فروش دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

فروش دوربین مداربسته با پنل خورشیدی با ارزان ترین قیمت ها توسط فروشگاه آنلاین منصوری بانه انجام می گردد. این مدل دوربین مداربسته علاوه بر آپشن های مختلف و کاربردی، از دوست داران محیط زیست میباشد چراکه ضبط تصویر ها را بدون نیاز به برق توسط نور خورشید انجام می دهد. در ادامه به معرفی بیشتر درب ضد سرقت مدل راشا مداربسته بی سیم پنل دار می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی متصل به اینترنت

دوربین مداربسته بی سیم با انرژی خورشیدی می توانند راه حل های عملی در صورت عدم وجود برق در منطقه مورد نظر یا برای خلاص شدن از نیاز به تعویض و شارژ مجدد باتری های دوربین ارائه دهند. یک دوربین مداربسته خورشیدی از یک صفحه پنل بزرگ برای جمع آوری نور خورشید و سپس شارژ باتری داخلی خود استفاده می کند. هرجا که قصد نصب درب ضد سرقت خلازیر امنیتی خورشیدی را دارید، به یاد داشته باشید که دوربین خود را نه تنها در معرض آفتاب بلکه می توانید در معرض باران، برف و سایر شرایط نامساعد جوی قرار دهید. بنابراین اطمینان حاصل کنید که صفحه دوربین مداربسته شارژی خورشیدی دارای استاندارد IP65 (کاملا ضد آب) می باشد.

دوربین مداربسته وای فای پنل دار با ویژگی های زیر می توانند هوشمند تر باشند و هر نیاز شما برای نظارت تصویری محل مورد نظر به صورت فوق العاده را برآورده کند. می توانید از طریق این مدل دوربین از قابلیت مشاهده از راه دور مکان بهره ببرید تا در هر زمان به اتفاقات محیط مد نظر دسترسی داشته باشید. این دوربین مداربسته متصل به اینترنت می تواند تصاویر زنده را به تلفن های هوشمند، رایانه و مرورگرهای وب از راه دور بفرستد.

فروش دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

امکانات دوربین مداربسته شارژی رم خور ضد آب خورشیدی

دوربین مداربسته وای فای خورشیدی به سنسور حساس به حرکت مجهز است که در آن صورت دوربین به حالت آماده باش قرار می گیرد و تنها در صورت احساس کردن حرکت اشخاص یا اشیاء شروع به ضبط می کند. این مدل دوربین ضد آب پنل دار تحت شبکه به کیفیت تصویر عالی فول اچ دی مجهز است تا ریزترین جزئیات را هم حتی ثبت کند. قابل ذکر است این دوربین پنل دار به ال ای دی های قدرتمند مادون قرمز مجهز است تا دید واقعی را هم حتی در دل شب و تاریکی فراهم کند.

میکروفون داخلی و بلندگو از امکانات محبوب این دوربین مداربسته شارژی وای فای دار خورشیدی است تا امکان شنود واضح محیط همراه با پخش صدای کاربران از راه دور فراهم کند. به عبارتی دیگر امکان گفتگوی دو نفره را ارائه می دهد. گذشته از این ها شما می توانید بعد ها به گرفته شده های دوربین دسترسی داشته باشید چراکه از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این مدل دوربین مداربسته قابلیت ذخیره ابری است که باتری داخلی انرژی خود را ذخیره می کند تا در شب یا روزهای بارانی و ابری هم به خوبی فیلمبرداری کند.

فروش دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

فروش دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

دوربین های مداربسته پنل دار در دو نوع دوربین خورشیدی سیم کارت خور و معمولی قابل ارائه اند، این دوربین ها بدون نیاز به برق قادر به ضبط صدا و تصاویر مکان های دور افتاده با بهترین کیفیت می باشند. جهت سفارش ارزان قیمت این مدل دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم پنل دار خورشیدی همین الان به فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما