خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

با خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور، محوطه مد نظر خود را تمام و کمال زیر نظر بگیرید. دوربین مداربسته گردان سیمکارتی دوربینی کاملا مستقل می باشد که نه نیازی به کابل کشی دارد، نه نیازی به دستگاه ضبط تصویر دارد، نه نیازی به وای فای و ماژول های اینترنتی دارد و نه لازم است که برای نصب و راه اندازی آن هزینه هنگفتی را پرداخت کنید. این دوربین مداربسته 360 درجه قابلیت چرخش به اطراف را داشته و توسط سیمکارتی که کاربر داخل آن قرار می دهد اینترنت خود را تامین می کند. با ما همراه باشید تا با دو نمونه از پر فروش ترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته چرخان متصل به اینترنت آشنا شویم:

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

دوربین مداربسته سیمکارتی گردان اسپید دام

نصب و اندازی دوربین مداربسته در مکانی که کاربر از آنجا دور است، آرزوی هر کاربری بوده و هست. دوربین های مداربسته متصل به موبایل یکی از دوربین های مداربسته محبوب می باشد که از طریق اتصال به گوشی و اینترنت به کاربر اجازه مشاهده و بازبینی ویدئو ها را از راه دور خواهد داد. دوربین مداربسته اسپید دام سیمکارتی گردان که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یکی از دوربین های مداربسته متصل به موبایل است که از طریق سیم کارت، اینترنت خود را تامین می کند. این دوربین مداربسته از یک سیم کارت 4G/3G برای تامین اینترنت کمک می گیرد.لازم به ذکر است که تمامی سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل را ساپورت خواهد کرد.

این دوربین مداربسته چرخشی دارای دید در شب قوی است که توسط ال ای دی های مادون قرمز در تاریکی مطلق مکان مد نظر را روشن خواهد کرد. قابلیت تشخیص حرکت این دوربین رم خور بیسیم را می توان طوری تنظیم کنید که فقط هنگامی که حرکتی از جلوی آن رخ می دهد، شروع به ضبط تصاویر کند. این دوربین مداربسته چرخان سیمکارتی، بیسیم بوده و برای ذخیره سازه تصاویر، نیازی به اتصال دستگاه ضبط NVR و یا DVR ندارد چرا که یک مموری کارت داخل دوربین قرار گرفته و تمامی عکس ها و فیلم ها را برروی مموری کارت ذخیره می نماید. شما می توانید توسط میکروفن و اسپیکر قوی این دوربین مداربسته وایرلس وای فای دار با افراد حاضر در مکان گفتگو داشته باشید.

مشخصات فنی دوربین مداربسته چرخان متصل به موبایل رم خور

  • دارای اپلیکیشن موبایل برای نظارت از راه دور
  • قابلیت ضبط تصاویر بر روی کارت حافظه جانبی و ضبط تصاویر از راه دور در نرم افزار
  • برنامه پیشرفته برای سیستم عامل های Android ، IOS و Windows
  • قابلیت اجرای تمامی تنظیمات از راه دور از طریق نرم افزار
  • انتقال تصویر از راه دور بدون نیاز به IP ثابت
  • قابلیت ارسال آلارم در زمان رویداد و تشخیص حرکت
  • اتصال بی سیم به مودم یا سیمکارت
  • دید در شب رنگی استارلایتخرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی 4G

تا حالا در مورد دوربین مداربسته باغ شنیدید؟ شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چرا به این دوربین های مداربسته دوربین مداربسته باغ یا فضای باز گفته می شود. دوربین مداربسته باغ، غالبا منظور همان دوربین مداربسته خورشیدی است چراکه این دوربین بدون نیاز به برق، باتری دوربین خود را توسط نور خورشید در روز های آفتابی شارژ کرده و ضبط تصویر می کنند. دوربین های خورشیدی پنل دار در دو مدل بولت و اسپید دام عرضه بازار می شوند که هر کدام طرفداران خاص خودش را دارد.

دوربین بیسیم خورشیدی اسپید دام 360 درجه دارای یک پنل خورشیدی در بالای خود بوده و با استفاده از انرژی خورشیدی می تواند بهترین گزینه برای تهیه یک ویدئو و تصویر جهت نظارت بر مکان های دور از دسترس باشد. بدنه دوربین مداربسته سیمکارت خور خورشیدی PTZ از جنس فایبر گلاس بوده که علاوه بر وزن سبک ضد آب می باشد و از استاندارد جهانی IP 68 پیروی می کند. این دوربین مداربسته هم رم خور بوده و هم قابلیت مکالمه دو طرفه را برای کاربران فراهم می سازد. این دوربین مداربسته به دوربین بدون برق وایرلس نیز معروف است و قابلیت اتصال به گوشی از راه دور را دارد. چراکه بسیار راحت به اینترنت سیم کارت دوربین متصل شده و به کاربر انتقال تصویر خواهد داد.

دوربین مداربسته پنل دار را می توان در هر مکان سر باز دیگری به غیر از باغ نصب و راه اندازی کرد.

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

خرید دوربین مداربسته چرخشی سیمکارت خور

آیا می خواهید دوربین مداربسته ای پیشرفته را با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر خریداری کنید؟ آیا می خواهید برای فضاهای بیرون از مکان مد نظر و یا مکان های سر باز دوربین مداربسته مناسب 360 درجه خریداری کنید؟ دوربین های مداربسته چرخشی سیمکارت خور، که در بالا معرفی شدند از دسته دوربین های خوش فروش ضد آب هستند که با قیمتی ویژه در نمایندگی های منصوری به فروش می رسد. این دوربین مداربسته سیمکارتی دارای گارانتی شرکتی 2 ساله می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما