قیمت دوربین مداربسته سوزنی با کیفیت عالی

قیمت دوربین مداربسته سوزنی با کیفیت عالی را از ما بخواهید. دوربین مداربسته سوزنی یکی از دوربین های مداربسته های است که اندازی بسیار کوچکی دارد و لنز این دوربین اندازهای متوسطی دارد و به همین دلیل می توان گفت که محل نصب این دوربین پشت صندلی، گلدان، میز و … است. دوربین مداربسته پین هول برای بسیاری از مکانهای که شما می خواهید آن را به صورت مخفیانه تحت نظر داشته باشید استفاده میشود این دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری برای ضبط و ثبت وقایع خاصی بدون آگاهی افراد یا اجزای تصویر مورد استفاده قرار می گیرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین بیشتر اشنا شوید.

دوربین مداربسته پین هول جاسوسی

به این دوربین ها دوربین جاسوسی یا spy هم گفته می شود. به راحتی قابل شناسایی نیستند و می توان این دوربین ها را به راحتی داخل هر وسیله ای جاساز کرد. حال در این دوربین ویژگی ها و کاربرد های خاصی را که دارد، در ادامه برخی از آنها را بیان می کنیم. همانطور که بیان کردیم دوربین مداربسته ای سوزنی دوربین بسیار کوچکی است که معمولاً در فضاهای مورد استفاده قرار می‌گیرد که تصاویر را به صورت نامحسوس می خواهید مشاهد کنید.

به عنوان مثال اگر شما در ساختمان و یا اداره هستید به خیلی از افراد مشکوک هستید می توانید این دوربین ها را به آسانی نصب کنید و محل مورد نظر را تحت کنترل داشته باشید همچنین رفت و آمدها و مرکز افراد هم میتوانید با این دوربین به خوبی تحت نظر داشته باشید. باید بدانید تصاویر دوربین مداربسته سوزنی و مدرک بسیار مناسبی برای ارائه دادن به مقامات قضایی می باشد و بسیاری از افراد به همین دلیل از این دوربین ها استفاده می کنند.

همچنین باید بدانید اگر در کنار دوربین مداربسته سوزنی یک دستگاه ضبط صدا در بین گفتگوی افراد ارائه دهید، به راحتی میتوانید با صدا و تصویر آنها را ردیابی کنید البته یکی از نکاتی که در مورد این دوربین ها بسیار اهمیت دارد این است که باید برای داشتن این دوربین ها به خوبی با ضوابط و قوانین نصب و نگهداری آنها آشنایی داشته باشید.

قیمت دوربین مداربسته سوزنی

ویژگی های برتر دوربین پین هول

دوربین مداربسته مینیاتوری یا پین هول یا سوزنی با ابعادی در اندازه یک قوطی کبریت است. رایج ترین نوع دوربین مداربسته پنهان هستند که ویژگی بارز و معروف اصلی آنها اندازه کوچک است، این دوربین مداربسته مخفی دارای ابعاد کوچک ( ۳×۳ )، لنز ثابت و میکروفون جهت دریافت صدا از محیط مدنظر است.

این دوربین Pinhole به خاطر حجم کوچک بدنه و لنز این امکان را فراهم می کند که تا از یک حفره ۳ میلیمتری به راحتی تصویر برداری کند.

تکنولوژی مورد استفاده در دوربین مینیاتوری مخفی

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که از این بدنه در کدام سری از دوربین های مداربسته تولید شده است؟ در جواب باید بگوییم هم در دوربین های مداربسته HD و هم در سری تحت شبکه (Network) این نوع بدنه وجود دارد که قابلیت های دوربین سوزنی تحت شبکه از دوربین سوزنی HD به مراتب بالاتر است. در سری تحت شبکه بالعکس سری دوربین های HD، شما نیازی به دستگاه ضبط ندارید و مستقیماً از خود دوربین می توانید تصاویر را به صورت زنده دریافت، ضبط تصاویر را فعال، ویژگی های خاص تصویری نظیر قابلیت ضد نور شدید و کاهش نویز تصویر را تنظیم و حتی در سری های جدیدتر انتقال تصویر دوربین سوزنی را انجام دهید.

زاویه دید در این دوربین مداربسته مینیاتوری همانطور که اشاره کردیم امکان تعویض لنز در این نوع بدن وجود ندارد و دارای لنز ثابت است. این لنز با ابعاد سنسور مورد استفاده در دوربین می تواند محدوده با لنز ۲.۸ میلیمتری را از حداقل زاویه دیده ۸۳ تا ۱۱۵ درجه و با لنز ۳.۶ میلیمتری و زاویه دیده ۷۵ درجه در اختیار کاربر قرار بدهد.

توانایی دید در شب

دوربین پین هول فاقد قابلیت دید در شب مادون قرمز هست. دلیل این امر این است که در صورت نیاز به استفاده از دید در شب برای دوربین مداربسته مخفی کردن آن به مراتب خوشگل تر خواهد شد و این دوربین معمولاً دید مناسبی را در نور کم و نخواهد داشت بنابراین توصیه می کنیم برای گرفتن تصویر با کیفیت نور محیط مناسب محل، برای نصب این دوربین درنظر بگیرید.

نکته که مهمی که باید گفت این است که این دوربین ها Ahd هستند و میتوان گفت این دوربین ها با سیم هستند و تحت شبکه نمی توانند باشند این دوربین ها رم خور نیستند اما قابلیت ضبط صدا را دارند.

قیمت دوربین مداربسته سوزنی

دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین های مداربسه سوزنی نوعی از دوربین های مداربسته مخفی ای جاسوسی هستند علت نام گذاری سوزنی بودن ان به خاطر لنز کوچک وسوزنی این دوربین های می باشد . این مدل دوربین ها را دورببنی های پین هول نیز می گویند.  واژه ی پین هول به معنی تاریک خانه می باشد. در واقع دوربین های مداربسته سوزنی یا پن هول نوعی دوربین برای عکاسی نیز می باشد و ساز و کاری شبیه به دوربین های عکاسی را دارد.

مشخصات دوربین های پین هول :

این دوربین ها دارای جعبه کوکی هستند ه دارای دو انتها می باشد یک انتها دارای سوراخ کوکی برای عبور نور و سوراخ دیگر  مکانی برای قرار گرفتن نوار مخصوص عکس برداری می باشد. نور های موجود در محل نصب دوربین از سوراخ کوچک جعبه دوربین وارد شده ودر انتهای دیگر جعبه تصویر اجسام را به صورت وارونه بر روی نوار مخصوص عکس برداری ثبت می کند. دوربین های پین هول یا سوزنی لنز انها بسیار کوچک  قطر کمی دارد و سوزنی شکل بوده که می توان بدون در آوردن لنز فقط لز طریق سوراخ کوچ داخل جعبه تصاوی را ضبط کند. در واقع از قابیت ویژهخ ی سوزنی بودن لنز این دوربین های این است که این باریک بدون لنز و سوراخ مخصوص آن پرتوهای اضافی نور حذف شده و تنها پرتو های مفید نور را دریافت می کند. معمولا سایز لنر های دوربین های سوزنی به صورت 2.8 یا 3.6 میلی متر است که دوربین های سوزنی با لنز 2.8 میلی متر  از نوع ثایت بوده و می تواند به صورت 85 تا 115 درجه به اطراف بچرخد.

دوربین های سوزنی با لنز 3.6 میلی متر از نوع ثابت و می تواند تا 75 درجه به اطراف بچرخد. به طور کلی دوربن های سوزنی مخفی دارای لنز ثایت با کیفیت برابر با 2 مگاپیسکل با رزولویشن 1080 در 1920 مگا پیکسل هستند  و تصاویر و فلیم ها را به صورت فول اچ دی ضبط می کنند برخلاف سایر دوربین های مداربسته  جدید در بازر دوربین های پین هول یا سوزنی فاقد ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز هستند و توانایی دید در شب به صورت رنگی را ندارند. دوربین های مدابسته مخفی سوزنی یا پین هول دارای وزن بسیار کم تا 12 گرم و ابعادی برابر با طول و عرض و ارتفاع به صورت 50 و 20 و 10 سانتی متر است. کیس یا بدنه دوربین های سوزنی یا پین هول از جنس فلز بوده و ضد ضربه ضد آب و ضد گردو غبار بوده و مقاوم به هر نوع شرایط آب و هوایی می باشد.

امکانات دوربین جاسوسی PINHOLE

از مهمترین ویژگی دوربین های سوزنی داشتن قابلی دبلیو دی آر می باشد این قابلیت در شرایطی که نور مطلوب وجود ندارد برای مثال نور محیط زیاد است و نور ها با شدت زیاد به لنز دوربین می تابد این قابلیت مانع از تاریک شدن تصویر بعد از ضبط شدن ان می شود. دوربین های مدابسته لنز سورنی یا پین هول  در دو نوع تحت شبکه ای  یا آی پی و  آنالوگ وجود دارند. در واقع دوربین های سوزنی در دو مدل سیم دار و بیسم در بازار موجود هستند . دوربین مداربسته سیم دار یا آنالوگ سوزنی به دستگاه دی وی آر بای ضبط و ذیخره تصایور و فیلم ها نیاز دارد. اما دوربین های مداربسته سوزنی تحت شبکه ای نیازی به دی وی آر و سیم کشی و کابل ندارد و بیسیم نام گذاری می شود.

تامین انرژی برق در دوبین های پین هول یا سوزنی در نوع آنالوگ یا سیم دار از طریق کابل آر جی 59 می باشد که به آداچتور مخصوص به برق شهری متصل می شود. دوربین های سوزنی بیسیم دارای باتری های با ظرفیت 2400 ملی آمپر و قابل شارز استافده می شود. این باتری ها را می توان با آداپتور مخصوص  با 12 ولت و جریان  خروجی 2 آمپر شارژ کرد. کاربرد دوربین های مداربسته سوزنی یا پین هول مانند سایر دوربین های مخفی یا جاسوسی برای نظارت بر رفتار پرستاران سالمندان و کودکان یا حیوانات خانگی و یا برای نظارت بر رفتار کارمندهای ادارات و یا تشخیص چهره و تشخیص پلاک خودرو ها در کارهای پلیسی استفاده می شود. قبل از نصب و استفاده از دوربین های مداربسته سوزنی باید مجوز های لازم را از مراکز قانونی کسب  کرد.

قیمت دوربین مداربسته سوزنی

بازرگانی تکنو دوربین در سراسر کشور ایران به پخش و فروش ارزان قیمت عمده و خرده انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک در هر مدلی می پردازد. یکی از همین مدل ها دوربین مداربسته پین هول می باشد که در اختیار شما کاربران قرار می گیرد با توجه به تمامی ویژگی ها و امکاناتی که در ارتباط با دوربین مداربسته پین هول گفته شد جهت سفارش حضوری یا غیر حضوری این مدل دوربین مینیاتوری سیمی به دیگر مدل های دوربین مخفی هم اکنون با شماره های درج شده می توانید ارتباط برقرار کنید تا بتوانید محصول مد نظر خود را سفارش و خرید و نصب و راه اندازی کنید.

به دلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما