فروش انواع دزدگیر استیل میت

فروش انواع درب ضد سرقت بدون چارچوب میت با قیمتی باور نکردنی آغاز شد. با فروشگاه منصوری، بهترین سیستم اعلام سرقت را برای اتومبیل خود راه اندازی کنید! سیستم ضد سرقت steel mate دارای انواع مختلف معمولی و تصویری می باشد که هر کدام از مدل ها مناسب انواع ماشین های ایرانی و خارجی می باشد. بهتر است قبل از خرید دزدگیر خودرو استیل میت، مدل و ارزش ماشین خود را با ما در جریان قرار دهید تا به بهترین نحو ممکن شما را برای خرید بهترین سیستم راهنمایی کنیم.

فروش انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر های خودرو  Steel Mate

در این درب ضد سرقت ترموود وسیله نقلیه شما به همان اندازه که امنیت خانه شما مهم است از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه اکثر اوقات، وسیله نقلیه برای سرقت هدف اصلی بوده. بنابراین نصب سیستم ضد سرقت اتومبیل برای بسیاری از افراد امری ضروری واقع شده و دارای مزایای بسیاری است که شامل موارد زیر است:

در مواقعی که متخلفین قصد نفوذ به ماشین شما را دارنددزدگیر های استیل میت در کمترین زمان ممکن هم به شما هشدار می دهد که خودرو محافظ شده است و هم مالکان را با صدای بلند خود مطلع می کند تا در اسرع وقت به اقدامی جدی بپردازند. این ویژگی آژیر خطر قدرتمند دزدگیر استیل میت می تواند یک عامل اساسی برای بازدارنگی عوامل ناگوار مانند سرقت باشد.

دزدگیر های خودرو  Steel Mate در دو مدل ساده و تصویری موجود هستند که هرکدام دارای عملکرد عالی و کاربردی می باشند، در ادامه به معرفی هر دو مدل می پردازیم.

فروش انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر استیل میت معمولی

دزدگیر استیل میت معمولی دارای سنسور حساس به خرکتی است و از ریموت کنترل از راه دور با برد بالا بهره می برد. این ریموت کنترل برای کاربر این امکان را فراهم می سازد تا از راه دور درب ماشین را باز و بسته و یا حتی آژیر به صدا در آمده را خاموش کند. همچنین برخی از این نوع دزدگیر های ساده استیل میت حتی قادر به باز کردن درب صندوق عقب هستند. این قابلیت به وسیله پشتیبانی از مدار مجزا است که به آسانی بر روی دزدگیر تعبیه می شود. به طور کلی این دزدگیر های معروف دارای طول عمر بالا و عملکرد سریع و دقیق در همه لحظات می باشند.

این دزدگیر های ساده و ارزان قیمت استیل میت بیشتر برای ماشین های مدل پایین و ارزان قیمت کاربرد دارند. البته این را باید بدانید که ارزان بودن آن بدین معنا نیست که سیستم ضعیفی داشته باشند!!

فروش انواع دزدگیر استیل میت

دزدگیر تصویر استیل میت

همانطور که گفته شد یکی دیگر از مدل ها دزدگیر تصویری Steel Mate است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این دزدگیر با تمام ماشین های خارجی و داخلی از جمله: پراید، سمند، پژو پارس، ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، دنا پلاس، رانا، بی ام و، تیبا، هایلوکس و غیره سازگار است. مزیت اصلی این مدل دزدگیر ها این است که هر زمان کسی قصد ورود به ماشین را داشته باشد می تواند آژیر بلند ایجاد کند. همچنین شما را با چشمک زدن یا لرزش بر روی نمایشکر کوچک ال سی دی ریموت از راه دور آگاه کند.

این دزدگیر اتومبیل استیل میت، طیف وسیعی از اعلان ها را در مورد وسیله نقلیه خود به مالک ارائه می دهد. این سیستم می داند چه کسی موتور وسیله نقلیه را بدون حضور شما در ماشین روشن کرده و یک هشدار ارائه می دهد. این سیستم همچنین می تواند هشدارهایی را برای لرزش های غیرمعمول ارائه دهد ، مانند زمانی که شخصی قصد دارد به وسیله نقلیه وارد شود. در صورت قطع شدن دستگاه و جابجایی وسیله نقلیه هم هشدار ارسال می شود.  این سیستم شما را در مورد تمام اتفاقاتی که با وسیله نقلیه می افتد کاملاً به روز نگه می دارد. البته باید بدانید که تمامی این هشدار ها به صورت تصویری بر روی ال سی دی به شما نمایش داده می شود.

دزدگیر تصویری استیل میت مدل Ranger-4328 duoble

یکی از مدل های پرطرفدار، دزدگیر تصویری استیل میت مدل Ranger-4328 duoble است. این محصول دارای قابلیت های ویژه می باشد که از جمله آن ها عبارتند از: قابلیت شیشه بالابر اتوماتیک، دارای ویژگی ورود بدون کلید، قابلیت صندوق پران، مجهز به دو عدد ریموت برد بالا با صفحه نمایشگر ال سی دی واضح و خوانای رنگی، نمایش نشانگر میزان باطری و آنتن ریموت بر روی نمایشگر، مجهز به هشدار باز ماندن درب ها، دارای قابلیت قفل شدن به هنگام اولین استارت، قابلیت خاموش نمودن ماشین از راه دور و غیره.

فروش انواع دزدگیر استیل میت

فروش انواع دزدگیر استیل میت

چه یک وسیله نقلیه گران قیمت کاملاً جدید داشته باشید و چه وسیله نقلیه کوچکتر و متوسطی قدیمی، طبیعتا می خواهید آن را ایمن نگه دارید. چراکه ماشین های شما تنها وسیله و همراهیست که شما توسط آن به محل کار خود  رفته و از محل کار خود خارج می شوید، بچه ها را تحویل گرفته، به خرید مواد غذایی می پردازید، به سفرها و غیره می روید. بنابراین، طبیعی است که بخواهید همه کارها را برای حفظ امنیت آن انجام دهید. با این حال ، همیشه مطمئن نیستید که وسیله نقلیه ایمن باشد. اما خرابکاری، سرقت اتومبیل و حتی لوازم داخل آن بیشتر از آنچه تصور می شود اتفاق می افتد. این بدان معناست که امنیت خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این خصوص بازرگانی تکنو دوربین به فروش انواع دزدگیر استیل میت و همچنین دزدگیر خودرو هوتای با ارزان ترین قیمت ها همراه با گارانتی معتبر می پردازد. لذا اگر می خواهید سیستمی امنی مطمئن را برای ماشین خود اجرا کنید، با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما