فروش دوربین مداربسته تحت شبکه عروسکی baby cam

فروش دوربین مداربسته عروسکی تحت شبکه baby cam با بهترین شرایط و قیمت توسط مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری آغاز شد. دوربین های مداربسته تحت شبکه بیبیکم یکی از دوربین های داخلی جهت نصب و راه اندازی در داخل خانه می باشد که بیشتر برای پرستاری از نوزادان و سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد.  در ادامه همراه ما باشید تا با این دوربین بیسیم چرخشی بیشتر آشنا شوید.

فروش دوربین مداربسته عروسکی

دوربین مداربسته وای فای دار بیبیکم

دوربین بیبیکم، پخش تصویر ویدیویی با کیفیت 1080P صحنه زنده بسیار واضح و دقیق را منتقل می کند. ضبط ویدیو به علاوه عملکرد صوتی دو طرفه، صحبت کردن با هر کسی از طریق دوربین را امکان پذیر خواهد کرد، با نصب این دوربین وایرلس کنترل کاملی در مورد هر اتفاقی در منطقه نظارت خود خواهید داشت. شما می توانید کل اتاق را با کنترل‌های این دوربین زوم دیجیتال عکس‌برداری کنید. قابلیت تشخیص حرکت هوشمند این دوربین مداربسته سبب صرفه جویی در فضا و طول عمر دوربین خواهد شد.

شما می توانید به سادگی روی هشدار برنامه ضربه بزنید تا پخش فیلم مربوطه را به شما نمایش دهد. ارتباط صوتی: میکروفون فیلتر ضد نویز و بلندگوی داخلی به شما امکان می‌دهد با خانواده و دوستان خود در هر کجا که هستید صحبت کنید. شما نه تنها می توانید دقیقاً آنچه را که اتفاق می افتد ببینید، بلکه می توانید آنچه را که در حال صحبت است بشنوید.

فقط یک حساب اصلی می تواند به تمام تنظیمات دوربین دسترسی داشته باشد. رمز عبور رمزگذاری ویدیو را به صورت دستی تنظیم کنید، سپس هر زمانی که برنامه اجرا می شود، همه باید رمز عبور را وارد کنند تا ویدیو را تماشا کنند. اشتراک گذاری دوربین با خانواده ها و دوستان با افزودن حداکثر 5 حساب دیگر، که همگی می توانند به تماشای زنده و دسترسی به فیلم های ضبط شده با رمز عبور بپردازند.

فروش دوربین مداربسته عروسکی

دوربین پرستار کودک وای فای

این دوربین WIFI می تواند به عنوان یک دوربین پرستار بچه برای نظارت بر مکان مد نظر شما استفاده شود. جدا از مراقبت کودک، این دوربین عروسکی، دوربین حیوان خانگی نیز محسوب می شود چراکه برای تماشای رفتار حیوان خانگی شما نیز کاربردی است. همچنین این دوربین می تواند، هنگامی که از خانه دور هستید، بعنوان یک دوربین مراقبت از سالمندان برای دیدن والدین و صحبت با آنها ایده آل باشد.

دوربین مداربسته عروسکی به راحتی نصب و راه اندازی میشود، به طوریکه نه به سیم کشی نیاز دارد و نه به تجهیزات جانبی.لذا این دوربین برای داخل خانه و محیط های سربسته بسیار مفید بوده و نظم و زیبایی محیط را بهم نمی زند.

دوربین عروسکی خانگی را در دو دقیقه نصب کنید

1. برای منبع تغذیه به برق متصل شده است

2. دانلود برنامه “V380” به کنترل از راه دور

3. یک حساب کاربری ثبت کنید و دوربین را اضافه کنید

4. نمای راه دور واضح خود را با برنامه شروع کنید

فروش دوربین مداربسته عروسکی

دوربین خانگی بیسیم 360 درجه

زمانی که خارج از منزل هستید، هشدارهای دوربین 360 درجه بیبیکم در زمان واقعی را بر روی تلفن خود دریافت کنید. قابلیت ردیابی خودکار حرکت و تمرکز همیشه روی جسم متحرک را می توانید کنترل کنید. شما همچنین می توانید سیستم های نظارت خانه هوشمند را نیز با این دوربین ادغام کنید. ویدیوهای دوربین Wifi در هیچ سروری ذخیره نمی‌شوند، فقط مستقیماً با تلفن خود ارتباط برقرار کنید. برنامه “V380” را از فروشگاه APP یا Google Play دانلود کنید، سریع راه اندازی کنید.

این برنامه می‌تواند چندین دوربین وای‌فای اضافه کند و 4 دوربین را به صورت همزمان از نمایش تقسیم‌شده پشتیبانی کند، از سفارشی‌سازی 6 مناظر پرکاربرد به عنوان موقعیت‌های از پیش تعیین شده پشتیبانی کند. با عملکرد اشتراک گذاری، یک دوربین می تواند چندین تلفن هوشمند را پشتیبانی کند، اگر اعضای خانواده شما نیز برنامه را در تلفن دیگری دانلود و ثبت کنند، می توانید دوربین وای فای را در حساب او به اشتراک بگذارید.

مشخصات دوربین بیبی کم  babycam

  • کیفیت ۲ مگاپیکسل
  • چرخش ۳۶۰درجه
  • لنز واید ۳.۶ میلی متری
  • خروجی لن برای اتصال به NVR
  • قابلیت دید در شب ۱۵ متری
  • انتقال صدای دو طرفه
  • دارای قابلیت انتقال تصویر بر روی موبایل از طریق نرم افزار Android و Ios
  • ساپورت مموری Micro SD
  • بدون نیاز به دستگاه ضبط
  • قابلیت انتقال صدا بر روی موبایل از طریق وای فای و از طریق اینترنت
  • وایفای داخلی برای ارتباط با گوشی، انتقال تصویر تحت شبکه و اینترنت p2p

فروش دوربین مداربسته عروسکی

فروش دوربین مداربسته عروسکی

دوربین خانگی WiFi Full HD 1080P با چرخش 355 درجه افقی و 110 درجه عمودی، لنز با زاویه باز 85 درجه، پوشش پانوراما 360 درجه را ارائه می دهد. مکالکه دو طرفه صوتی با حرکت و صدا، هشدارهای تشخیص ردیابی خودکار، تنظیم آسان و پشتیبانی از رم میکرو می تواند مهمترین ویژگی های این دوربین عروسکی باشد برای سفار و خرید دوربین وای فای دار بیسیم هم اکنون با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما