فروش دوربین مداربسته دید در شب بادیگارد

فروش دوربین مداربسته دید در شب بادیگارد با قیمتی ویژه امکان پذیر است. دوربین مداربسته بولت مادون قرمز بادیگارد را می توانید با خیال راحت در مکان های سر باز و فضای خارجی نصب کنید تا با بهترین کیفیت بر مکان مد نظر شما نظارت کند. دوربین مداربسته ir بادیگارد حتی در تاریکی مطلق مکان مدنظر را تا 70 متر روشن کرده و تمامی تصاویر را ضبط خواهد کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین مادون قرمز ضد آب آشنا شوید:

دوربین مداربسته بولت دید در شب

بهتر است شب ها راحتی و آسودگی خاطر را مهمان ذهن‌تان کنید. دیگر وقت آن شده امنیت محل کسب و کار و زندگی و اماکن خود را به دست فناوری بسپارید دیگر جای نگرانی نیست. وقتی صحبت از دوربین ها و سیستم های دید در شب می شود، همه دستگاه به یک اندازه و کارکرد یکسان ساخته نمی شوند. بعضی دوربین ها دارای درجه بندی ضد آب، محدوده دید در شب و بُرد دورتر و سازگاری بهتر دارند؛ فراتر از این ویژگی ها، می توانند تفاوت شدیدی در قیمت گذاری، الزامات نصب و تفاوت، گزینه های DIY و قراردادهای خدمات و موارد دیگر محصولات باشند.

در ادامه ما این پارامتر ها را در دوربین امنیتی دید شب لحاظ کرده و موجود در بازار حال حاضر به شما معرفی می کنیم.

فروش دوربین مداربسته دید در شب بادیگارد

دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب

دوربین های مداربسته در شب کارکرد بیشتری دارند و هر آن گونه اتفاقاتی که در شب رخ میدهد، به سرعت توسط پردازنده های قوی ثبت و قابل برداشت می باشند. این دوربین ها از طریق سنسور های LED ” قابلیت دید در شب ” را افرایش دهند. قطعا در خرید دوربین های مداربسته شب به قابلیت دید شب بسیار توجه شود. دوربین های مادون قرمز از طریق سنسور و  LED های مربوط به مادون قرمز ( IR ) قادر هستند که نقاط مرکزی تا هر برد مشخصی، هر نوع حرکت مشکوکی را ضبط کنند.

بر قسمت های پائینی این دوربین های مدار بسته، لامپ هایی قرار داده شدند که نور مادون قرمز را انعکاس می دهند و کمی طیف نوری جمع شده را به صورتی تقویت می کند که بتوانیم تصاویر را واضح تر ببینیم.

نصب دوربین های دید در شب

آن چیزی که در دوربین های مداربسته مهم است نحوه ی نصب و راه اندازی این گروه دوربین‌ ها است، کوچک ترین خطای ممکن در محل نصب این دوربین ها کیفیت تصویری که مدنظر مشتری باشد تامین نمی کند. باید توجه داشته باشید که شیشه دوربین دید در شب، تمیز نگه داشته شود.

مکان نصب دوربین های شب

می توانید برای داشتن تصاویر مدنظر با کیفیت بالا در جایی که تاریکی مطلق است و حتی چشم انسان قادر به دیدن نمی باشد در کنار دوربین مداربسته نور مادون قرمز اضافی استفاده کرد. حالا شما را با ” دوربین مداربسته دید در شب بادیگارد ” آشنا می کنم که می توانید به راحتی ایمنی خود را به دست فناوری های این دوربین بسپارید.

مشخصات دوربین مداربسته بادیگارد مادون قرمز

  • برند BODYGUARD
  • رزولوشن های متفاوت
  • بدنه های فلزی و در ساختار استوانه ای
  • اتصال باسیم ، بی سیم
  • تکنولوژی IP

این ها می تواند شناسنامه دوربین های مداربسته دید در شب بادیگارد را پوشش دهد.

فروش دوربین مداربسته دید در شب بادیگارد

دوربین مداربسته CCTV night vision

یافتن بهترین دوربین امنیتی با توجه به بودجه و نیازهایتان به سادگی خواندن راهنمای مقایسه ما از بهترین دوربین های امنیتی دید در شب در فضای باز تا ارزان ترین آنها است. چه دوربین برای جلوگیری از سرقت بسته،  پیگیری رفت و آمد نوجوان شما ، یا جلوگیری از متجاوزان باشد، این دوربین های امنیتی شبانه می توانند مطابق با نیاز های شما بهترین عملکرد را ارائه دهند. به اندازه کافی برای عملکرد در شرایط مختلف نور و آب و هوا. اکثر آنها تطبیق پذیری را برای ضبط سیاه و سفید یا رنگی ارائه می دهند. فیلم های رنگی می توانند اطلاعات مفیدی در مورد مانند رنگ مو یا لباس متجاوزان را ارائه دهند.

مزایای دید در شب در دوربین های امنیتی فضای باز چیست؟

شما به احتمال زیاد در مورد دید در شب از طریق فیلم‌ها و نمایش‌هایی شنیده‌اید که در آن تیم‌های نخبه از سربازان نیروی ویژه حضور دارند، اما آیا می‌دانستید که اکنون می‌توانید دوربین‌های امنیتی خانه در فضای باز را به راحتی در خانه خود نصب کنید؟ این نه تنها امکان پذیر است، بلکه یک راه ارزان و موثر برای بهبود امنیت خانه شما نیز می باشد.

برای اینکه بتوانید تمام این ویژگی ها را در یک دوربین تجربه کنید، کافیست تلفن خود را بردارید و با کارشناسان ما در این زمینه تجربه ی خود را در میان بگذارید! قطعا با راهنمایی های مذکور می توانید دوربین مداربسته مدنظر خود را تهیه کنید.

فروش دوربین مداربسته دید در شب بادیگارد

فروشگاه دوربین مداربسته منصوری وارد کننده و ارائه دهنده انواع دوربین های مداربسته دید در شب و دوربین مداربسته رنگی می باشد. لذا برای خرید انواع دوربین مداربسته با برند های هایک ویژن، داهوا، هایلوک، بادیگارد و تکنیکس می توانید با ما در تماس باشید. وظیفه ما، پاسخگویی در ارتباط با نیازهای شما، رفع هرگونه ابهام و سوال، راهنمایی جخت خرید کالای به صرفه، تامین امنیت خانگی، حمل و نقل سریعتر و گارانتی محصولات است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما