قیمت دوربین مداربسته خانگی در بازار

قیمت دوربین مداربسته خانگی در بازار را با قیمتی های قابل ارائه در فروشگاه منصوری مقایسه کنید. دوربین های مداربسته منزل به دوربین هایی گفته می شود که قابلیت اطمینان کامل را به صاحب خانه بدهد. این دوربین های مداربسته منزل غالبا بدون سیم هستند و کاربر می تواند آن را از اتاقی به اتاق دیگر حمل و جابجا کند. این دوربین های مداربسته خانه در انواع متقاوتی ارائه بازار می شوند که در ادامه به معرفی مهمترین و خوش فروش ترین آن خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مداربسته خانگی در بازار

بهترین دوربین امنیتی خانگی

بهترین دوربین امنیتی خانه می تواند خیالتان را راحت کند، اگر نگران ملک خود باشید، وقتی در آنجا حضور ندارید. می‌توانید در هر زمانی یک فید زنده از دوربین امنیتی بی‌سیم مشاهده کنید تا خیالتان راحت باشد که وقتی نزدیک نیستید هیچ اتفاق ناخوشایندی برای خانه‌تان نمی‌افتد. دوربین‌های امنیتی خانگی مدرن مقرون به صرفه‌تر از سیستم‌های مداربسته سنتی هستند. همچنین می‌توانند به‌جای نیاز به خدمات حرفه‌ای، خودشان نصب شوند، و در نهایت با کابل‌ها در اطراف خانه‌تان مواجه نخواهید شد. بهترین دوربین های امنیتی بی سیم در دو نوع موجود هستند.

مدل های برقی که برای استفاده در داخل خانه طراحی شده اند و طرح های ضد آب و هوا که می توانند در خارج یا داخل خانه استفاده شوند. برخی از آنها با باتری کار می کنند، که انعطاف پذیری بیشتری در مورد محل قرارگیری آنها ارائه می دهد، در حالی که برخی دیگر نیاز به برق دارند.

بهترین دوربین‌های امنیتی خانه مانند زنگ‌های ویدئویی کار می‌کنند و در صورت تشخیص حرکت، هشداری را به گوشی هوشمند شما ارسال می‌کنند و در صورت نیاز می‌توانید از اپلیکیشن برای انجام اقدامات مناسب استفاده کنید. دوربین همچنین فیلم را ذخیره می‌کند، بنابراین، اگر هشدار را از دست دادید، می‌توانید بعداً ویدیو را مرور کنید. با برخی از دوربین های امنیتی هوشمند، این فیلم بدون هزینه اضافی بر روی کارت MicroSD ذخیره می شود و کاربر می تواند هر موقع که خواست آن را مشاهده کند.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته منزل

دوربین‌های امنیتی خانگی همچنین می‌توانند با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند ادغام شوند تا از مزاحمان احتمالی جلوگیری کنند. به عنوان مثال، قفل های هوشمند را می توان طوری تنظیم کرد که به طور خودکار درب جلو را ایمن کند و اگر دوربین امنیتی بی سیم شما حرکت را تشخیص دهد، چراغ های هوشمند روشن شوند.

حتی بهتر از آن، اگر یکی از بهترین اسپیکرهای هوشمند را دارید، می‌توانید هنگام تشخیص حرکت یک هشدار صوتی دریافت کنید و با استفاده از بلندگو با هر کسی در میدان دید دوربین صحبت کنید. از طرف دیگر، اگر یک صفحه نمایش هوشمند سازگار دارید، می توانید به جای اینکه به گوشی هوشمند خود برسید، یک فید زنده را از دوربین روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید.

دانستن اینکه کدام یک برای شما بهترین است ممکن است گیج کننده باشد. بنابراین ما محبوب‌ترین طرح‌ها را آزمایش کرده‌ایم و آنها را در ملک خود نصب کرده‌ایم تا کیفیت ویدیو و صدای ضبط‌ شده و همچنین حساسیت تشخیص حرکت و فرکانس هشدارها را ارزیابی کنیم تا بفهمیم بهترین دوربین امنیتی خانه کدام است. در ادامه می خواهید دوربین مداربسته عروسکی را که یکی از دوربین های محبوب در میان مدرم است را به شما معرفی کنیم.

دوربین مداربسته وایرلس بیبیکم یک دوربین داخلی خانگی است که بدون نیاز به سیم کشی و لوازم جانبی بسیار راحت و بدون درد سر نصب و راه اندازی می شود و تمامی تصاویر را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد این دوربین مداربسته عروسکی قابلیت مکالمه دو طرفه را برای کاربر فراهم می کند. در زیر مهمترین امکانات این دوربین رم خور وایفای دار را با هم مرور خواهیم کرد.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

مشخصات دوربین مداربسته عروسکی وایرلس رم خور

  • تحت شبکه یا دارای آی پی ip
  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه
  • دارای قابلیت چرخش 120 درجه به بالا و پایین
  • دارای قابلیت اتصال کابل LAN (کابل شبکه)
  • دارای نرم افزار قابل نصب بر روی گوشی و تبلت
  • دارای میکروفن و اسپیکر برای مکالمه
  • دارای ظاهری زیبا و طراحی شیک
  • دارای لنز دوربین با کیفیت 2 مگاپیکسل
  • قابلیت دید در شب تا عمق 20 متر
  • قابلیت تنظیم زاویه دید دلخواه
  • دارای ورودی کارت اس دی (حافظه دار)
  • دارای قابلیت انتقال تصویر تحت شبکه و اینترنت p2p

قیمت دوربین مداربسته خانگی

قیمت دوربین مداربسته خانگی

آیا می خواهید برای منزل خود، دوربین مداربسته ای مناسب را خریداری کنید، آیا قصد دارید بهترین دوربین مداربسته را داخل خانه خود نصب کنید تا در غایب خود از فرزندانتان مراقبت کنید؟ آیا در خانه خود سالمند دارید و می خواهید هر لحظه بر آن ها مدیریت کنید؟ نگران نباشید، فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته قیمت مناسب خانگی را با بهترین شرایط به صورت عمده و خرده به شما هموطنان گرامی ارائه خواهد کرد. این دوربین منزل عبارتند از دوربین های مداربسته داخلی و دوربین های مداربسته فضای باز.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما