قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی دو آنتن وای فای

قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی دو آنتن وای فای را به صورت ویژه از نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور دریافت کنید. این مدل دوربین مداربسته همان دوربین بی سیم عروسکی است که رم خور بوده و از قدرت چرخش ۳۶۰ درجه و قابلیت کنترل از راه دور بهره می برد. در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته بیبی کم گردان وایرلس دو آنتن می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته 360 درجه کنترل از راه دور خانگی

آیا شما به دنبال دوربین مداربسته با برد قدرتمند متصل شدن به وای فای می گردید؟ همچنین می خواهید محیط داخلی خانه خود را از چهار گوشه اطراف مشاهده کنید؟ بهترین گزینه برای حل نیاز شما انتخاب دوربین مداربسته 360 درجه کنترل از راه دور خانگی می باشد. چراکه به دو آنتن پر توان مجهز است و می تواند متصل شدن به شبکه wifi را به خوبی فراهم کند. به عبارتی دیگر شما می توانید از هرکجای دنیا که باشید به مشاهده خانه خود بپردازید. رزولوشن باکیفیت فول اچ دی این مدل دوربین مداربسته چرخشی عروسکی ۲ آنتنه، تصاویر واضح و شفافی را ارائه می دهد. به علاوه قادر است تا ضبط شده های باکیفیت خود را در کارت حافظه داخلی خود به ثبت برساند.

این مدل دوربین مداربسته کنترل با موبایل وایرلس گردان برای محیط های داخلی قابل توصیه می باشد و می توانید آن را با راه اندازی ساده و آسان در اماکن مختلف مانند دفاتر کار، اتاق کودک و یا افراد مسن، شرکت ها، سالن جلسات و غیره نصب کنید. همچنین با مجهز بودن به نورهای LED مادون قرمز می تواند در شرایط نبودن نور کافی و تاریکی شب فیلمبرداری دقیق و باکیفیت را ضبط و ذخیره کند. قابل ذکر است این قابلیت دید در شب می تواند تا متراژ ۱۵ متری را به خوبی پشتیبانی کند. دوربین مداربسته بیسیم چرخشی دو آنتن وای فای با سرعت بسیار بالا به مودم مجاور خود متصل می شود و با سیستم های Windows,، android، IOS سازگار می باشد به این معنی فیلم های مستقیم محل مورد نظر را به گوشی های هوشمند و لپ تاپ شخصی کاربران انتقال می کند‌.

همچنین به میکروفون داخلی و اسپیکر مجهز است تا در هر زمانی گفتگوی دو طرفه را به خوبی ایجاد کند.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته عروسکی وایرلس رم خور

  • بدون سیم
  • قدرت چرخش ۳۶۰ درجه
  • کارت حافظه دار تا ۳۲ گیگابایت
  • وای فای دار
  • قابلیت متصل شدن به سیستم های Windows, Android, IOS
  • دید در شب تا 15 متر
  • دارا بودن ال ای دی های مادون قرمز
  • قابلیت زوم دیجیتالی

قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

زمانی که بحث دوربین های مداربسته بیسیم چرخشی می شود، ذهن کاربران فورا به سمت دوربین مداربسته اسپید دام، دوربین مداربسته عروسکی و اتوترک سوق داده می شود. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که هر کدام از این دوربین ها برای چه مکان های مناسب اند؟! همانطور که می دانید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار گردن اسپید دام وای فای دار دارای بدنه ای ضد آب بوده و غالبا برای فضا های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد، اما دوربین عروسکی و اتوترک هر دو مناسب داخل ساختمان می باشند.

تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته گردان وایرلس با قیمتی طلائی همراه با گارانتی معتبر می باشد جهت سفارش و خرید هر کدام از این مدل ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته بیسیم چرخشی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما