خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی برای نظارت همه جانبه می تواند ایده آل باشد. دوربین مداربسته بی سیم چرخشی، از دسته دوربین های کنترل از راه دور می باشد که در دو مدل عروسکی و اسپید دام قابل ارائه اند. نصب و راه اندازی این دوبین ها بسیار آسان و ساده است. همچنین با بهره مندی از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه ای، فیلم برداری با کیفیت، پشتیبانی از میکروفون داخلی و اسپیکر و قابلیت متصل شدن از طریق وای فای تبدیل به یکی از پر طرفدارترین دوربین های موجود در بازار شده است. با ما باشید تا با دو نوع از کاربردی ترین این نوع دوربین امنیتی بدون سیم گردان آشنا شوید:

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مدار بسته وایرلس 360 درجه عروسکی

دوربین مدار بسته بی سیم عروسکی، با قابلیت نصب ساده و چرخش ۳۶۰ درجه ای که دارد، یکی از محبوب ترین دوربین های خانگی است که می توانید آن را در هر جایی که می خواهید قرار دهید و کل اتاق را ببینید. همچنین از کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی بهره می برد تا فیلمبرداری واضحی را در منطقه تحت نظارت به ثبت برساند. یکی از قابلیت های ویژه این دوربین چرخشی فاقد سیم، قابلیت متصل شدن به WiFi است که از راه دور، مشاهده مکان مد نظر را بر روی گوشی های هوشمند یا رایانه خود را امکان پذیر کرده تا از امنیت بیشتر آسود خاطر باشید.

اما هنگامی که به طور موقت به اینترنت متصل نیستید، همچنان این گزینه را دارید که فیلم خود را به صورت آفلاین روی کارت micro SD تا ظرفیت ۱۲۸ گیگ دوربین ضبط کرده و بعدا فیلم های خود را تماشا کنید. به علاوه میکروفون و بلندگوی داخلی این دوربین چرخشی عروسکی بیسیم، این امکان را برای شما فراهم می کند تا صدای بلند و واضحی را در محیط دریافت و ارسال کنید تا بتوانید با عزیزان یا مزاحمان صحبت کنید. همانطور که از نام این دوربین وایرلس چرخشی پیداست، قابلیت چرخش افقی 360 و 120 درجه عمودی توسط این دوربین قابب مشاهده است تا پوشش و دید بسیار گسترده ای داشته باشید و فیلم را با جزئیات بیشتری به شما نمایش می دهد. بنابراین می توانید منطقه مورد نظر را به خوبی تحت دید خود قرار دهید.

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته گردان اسپید دام بدون سیم

دوربین مدار بسته وایرلس اسپید دام گردان یکی از دوربین های امنیتی پرطرفدار محسوب می شود که بیشتر برای فضاهای باز و گسترده گزینه ایده آلی می باشد. همچنین با قابلیت چرخشی نمای 360 درجه ای که دارد به معنای محافظت و نظارت کامل از مکان مد نظر است. همچنین با قابلیت زوم اپتیکالی که دارد تصاویر را با وضوح بالا به جلو می آورد بدون اینکه موجب افت کیفیت تصویر شود.

یکی از قابلیت های ویژه این دوربین امنیتی اسپید دام وای فای دار، دید در شب می باشد که حتی در تاریکی و در زاویه دید وسیع، فیلم صاف و واضحی را ضبط می کند و همه جزئیات را نمایش می دهد. لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران این دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار گردان را با نام PTZ می شناسند.

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

خرید دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

این دوربین های مداربسته بی سیم گردون بسته به قابلیت هایی که دارند برای مکان های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرند. مهمترین ویژگی های این دسته از دوربین های چرخان، جنس ضد آب( اسپید دام)، دید در شب و چرخش ۳۶۰ درجه می باشند. همچنین قابلیت متصل شدن به وای فای برای نمایش زنده فیلم ها در سراسر دنیا آن را به جذاب ترین دوربین های نظارتی تبدیل کرده است. این محصولات پرکاربرد را می توانید با قیمتی ارزان در فروشگاه تکنو دوربین به قیمت واردات خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما