صادرات دوربین مداربسته وصل به گوشی از نماینگی

صادرات دوربین مداربسته وصل به گوشی از نماینگی به صورت مستقیم انجام می شود. این دوربین های مداربسته به راحتی به اینترنت وصل شده و تمامی اتفاقات را به شما نمایش خواهد داد. دوربین های مداربسته وای فای دار به اینترنت وصل می شوند و بدون تاخیر تصاویر و ویدئو ها رو برای مدیر ساختمان ارسال خواهند کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید:

امنیت خانه یکی از دغدغه‌های اصلی ما است، اما به لطف فناوری، می‌توانیم عدم اطمینان خود را در زمانی که دور از خانه هستیم آرام کنیم. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه دوربین مداربسته را با موبایل وصل کنیم و چگونه کار می کند؟  دوربین های مداربسته از طریق اینترنت به موبایل متصل می شوند. اینها به روتر خانگی ما متصل می شوند و تصاویری را که می گیرند به گوشی هوشمند یا تبلت ما منتقل می کنند.

صادرات دوربین مداربسته وصل به گوشی

آیا می توانم دوربین امنیتی خود را به تلفن خود وصل کنم؟

از آنجایی که مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از دوربین های امنیتی برای محافظت از خانه، املاک و مشاغل خود استفاده می کنند، دستیابی به آرامش 24 ساعته از طریق هشدارهای بلادرنگ از طریق تلفن همراه شما به همان اندازه ارزشمند است. همراه با نظارت ایستگاه مرکزی، اتوماسیون هوشمند و سایر ابزارهای نظارتی، چنین قابلیت های نظارتی اطلاعات حیاتی در مورد جراحات، بیماری، سرقت و آسیب اموال ارائه می دهند. در اینجا توضیح مختصری در مورد بسیاری از مزایا، کاربردها و ویژگی های مرتبط با اتصال دوربین های امنیتی به گوشی های هوشمند ارائه شده است.

ویژگی ها و مزایا دوربین های متصل به موبایل

فناوری دوربین های امنیتی تنها در چند سال اخیر به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. فناوری‌های هوشمند بی‌سیم و برنامه‌های تلفن همراه گزینه‌های بیشتری را برای محافظت از عزیزان، خانه‌ها و مشاغل ارائه می‌دهند. هشدارهای بی‌درنگ گوشی‌های هوشمند، حرکات و فعالیت‌ها را در مناطق داخلی و خارجی خانه گزارش می‌کنند. برخی از دوربین ها دارای ویژگی های اضافی مانند صدای دو طرفه، تجزیه و تحلیل تصویری، تشخیص حرکت و مشاهده با وضوح بالا هستند. کسب و کارها صرفه جویی بیشتری را بدون اقدامات پرهزینه اضافی مانند نگهبانان امنیتی و دروازه ها تجربه می کنند. مشاهده از راه دور همچنین به نفع مشاغلی است که به‌دلیل محدودیت‌های COVID-19 یا دستورات دولتی موقتاً بسته شده‌اند.

دوربین های امنیتی متصل به تلفن های همراه و مانیتورینگ ایستگاه مرکزی نیز می توانند به اجرای قانون در دستگیری سریع سارقان و خرابکاران کمک کنند.

صادرات دوربین مداربسته وصل به گوشی

دوربین های متصل به اینترنت

هشدارهای بی‌درنگ گوشی‌های هوشمند، حرکات و فعالیت‌ها را در مناطق داخلی و خارجی خانه گزارش می‌کنند. برخی از دوربین ها دارای ویژگی های اضافی مانند صدای دو طرفه، تجزیه و تحلیل تصویری، تشخیص حرکت و مشاهده با وضوح بالا هستند.

موثرترین روش برای اتصال دوربین مداربسته به اندروید یا آیفون؟

مرحله 1: DVR را به مانیتور مستقیماً مرتبط کنید.
مرحله 2: طراحی تنظیمات DVR دوربین مدار بسته.
مرحله 3: در حال حاضر روتر WIFI را برای DVR پیکربندی کنید.
مرحله 4: DVR را به وای فای از طریق کابل LAN مرتبط کنید.
مرحله 5: در واقع، نگاهی به تنظیمات بیندازید.
مرحله 6: در حال حاضر به تلفن Android خود وصل شوید.

قبل از برقراری ارتباط با موبایل یا تبلت چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

  • دوربین های نظارت IP از طریق اینترنت کار می کنند، بنابراین باید ارتباط خوبی داشته باشیم.
  • برای دسترسی به تصاویر از هر جایی باید یک تلفن هوشمند یا تبلت با اتصال پر سرعت داشته باشید.
  • اپلیکیشنی که امکان کنترل و مشاهده دوربین های مختلف سایت را فراهم می کند.
  • شما باید دوربین های IP خود را به درستی نصب کنید تا خانه را از هر زاویه مشاهده کنید.

 

صادرات دوربین مداربسته وصل به گوشی

بکارگیری دوربین های وای فای

دوربین مداربسته متصل به اینترنت با قابلیت مشاهده از راه دور، حفاظت بی‌درنگ را در مناطق مختلف، برنامه‌ها و موارد استفاده ارائه می‌کنند.

مسکونی

  • جلوگیری از متجاوزان و متجاوزان
  • هشدار دادن صاحبان خانه به صداها و حرکات غیرمعمول
  • نظارت بر خرابکاری و سایر فعالیت های مشکوک
  • هنگام اتصال دوربین‌ها در خانه یا محل کارتان، مطمئن شوید که با سخت‌افزار، نرم‌افزار دستگاه، و اتصال اینترنت خانگی یا تجاری سازگار هستند.

تجاری

  • نگهبانی از ویترین، پارکینگ گاراژ و دفاتر
  • بهره وری و عملکرد کارکنان
  • کنترل و نظارت جمعیت محل برگزاری

امنیت عمومی

  • کمک به تحقیقات جنایی و دستگیری
  • مطالعات ترافیک شهرداری

صادرات دوربین مداربسته وصل به گوشی

تکنو دوربین انواع دوربین های مداربسته وصل به گوشی را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته وای فای دار را می توانید به صورت عمده و اینترنتی سفارش دهید. این دوربین دارای طرح ها و مدل های متفاوتی برای استفاده در مکان های متفاوت است که با قیمتی ویژه به فروش میرسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما