قیمت دوربین مخفی کوچک شارژی آهنربایی بیسیم SQT

برای خرید و استعلام قیمت دوربین مخفی کوچک شارژی آهنربایی بیسیم SQT می توانید به فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری اعتماد کنید. این مرکز فروش انواع دوربین های مداربسته ریز جاسوسی را با قیمتی ویژه به صورت عمده و خرده، به مشتریان ارائه خواهد داد. دوربین مداربسته مغناطیسی اس کیو تی از دسته درب ضد سرقت خیابان رسالت های رم خور مخفی است که قابل حمل بوده و قابل نصب در هر مکانی می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به شرح و بررسی یکی از معروف ترین این محصولات، دوربین مخفی کوچک شارژی آهنربایی بیسیم SQT می پردازیم که به کلی امکانات و آپشن های منحصر به فردی مجهز می باشد.

قیمت دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین کوچک بیسیم جاسوسی SQT

آیا می خواهید از هر قدمی که در بیرون از خانه یا محل کار خود برمیدارید، به خوبی فیلم برداری کنید؟ بدون شک یک دوربین مخفی وایرلس اس کیو تی شارژی می تواند بهترین گزینه باشد. این محصول حتی می تواند بدون جلب توجه تصویر برداری کند و امنیت شخصی شما را تضمین کند‌. این دوربین مداربسته حتی برای اجرا و راه اندازی نیازی به نصاب ندارد. چراکه بدون سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده اضافی می تواند به سادگی ضبط و فیلم برداری کند.

این دوربین مخفی شارژی خیلی ریز مدت زمان کارکرد خود را از طریق باتری قابل شارژ خود تأمین می کند. این باتری از جنس لیتیوم یونی است که به مدت زمان ۹۰ دقیقه بعد از هر بار شارژ دوام می آورد‌. برای مواقعی هم که به مدت زمان بیشتری برای فیلم برداری نیاز داشته باشید، می توانید آن را به شارژر و برق مستقیم در حین ضبط اتصال کنید و از تصویر برداری مداوم و ۲۴ ساعته آن اطمینان حاصل کنید.

کیفیت تصویر درب ضد سرقت در تهران مداربسته بیسیم جاسوسی SQT از مهمترین مزایای آن می باشد. زیرا دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسل است که به ضبط عکس های واضح و تشخیص چهره اشخاص داخل محیط به خوبی می پردازد. به علاوه دارای ال ای دی های مادون قرمز است تا حتی در تاریکی و دل شب به ثبت تصاویر واضح تا متراژ بالا بپردازد. گذشته از این ها، یکی از ویژگی های ارزشمند دیگر این دوربین می توان به میکروفون قدرتمند داخلی آن اشاره کرد. این قابلیت امکان شنود واضح صدا و مکالمات داخل محیط را فراهم می کند.

دوربین ریز فاقد سیم آهنربایی شارژی

این مدل دوربین ریز فاقد سیم اس کیو تی شارژی برای انتقال تصاویر از راه دور طراحی شده است و به شما امکان می دهد محیط مورد نظر خود را در زمان واقعی مشاهده کنید. این ویژگی به وسیله تکنولوژی تحت شبکه دوربین می باشد که اتصال به شبکه اینترنت وای فای مجاور را فراهم و سپس فیلم های زنده را بر روی نرم افزار مخصوص گوشی های هوشمند و کامپیوتر شخصی به اشتراک بگذارد.

دوربین مداربسته باتری خور SQT مخفی بی سیم ۵ مگاپیکسل به یک پایه مغناطیسی مجهز است. اکنون می توانید آن را در هر مکانی نصب و تعبیه کنید. این پایه موجب چسباندن دوربین بر روی هر سطوحی اعم از درب ها، پنجره ها، قفسه کتاب خانه، میز کاری، ساعت، تابلو نقاشی و غیره می شود. بنابراین بدون امکان شناسایی اشخاص به فیلم برداری های پنهان و محتاطانه در محیط می پردازد. این به نوبه خود بدان معنی است که اقدامات امنیتی بیشتری توسط دوربین به منظور کاوش و نظارت بر تردد های افراد محیط فراهم می شود.

قیمت دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین مخفی شارژی آهنربایی بیسیم SQT

با این اوصاف دوربین جاسوسی قابل حمل اس کیو تی برای افرادی در نظر گرفته شده است که می‌خواهند تصویر و صدای با کیفیت بالا را به صورت ایمن و محتاط ثبت و ضبط کنند. بسیاری از موقعیت ها در زندگی روزمره خطر خاصی را به همراه دارند که بر ما، فرزندان، سایر خانواده و دارایی ما تأثیر می گذارد. در این راستا، بهترین راه حل این دوربین کوچک بیسیم است که با قابلیت استتار شدن در محیط از وقوع رویداد های ناگوار پیشگیری می کند.

همچنین می تواند مدل مناسبی برای نصب در اتاق کودک باشد تا خیال والدینی که در طول روز بچه های خود را با پرستار تنها می گذارند، اسوده کند‌. از دیگر کاربرد های ایده آل این دوربین می توان به عنوان دوربین فیلم برداری ورزشی یا دوربین اشخاص مهم مانند وکلا، قضات، خبرنگار و غیره استفاده کرد.

دوربین رم خور کوچک شارژی آهنربایی بیسیم SQT، از کارت حافظه تا سقف طرفیت ۶۴ گیگ پشتیبانی می کند‌ و امکان ذخیره فایل های صوتی و تصویری واضح و باکیفیت محیط را فراهم می کند. با این حال به وسیله آن می توانید به جمع آوری شواهد و مدارک مهمی بپردازید.

خرید دوربین مخفی کوچک شارژی

قیمت دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین های مداربسته کوچک امروزه محبوب و‌ جایگزین مناسبی برای مدل های بزرگ معمولی هستند. چراکه می توان از آنها برای نظارت دقیق استفاده کرد. با این وجود، برای اهداف گوناگون و بیشتری کاربرد دارند. در فروشگاه اینترنتی ما مدل های زیادی در اندازه ها و اشکال مختلف دوربین مخفی پیدا خواهید کرد. این محصولات ظاهر نامرئی و نامحسوسی دارند که نیازهای متعدد کاربران خویش را به خوبی تأمین می کنند‌. برای خرید و سفارش غیر حضوری دوربین مخفی کوچک قابل شارژ می توانید هم اکنون تلفن خود را بردارید و با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما