قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته ارزان

جهت سفارش و دریافت قیمت به روز آداپتور 12 ولت درب ضد سرقت یک ونیم لنگه مداربسته از طریق شماره تماس های موجود در این وبسایت ما را در جریان قرار دهید. خرید آنلاین ارزان ترین مبدل های 220 ولت به 12 ولت همراه با گارانتی برای تمامی هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع آداپتور های دوربین مداربسته و دی وی آر اعم از آداپتور 12 ولت 1 آمپر، آداپتور 12 ولت 2 آمپر، آداپتور 12 ولت 10 آمپر و غیره جهت تامین برق انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه، ahd، اسپید دام، وایرلس و غیره..   

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

کدام آداپتور برای دوربین مداربسته مناسب است؟

آداپتورها با ولتاژها و آمپرهای متفاوتی تولید و وارد بازار می شوند. اما مهم این است که برای چه وسیله ای کدام ولتاژ می تواند بهتر از همه مناسب باشد! درب ضد سرقت ایرانی درجه یک های مداربسته و دستگاه های دی وی آر برای عملکرد صحیح به ولتاژی 12 ولت نیاز دارند. بنابراین باید این ولتاژ کاری را برای این محصولات ایجاد کنیم. می دانیم که برق شهری ۲۲۰ ولت بوده و این جوابگوی سیستم های امنیتی و نظارتی نیست. بهترین و اصلی ترین راه استفاده از مبدل های 220 به 12 ولت است. اما شاید برای کاربر این سوال پیش بیاید که مقدار جریان عبوری از آداپتور 12 ولتی باید چقدر باشد؟؟ اینجاست که لازم است بدانید، شرکت های سازنده آداپتور ها را با جریان های متفاوتی بسته به عملکرد دوربین طراحی و می سازند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

در نتیجه برای تغذیه دوربین های مداربسته، نیازمند یک آداپتور ۲۲۰ به ۱۲ ولت خواهید بود.

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

لیست انواع آداپتور دوربین مداربسته 12 ولت موجود در فروشگاه

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

قیمت به روز آداپتور 12 ولت دوربین مداربسته

ولتاژی که برای کار دوربین های مداربسته در نظر گرفته شده است، 12 ولت می باشد. لذا حتما برای نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته باید ابتدا آداپتوری مناسب با جریان لازم برای ضبط فیلم دوربین تهیه کنیم. در فروشگاه مرکزی منصوری انواع با کیفیت ترین و بهترین تجهیزات و لوازم جانبی دوربین مداربسته با قیمتی مناسب به فروش می رسد. لذا با دوام ترین آداپتور ها با طول عمر بالا را می توانید به صورت عمده و خرده تنها در این مرکز فروش خریداری کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده مستقیم انواع آداپتورها و منبع تغذیه سوئیچینگ با قیمتی شگفت انگیز می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما