لیست قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت در تهران

لیست قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت در تهران را تنها از ما بخواهید. یک دوربین مخفی کوچک شارژی بی سیم با یک دوربین مداربسته معمول کمی متفاوت است. به گونه ای دوربین های مخفی که دارای ابعاد بسیار ریز است و عملاً تشخیص آن به عنوان یک دوربین غیر ممکن و دشوار خواهد بود. درنتیجه مدل مناسبی برای ارائه مدارک مفید خواهد بود. اما دوربین های معمولی گاهی به عنوان یک عامل بازدارنده مورد استفاده قرار می گیرد که قادر به فیلمبرداری های واضح در‌ محیط می باشد. ما در اینجا به معرفی محبوب ترین دوربین جاسوسی وایرلس از جمله دوربین مداربسته جاسوسی رم خور sqt, دوربین مداربسته بیسیم ریز فلتی و دوربین مخفی باتری دار کیو هفت می پردازیم.

این محصولات از امکانات بی همتایی بهره می برند که نیاز همگان را به خوبی تأمین می کنند.

لیست قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

دوربین مداربسته جاسوسی رم خور sqt

دوربین مداربسته جاسوسی رم خور sqt, یکی از مدل های پرطرفدار و پرفروش است. چراکه هم قابل حمل است و نصب آسانی دارد. از طرفی دیگر، نیازی به اتصال به منبع تغذیه برق ندارد. زیرا این یک مدل مستقل بی سیم است. این مدل از دوربین های مینیاتوری وایرلس دارای شکاف کارت حافظه در محفظه مخصوص هستند. درنتیجه همه ی ضبط شده های خود را برای بازپخش های بعدی در خود نگه می دارد. به طور معمول، این دوربین بیسیم بسیار کوچک اس کیو تی از طریق یک باتری لیتیوم یون کار می کند. همچنین به چندین LED مادون قرمز برای عکسبرداری قوی و قابل تشخیص در شب مجهز شده است. علاوه براین دارای روزولشن ۲ مگاپیکسل است که به تشخیص چهره سوژه مورد نظر تا فاصله ۳۰ متری می پردازد.

این مدل از دوربین شارژی به یک آهنربای قدرتمند مجهز است که نصب آن را بر روی هر سطوحی از درب و پنجره گرفته تا میز و جعبه دستمال کاغذی و غیره را امکان ‌پذیر می کند. از‌ دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته قابل حمل SQT، عبارتند از: قابلیت ارسال فیلم و تصاویر به صورت مستقیم بر روی گوشی های هوشمند و کامپیوتر کاربران، قابلیت شنود محیط، مجهز به سنسور تشخیص حرکت و غیره.

دوربین مداربسته بیسیم ریز فلتی

یکی دیگر از مدل های محبوب و کاربردی، دوربین مداربسته بیسیم ریز فلتی است که به ضبط تصاویر فوق العاده باکیفیت تا رزولوشن ۱۰ مگاپیکسل می پردازد. با این وجود حتی قادر به ضبط نوشته های متنی و پلاک ماشین ها به صورت شفاف و بدون نویز می باشد. قرار دادن این دوربین مخفی رم خور فلتی S06 در هر نقاط خاصی از یک فروشگاه یا کارخانه و غیره می توان بر خرید مشتریان، کارکرد کارگران و غیره نظارت کرد و عملکرد فروش را بر این اساس ارزیابی کرد.

فارغ از اینکه کسی به تحت کنترل بودن خود شک کند‌. همچنین با قابلیت اتصال به شبکه وای فای این دوربین، حتی اگر در محل کار خود نباشید، می توانید کارمندان خود را از راه دور نگاه کنید. به گونه ای که با اتصال از طریق اینترنت، می توان کنترل های لازم را در مناطقی مانند دفاتر، کارخانه، اتاق بچه یا افراد مسن و غیره انجام داد.

شما می توانید در ورزش های مختلف این دوربین را به همراه داشته باشید و از مناظر بکر فیلمبرداری کنید. همچنین با وجود سنسور حرکت آن، در فضای کارت حافظه و باتری صرفه جویی کنید. قابل ذکر است بدانید با دارا بودن قابلیت اتصال به برق مستقیم و پاور بانک، نسبت به باتری کارایی بالاتر و ضبط طولانی مدتی را ارائه می دهد. قابلیت دید در شب و پشتیبانی از‌ کارت حافظه، از دیگر امکانات این دوربین بسیار ریز وای فای می باشد.

لیست قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

دوربین شارژی بیسیم q7

قابلیت ها و امکانات دوربین مخفی باتری دار کیو هفت را نمی توان نادیده گرفت. از این رو جایگاه خاصی را در بازار دوربین های مداربسته به خود کسب کرده است. این محصول ابزاری عالی برای نظارت بر امور منطقه مورد نظر از راه دور است. به گونه ای که با اتصال به اینترنت به شما امکان می دهند آنچه را که در خانه شما اتفاق می افتد با استفاده از فیلم زنده یا ضبط شده در‌هرکجا که باشید کنترل کنید. این دوربین مخفی شارژی q7 نیازی به کابل کشی و دیگر تجهیزات ندارد‌. بنابراین نصب ساده ای دارد. همچنین قادر به ضبط واضح اشیاء و اشخاص در صورت عدم نور کافی است.

ضبط صدای محیط از‌ طریق میکروفون داخلی این دوربین ریز تا فاصله هشت متری امکان پذیر است. در صورت تنظیم در حالت خواب، این دوربین تنها رویداد های مهم را ضبط می کند. به این معنی تنها با ورود اشخاص به محوطه دوربین شروع به ضبط می کند و فضای باتری را برای ضبط های مهم تر نگه می دارد.

لیست قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

لیست قیمت دوربین مدار بسته غیر قابل رویت

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای ریز قابل حمل را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید، به مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری در بانه مراجعه کنید. فروشگاه دوربین مداربسته تکنو، در بانه عرضه کننده و پخش کننده آنلاین و حضوری انواع دوربین مخفی بیسیم رم خور شارژی با بهترین شرایط در سراسر ایران می باشد. لذا اگر قصد خرید دوربین های مداربسته بغیر قابل روئیت را دارید همین حالا با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما