اتفاق می افتد تا بتواند در صورت تصادف مدارکی را ارائه دهد. به جز در شرایط تصادف، این محصولات بیش از آنچه تصور می کنید مفید هستند. گرچه دارای هزینه مقرون به صرفه هستند، اما این دوربین ها به رانندگان کمک می کنند تا در طولانی مدت در صورت خسارت، از جمله برخورد و تصادف، سرقت تجهیزات خودرو و غیره محافظت کامل را ارائه دهد. دانستن اینکه ماشین شما توسط دوربین محافظت می شود به شما کمک می کند تا از نگرانی های احتمالی جلوگیری کرده و احساس آرامش کنید.

بدون وجود یک فیلم ویدئویی این دوربین های مانیتور دار آینه ای ماشین، تشخیص اینکه در یک تصادف مقصر چه کسی بوده دشوار خواهد بود. به وسیله این محصولات، تصاویر مهم در جاده و کوچه و خیابان می توانند از هر جهتی به دست بیایند و این دوربین ها میدان دید کافی و گسترده ای برای ثبت همه چیز ارائه می دهند.

خرید دوربین ثبت وقایع خودرو

خرید دوربین ثبت وقایع خودرو

دوربین ثبت وقابع خودرو، تمامی اتفاقات ریز و درشت داخل و خارج ماشین را برای شما ضبط خواهد کرد. این دوربین مداربسته معمولا دارای دو لنز بوده و از این رو حواس شما را برای برقراری امنیت و محافظت از ماشین جمع خواهد کرد. شما می توانید انواع دوربین خودرو آینه ای، دنده عقب، مانیتور دار و ثبت وقایع و دوربین دو لنزه وای فای خودرو را با قیمتی باور نکردنی از این مرکز فروش خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما