مرکز فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

مرکز فروش دوربین مخفی کوچک شارژی را امروز به شما معرفی خواهیم کرد. این فروشگاه وارد کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته مخفی ریز بیسیم با بهترین قیمت می باشد. این دوربین ها در انواع اندازه، مدل، تکنولوژی و همچنین اشکال گوناگون به فروش می رسند. ما کار را برای شما آسان کرده ایم. تنها با انتخاب مدل مد نظر خود می توانید از مکان مد نظر مدارک و شواهد جمع کنید. در ادامه همراه ما باید تا با این دوربین های ریز شارژی بی سیم بیشتر آشنا شوید :

مرکز فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

 دوربین های کوچک باتری خور

دوربین های کوچک باتری خور، به راحتی در انواع محیط های اداری، مسکونی و غیره راه اندازی می شوند. به لطف انواع آن، کاربران می توانند به افزایش سطح امنیت در محیط کمک کنند. این مدل‌های دوربین های مخفی که سطح بالایی از محافظت را برای کاربران خود ارائه می‌دهند، می‌ توانند بدون افشای حضور خود، محیط را ایمن ‌تر کنند. دوربین های کوچک مزایای مختلفی را به کاربران خود ارائه می دهند. در میان این مزایا، قابلیت استفاده آسان این دوربین ها به چشم می خورد. برای راه اندازی دستگاه، فقط باید شارژ باتری آن کافی باشد. با این وجود حتی امکان حمل و جابه جایی از مکانی به مکان دیگر و همراه کاربر مربوطه در ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر خواهد بود.

این دوربین هایی که سهولت استفاده را فراهم می کنند به راحتی در محیط خود پنهان می شوند. انواع دوربین های کوچک به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر آسیب پذیری امنیتی محیط های مختلف طراحی شده اند. این دوربین های جیبی مخفی با استفاده از فناوری های پیشرفته موفق به حفظ حریم خصوصی شما در محیط می شوند.

مرکز فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین های شارژی بی سیم مخفی

این مدل دوربین ها که تا حد زیادی خواسته ‌های افراد را برآورده می ‌کنند، به لطف برد وایرلس بسیار بالایی که دارند می‌توانند شبکه Wi-Fi مجاور خود را تا فاصله 80 متری تشخیص دهند. با این وجود با اتصال این دوربین های مخفی به اینترنت می توانید در هر زمانی از روز به راحتی محیط مورد نظر خود را کنترل کنید. به عبارتی دیگر می‌توانید اپلیکیشن مخصوص را روی گوشی خود دانلود کنید. سپس در هر کجای دنیا که باشید می توانید از رویداد های محیط خود به صورت مستقیم اطمینان داشته باشید.  لازم به ذکر است بدانید برای اتصال به اینترنت این دوربین ها نیازی به کابل ندارند.

دوربین های شارژی بی سیم مخفی باوجود اینکه ابعاد کوچکی دارند، اما در عین حال به گرفتن تصاویر واضح در محیط کمک می کند. به گونه ای که نسبت به مدل های انتخابی در انواع رزولوشن های ۲ مگاپیکسل الی ۱۲ مگاپیکسل عرضه می شود. علاوه براین ها، با دارا بودن میکروفون داخلی می توانند فیلم برداری ها را همراه ضبط صدای محیط ارائه دهند. برای دستیابی به همه ی این فایل های صوتی و تصویری باکیفیت و استفاده از آن ها به عنوان مدارک و شواهد رسمی، می توانید به کارت حافظه این دوربین های کوچک رجوع کنید.

دوربین های خیلی کوچک وای فای

دوربین های خیلی کوچک وای فای دارای سنسور حرکت برای افزایش سطح امنیت است. با این ویژگی که به حرکت حساس است، در صورت احساس حرکت مشکوک در زمانی که کسی در اطراف خانه نیست، در کمترین زمان ممکن فیلم برداری را شروع کرده و با ارسال یک اعلان به کاربران خود وجود حرکت را هشدار می دهد. این ویژگی که به حالت خواب یا استند بای دوربین مشهور است، جزء پیشرفته ترین ویژگی های این محصولات به حساب می آید. زیرا باعث می شود تا اطلاعات زیادی را در کارت حافظه ذخیره کنید و شارژ باتری آن ‌دوام طولانی مدتی داشته باشد.

به لطف ویژگی دید در شب در برخی از این دوربین های رم خور ریز، که حتی در زمان خاموش بودن چراغ ها نیز موثر هستند، تصویری واضح در تاریکی ارائه می دهند. با این ویژگی از نظر کارایی این دوربین ها ویژگی های رضایت بخشی دارند و اطمینان از امنیت مکان مورد نظر را به خوبی فراهم می کنند.

دوربین های کنترل از راه دور کوچک شارژی را می توانید داخل اجسام و لوازم روزمره محیط استتار کنید. همچنین می توانند به عنوان یک دوربین فیلم برداری ورزشی مورد استفاده قرار گیرند. علاوه براین ها اغلب اوقات کاربران با نصب آن داخل گاوصندوق، وسایل نقلیه، اسباب بازی ها، پهپاد و غیره می توانند نیازهای خود را تأمین کنند.

مرکز فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

مرکز فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین های مداربسته که به ایمن ‌تر کردن محیط شما کمک می‌ کنند، به لطف انواع مختلفشان، هدفشان این است که به خواسته ‌های کاربران به دقیق‌ ترین روش پاسخ دهند. کاربرانی که می خواهند حریم خصوصی را در خط مقدم حفظ کنند، می توانند مدل های دوربین مداربسته جاسوسی مخفی کوچک را انتخاب کنند. به این ترتیب کاربران می توانند از خطراتی که ممکن است بدون حضور دوربین در محیط رخ دهد، مطلع شوند. زیرا این دوربین ها اندازه ریزی دارند و کسی متوجه نمی شود که محیط مربوطه مجهز به دوربین است. این محصولات دارای انواع مدل ها و گاهی اشکال مختلف هستند که محبوبیت فراوانی دارند. برای خرید انواع دوربین های مخفی شارژی بیسیم با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما