خرید دوربین مداربسته بیسیم گردان

خرید دوربین مداربسته بیسیم گردان در انواع مختلف با قیمت های مقرون به صرفه را تنها از نمایندگی های تکنودوربین انجام دهید. این محصولات استقبال بیشتری نسبت به دیگر دوربین ها دارند چراکه از پوشش دید گسترده تری بوده و برای نصب نیازی به سیم کشی ندارند. در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته وایرلس ۲ مگاپیکسل چرخشی عروسکی و دوربین مداربسته وای فای اسپید دام ۳۶۰ درجه می پردازیم:

خرید دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته وایرلس ۲ مگاپیکسل چرخشی عروسکی

به لطف ویژگی های دوربین مداربسته وایرلس ۲ مگاپیکسل چرخشی عروسکی از جمله تشخیص حرکت، دید در شب، کیفیت ضبط فیلم 1080p ، انتقال صدا متقابل با پشتیبانی از میکروفون و بلندگو و غیره به شما کمک می کند تا سیستم امنیتی فوق العاده باکیفیت را در خانه ایجاد کنید. این دوربین وایرلس گردان از مدل های تحت شبکه است که از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند از راه دور قابل کنترل است. به گونه ای که می توانید از آن به راحتی در خانه، دفتر و فروشگاه خود استفاده کنید.

شما می توانید منطقه مورد استفاده خود را از طریق برنامه زنده دنبال کنید یا می توانید تصاویر را به لطف پشتیبانی از حافظه تا 64 گیگابایت نگه دارید. در صورتی که می خواهید فضای کارت کارت حافظه شما زود پر نشود، قابلیت آماده باش را فعال کنید، تا تنها با تشخیص حرکت شروع به ضبط و فیلمبرداری کند. درنتیجه تنها اتفاقات مهم را هم ذخیره می کند.

به علاوه می توانید صداها را در محیطی که دوربین مداربسته رم خور چرخان بدون سیم بیبی کم در آن قرار دارد بشنوید و در صورت تمایل می توانید صدای خود را به محیطی که دوربین در آن قرار دارد نیز انتقال دهید. همچنین می توانید تصویر ها در جهتی که می خواهید ببینید به صورت عمودی و افقی تنظیم کنید. درنتیجه می توانید دید بسیار کاملی از محیط داشته باشید.

خرید دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه زوم دار اسپید دام

یکی از مدل های دوربین مداربسته فاقد سیم چرخشی که طرفداران زیادی دارد، نوع اسپید دام می باشد که برای فضاهای بیرونی طراحی شده است. این مدل دارای قابلیت متصل شدن به مودم شبکه مجاور وای فای است تا با تماشای آنلاین محیط خود در هرکحای دنیا از آنچه که اتفاق می افتد در اسرع وقت آگاه شوید. همچنین به لطف پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD بر روی دوربین، تصاویر گرفته شده به صورت خودکار داخل آن ذخیره می شود. به علاوه با با اتصال به دوربین از طریق تلفن هوشمند خود می توانید تصاویر گذشته را مشاهده کرده و یا اینکه محیط را به صورت زنده تماشا کنید. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه زوم دار گردان از تمام گوشه ها و سراسر نقاط اطراف خود به صورت بسیار واضح و رسا فیلمبرداری می کند.

گذشته از این ها این دید وسیع نه تنها در روز ممکن است بلکه به وسیله ال ای دی های مادون قرمز قادر به ضبط فیلم های واضح در شب و تاریکی هم می باشد.

خرید دوربین مداربسته بیسیم

خرید دوربین مداربسته بیسیم

انواع دوربین های مداربسته بیسیم را با بازرگانی تکنو دوربین دنبال کنید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های وایرلس مخفی، فضای باز، داخلی، چرخشی، زوم دار و غیره را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته آنلاین منصوری تهیه کنید.

جهت سفارش ارزان قیمت این دوربین های بیسیم گردان هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما