فروش دوربین مداربسته شارژی با قیمت مناسب

فروش دوربین مداربسته شارژی با قیمت مناسب تنها در نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر ایران. خیلی از ماها به دلیل نصب و راه اندازی سیستم دوربین مداربسته برای منزل یا محل کسب و کار خود به دنبال راهی آسان تر هستیم، که با صرفه جویی اقتصادی در کمترین زمان بتوانیم دوربین مد نظر خود را نصب و راه اندازی بکنیم. حالا برای خلاصی از کابل کشی برقی دوربین در این مطلب قصد داریم نوعی از سیستم های مداربسته به نام « دوربین مداربسته شارژی » را به شما معرفی بکنیم پس تا ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

دوربین های قابل شارژ

دوربین های امنیتی شارژی در واقع انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری های قابل شارژ تامین می کنند و بر اساس نحوه شارژ باتری به دو دسته برای انتخاب شما تقسیم می شوند:

۱. دوربین های امنیتی که مستقیم شارژ می شوند.

۲. دوربین های امنیتی دارای پک باتری قابل شارژ

نوع اول شارژی به دلیل ظرفیت باتری بیشتر در طول زمانی احتیاج به شارژ مجدد پیدا میکند، اما در حالت کلی این انتخاب شخصی شماست کدام یک از این دو نوع برای شما مناسب تر است. اگر برایتان سخت است که به طور دائم باتری را شارژ کنید می توانید از برخی دوربین ها که به دوربین مداربسته خورشیدی مغروفند، که انرژی خود را از طریق انرژی خورشیدی تامین می کنند و دارای پنل خورشیدی هستند استفاده بکنید. لذا دو گزینه پیش روی شماست که میتوانید هر کدام از آنها که مطابق نظر و نیاز شماست انتخاب کنید.

فروش دوربین مداربسته شارژی

طول عمر باتری دوربین امنیتی قابل شارژ

اما به مهمترین بحث می رسیم که طول عمر باتری دوربین امنیتی قابل شارژ است. به طور کلی دوربین های امنیتی بیسیم میتوانند برای شش تا دو ماه عادی کار بکنند. اما در استفاده های سنگین تر عمر باتری در بین مارک های مختلف متفاوت است و بستگی به نحوه استفاده کردن از آن و محیط کار دارد.

اگر دوربین امنیتی قابل شارژ را در مناطق پر ترافیک قرار بدهیم ممکن است لازم باشد باتری های خود را هر ۲ یا ۳ ماه عوض کنیم پس این بحث در این قسمت جایی می گیرد که این باتری ها برای استفاده های معمول مناسب هستند، اما در استفاده های سنگین باید نکته تعویض باتری اولویت قرار داده شود.

فروش دوربین مداربسته شارژی

نصب دوربین های امنیتی باتری خور:

اما برای نصب این نوع دوربین ها از لحاظ تئوری تقریباً هیچ محدودیتی در زمینه نصب ندارند. شما حتی می توانید این دوربین مداربسته را روی سقف یا دیوار و محیط باز قرار بدهید تنها نکته ای که می ماند این است که شما مجبور خواهید بود که مجدداً آن را شارژ بکنید اگر دسترسی به دوربین سخت باشد شارژ کردن آن هم سخت می شود پس باید در انتخاب نصب دوربین بسیار دقت بشود اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که دسترسی راحت به دوربین موجب خرابی و یا سرقت توسط خلافکاران خواهد بود.

اما در حرف های آخر لازم به ذکر است گفته شود که می توان این دوربین ها را با تنظیم حرکت پیشرفته کارکرد بهتری را استفاده کرد، بعضی از دوربین های امنیتی قابل شارژ به شما امکان می‌دهد که میزان حساسیت حرکتی را تنظیم کنید تا حرکت طبیعی کوچک هم باعث ایجاد هشدار نشوند همچنین می توانید به مدت زمان تشخیص حرکت را برای دریافت هشدار های دقیق تر مشخص کنید.

آیا خرید دوربین امنیتی با باتری قابل شارژ بصرفه است؟

نصب فوق العاده آسان مستقل و پرهیز از پریز برق همچنین هشدار در زمان واقعی بدون باتری اضافی آیا همه این مزیت ها باز هم ارزش هزینه کردن شما را ندارد؟ اگر میزان بودجه برای شما مهم نیست خرید یک دوربین امنیتی قابل شارژ با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد منطقی‌تر است. اما اگر بودجه برای شما مهم است و از نظر صرف هزینه محدود هستید می توانید از میان برند های ارزان قیمت مناسب در دوربین مداربسته شارژی خود را انتخاب کنید باتری های قابل شارژ در دوربین های مداربسته عمر بسیار طولانی دارد و عموماً تعویض نمی شوند همین امر باعث می شود که هزینه نگهداری و پشتیبانی این دوربین پایین بیاید اگر برای استفاده های سنگین نباشند.

فروش دوربین مداربسته شارژی

فروش دوربین مداربسته شارژی

خرید یک دوربین امنیتی قابل شارژ می تواند بیشتر از آنچه که فکر میکنیم هزینه‌بر باشد قیمت دوربین معمولاً بیشتر از انواع دیگه دوربین هاست یک جستجوی ساده در گوگل به شما می تواند کمک کند که خرید این دوربین تقریباً دو برابر هزینه خرید یک دوربین معمولی با ویژگی های مشابه برای شما خواهد بود، شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه منصوری می توانید دوربین مداربسته باتری خور مد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

حال این دوربین ها مناسب برای کارکرد های خاص در شرایط سخت عموماً استفاده می شوند و مناطقی که برق کشی ندارند و دسترسی به نیروی برق در آنها سخت است میتوان از این دوربین ها نام برد. در برخی موارد این دوربین به عنوان دوربین مداربسته خودرو هم مورد استفاده قرار می گیرد. فروشگاه منصوری به عنوان عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته شارژی مخفی و بزرگ با قیمت و کیفیت مناسب را به تمام نقاط کشور عرضه می کند. حالا کافی از شما با کارشناسان خبره ما در این زمینه ارتباط داشته باشید و بتوانید دوربین مد نظر خود را خریداری بکنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما