قیمت دزدگیر هوتای به صورت عمده

قیمت دزدگیر هوتای به صورت عمده همراه با تخفیف ویژه می باشد به گونه ای که همکاران و عمده فروشان می توانند مدل و نوع دزدگیر اتومبیل مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را در تعداد بالا زیر قیمت بازار خریداری کند. با خرید دزدگیر ماشین هوتای دیگر نگران امنیت خودرو خود نباشید چراکه برای ساخت این سیستم ضد سرقت از جدیدترین و امن ترین تکنولوژی ها استفاده شده است. همکاران و عمده فروشان در هر نقطه از ایران که هستند می توانند این درب ضد سرقت چهاردانگه چینی را با قیمتی فوق العاده سفارش دهند.

قیمت دزدگیر هوتای

دزدگیر ماشین تصویری هوتای مدل ۱۰۹

درب ضد سرقت چوب راش هوتای مدل 109 یکی از پرفروش ترین ها است که به توابع پیشرفته ای مجهز است. سیستم عملکرد و طراحی این مدل بسیار حرفه ای و مبتکرانه است که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. هدف اصلی این محصول این است که هر نوع ضربه به وسایل نقلیه مربوطه را در کمترین زمان تشخیص داده و سریع به پخش آلارم هشدار دهنده می پردازد. ریموت این دزدگیر ماشین هوتای از نوع تصویری با صفحه نمایش سه رنگ است که قسمت ضربه دیده را با نماد مخصوص به خود در صفحه نمایشگر آن برای مالکین به نمایش می گذارد. همچنین دارای برد بسیار طولانی به میزان ۵۰۰۰ متر برای فواصل زیاد می باشد. ریموت این محصول از نوع باتری خور و شارژی است که بعد از مدتی استفاده می توانید از طریق شارژ فندکی ماشین آن را برای استفاده های بعدی شارژ کنید.

دزدگیر تصویری هوتای مدل 109 محافظت بسیار ایمنی از خودر، اشیاء داخل خودرو، قطعات مربوطه به ماشین و عدم باز و بسته کردن خودرو بدون سوئیچ مربوطه را به بهترین شیوه اعمال می کند. این محصول به علائم هشدار دهنده مجهز است که موجب می شود به وسیله آن به پیدا کردن سریع خودرو در جاهای شلوغ و پارکینگ های بزرگ بپردازید. ویژگی های منحصر به فرد دزدگیر هوتای اتومبیل مدل 109، قابلیت صندوق پران از راه دور، ریموت مجهز به دکمه قفل و باز مجزا، دارای سنسور شوک قدرتمند، قابلیت پیام ‌یاد آور برای قفل درب ماشین و غیره.

قیمت دزدگیر هوتای

دزدگیر ماشین هوتای ساده

دزدگیر ساده هوتای اتومبیل از دیگر محصولات قابل اطمینان و مقرون به صرفه تر از مدل های تصویری است. این دزدگیر به دو عدد ریموت کنترل از راه دور برد بالای آنتن دار ساده مجهز است که عملکرد سریع و باکیفیتی دارند. این دزدگیر ماشین امنیت چندین برابر و همه جانبه وسایل نقلیه شما را افزایش می دهد. همچنین با تمام ماشین های خارجی و داخلی یا قدیمی و جدید نیز سازگار و قابل استفاده می باشد. برد سازگاری با این مدل دزدگیر ساده هوتای دو ریموت به میزان ۱۰۰ الی ۱۵۰ متر در فضای  بسته می باشد و اما در فضای باز هم دارای برد مضاعف و چندین برابر می باشد.

ویژگی قفل کودک به ارزش های این دزدگیر وسیله نقلیه نیز افزوده است. به گونه ای که پس از مدت زمان ۱۵ ثانیه از روشن کردن خودرو به صورت اتوماتیک به قفل درب های ماشین می پردازد. این ویژگی منجر افزایش امنیت راننده و سرنشینان و بخصوص کودکان داخل آن می شود‌. از دیگر قابلیت های ویژه این دزدگیر اتومبیل هوتای ساده عبارتند از: هنگام باز بودن درب ها به زدن فلاشر می انجامد، از طریق ریموت می توانید سنسور ضربه سنج را خاموش کنید، دارای قفل خودکار درب ها بعد از ۲۵ ثانیه در هنگام خاموش بودن خودرو می باشد.

قیمت دزدگیر هوتای

دزدگیر خودرو هوتای، ضامن خودرو های شما

شرکت هوتای (Huatai) یکی از شرکت های معتبر در زمینه ساخت دزدگیر های ساده و تصویری می باشد. دزدگیر های ارائه شده توسط کمپانی هوتای جدا از کیفیت فوق العاده ای که دارند، از طراحی بسیار شیکی برخوردار هستند. امنیت دزدگیر های تصویری به صورتی است که با برخورد ضربه به خودرو صاحب آن را با آژیر مطلع می‌کند و قسمت ضربه دیده را در ریموت نشان می دهد.

از مهمترین ویژگی های این دزدگیر بینظیر می‌توان به جلوگیری از سرقت خودرو، حفاظت از سرقت اشیاء داخل خودرو، باز و بسته نمودن خودرو بدون استفاده از سویچ و پیدا کردن سریع ماشین توسط علائم هشداردهنده اشاره کرد.

قیمت دزدگیر هوتای

قیمت دزدگیر هوتای

بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و پخش کننده انواع سیستم های ضد سرقت اتومبیل و اماکن با قیمتی استثنایی  می باشد. اگر می خواهید در هر مکانی هستید خیالتان بابت ماشین و وسایل داخل آن راحت باشد، حتما دزدگیر هوتایی را انتخاب کنید. چراکه دزدگیر خودرو Huatai یک برند چینی پر طرفدار می باشد که بالاترین سطح اطمینان و امنیت را برای شما به ارمغان می آورد.

فروش آنلاین دزدگیر تصویری ایزیکار و دزدگیر هوتای به صورت عمده و خرده برای تمامی هموطنان در شهر های تهران، تبریز، ارومیه، کرج، کردستان، اصفهان، شیراز و سایر نقاط ایران با قیمتی مناسب آغاز شد. با خرید سیستم اعلام سرقت اتومبیل هوتای، ماشین های خود را همیشه امن نگه دارید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت دزدگیر هوتای با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما