خرید دوربین خورشیدی بی سیم بدون نیاز به برق

خرید دوربین خورشیدی بی سیم با ارزان ترین قیمت را حق خود بدانید. درب ضد سرقت تک لنگه مداربسته شارژی سولار، بدون نیاز به برق بوده لذا برای ضبط فیلم و صدا نیازی به برق شهری نداشته چراکه انرژی خورشیدی را توسط پنل خود ذخیره کرده و از آن استفاده خواهد کرد. دوربین مداربسته خورشیدی وای فای دار بوده و قابلیت انتقال تصویر را به راه دور در کمترین زمان را دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این دوربین مداربسته آشنا شویم:

خرید دوربین خورشیدی

دوربین مداربسته باطری خور خورشیدی با قابلیت اتصال به وای فای

دوربین مداربسته خورشیدی وایرلس از نوع های بولت وای فای دار شارژی می باشد که پنل آن به صورت بی سیم با انرژی خورشید نیازهای انرژی خود را برآورده می کند. همین ویژگی برای مناطقی که دسترسی به برق غیر ممکن یا دشوار است، یک راه حل عملی و دائمی ارائه می دهد. این درب ضد سرقت تهران مداربسته پنل دار شارژی رم خور برای استفاده در مکان های مختلف مانند مزارع دور و خارج شهر، انبارهای محصولات مختلف، مناطق کشاورزی که اتصال برق در آنها مشکل است و تعویض مداوم باتری مناسب نیست بسیار ایده آل است.همچنین با دارا بودن کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل می تواند تصاویر و فیلم های گرفته شده در محیط مد نظر را به صورت کاملاً واضح و شفاف برای شما به اجرا بگذارد.

همانطور که گفته شده این مدل از نوع های تحت شبکه است به این معنی که داده های تصاویر و فیلم های مکان را به صورت زنده و مستقیم از طریق متصل شدن به اینترنت به گوشی های هوشمند ارسال می کند. دوربین مداربسته خورشیدی ۲ مگاپیکسل علاوه بر پانل ضد آب، دوربین آن در برابر عواملی مانند برف، باران، گرد و غبار و نور مستقیم خورشید نیز مقاوم می باشند. قابل ذکر است دیگر نگران وقایع اتفاقی در تاریکی شب نباشید چراکه این دوربین بولت وای فای دار شارژی دارای ال ای دی های مادون قرمز است تا حتی در شرایط ناسازگار نور هم تصاویر باکیفیت را ثبت کند. از دیگر ویژگی های رایج آن، مجهز بودن به اسپیکر و میکروفون است تا گفتگوی دو طرفه افراد داخل محیط و افراد از راه دور از طریق گوشی فراهم کند.

قابلیت حساس به حرکت این دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا، جهت پر نشدن زود هنگام حافظه هر نوع حرکت از جلوی خود را به صورت واضح ضبط و ذخیره می کند.

خرید دوربین خورشیدی

مشخصات فنی دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار

  • کیفیت وضوح تصویر فول اچ دی
  •  قابلیت نصب آسان
  • وای فای دار
  •  دارا بودن سنسور تشخیص حرکت یا قابلیت آماده باش
  • اسپیکر دار
  •  مجهز به میکروفون
  •  ضد آب و برف
  •  پشتیبانی از کارت حافظه micro sd
  •  قابلیت اشتراک تصویر و فیلم به ۲۰ گوشی همراه
  • قابلیت ذخیره ابری
  • قابلیت دید در شب

خرید دوربین خورشیدی

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته پنل دار خورشیدی

مزایای استفاده از دوربین های مداربسته بی سیم شارژی خورشیدی غیر قابل انکار است. این محصول امکان حفظ امنیت محیط با فیلم برداری واضح در عین حال صرفه جویی در مصرف انرژی را به خوبی فراهم می کند. همچنین با مزایای انعطاف پذیری که دارد، یعنی قابلیت راه اندازی در هر جا و هر مکانی بدون نیاز به برق مستقیم مورد استقبال همگان قرار گرفته است. همچنین این دوربین مداربسته به دلیل اینکه نیازی به اجرای کابل کشی های متعددی ندارد، دارای ویژگی نصب و راه اندازی خیلی ساده و بی دردسری می باشد. برای همین این محصول حتی با قابلیت انتقال و جابه جایی آسان از مکانی به مکان دیگر، می تواند یک گزینه ای اقتصادی برای هر مکانی باشد.

این دوربین مداربسته پنل دار رم خور ۲ مگاپیکسل، از مدل های دوست دار با محیط زیست می باشد. به این معنی با استفاده از تأمین انرژی خود از طریق نور خورشید، هیچگونه آلودگی و اختلال و آسیبی را در محیط زیست ایجاد نمی کند.

دوربین خورشیدی بی سیم باطری خور

یکی از مزایای نصب دوربین های خورشیدی بی سیم باطری خور بدون نیاز به برق این است که می تواند فرصت طلبان را از تلاش برای نفوذ، سرقت یا آسیب رساندن به محیط شما باز دارد. این ویژگی به دلیل قابل مشاهده بدون محفظه بزرگ این دوربین می باشد. برای مثال، اگر شخصی در نظر دارد خانه شما را هدف قرار دهد، دیدن یک دوربین‌ بولت خورشیدی در بالای درب ورودی شما، او را از نیت بدی که دارد باز می دارد. برای همین دلیل این دوربین ها نیز می تواند یک عامل بازدارنده موثر در محل کار و فضاهای عمومی باشند.

دوربین مداربسته شارژی فاقد سیم خورشیدی وای فای، از کارت حافظه ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می کند. درنتیجه می تواند طیف گسترده ای از اطلاعات ضبط شده را به عنوان مدارک و شواهد ارائه دهد. همچنین مجهز بودن به میکروفون داخلی در این دوربین پنل دار امکان ضبط صدای واضح محیط را برای درک بیشتر وقایع نیز فراهم می کند.

خرید دوربین خورشیدی

خرید دوربین خورشیدی

این سوال پیش می آید که در شرایطی که باران می بارد یا ابری است، آیا دوربین مداربسته بدون سیم خورشیدی کار می کند؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله! چراکه از قابلیت ذخیره ابری استفاده می کند به این معنی که دارای منبع تغذیه پشتیبان مانند باتری های قابل شارژ است که نه تنها انرژی دوربین را تأمین می کند بلکه باتری آن را هم شارژ می کند تا در شب و یا هوای ابری هم کار کند. شما این دوربین مداربسته بولت پنل دار رم خور و همچنین دوربین مداربسته با پنل خورشیدی سیمکارتی را می توانید با قیمتی بسیار ارزان در فروشگاه منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما