مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی ، آماده ارائه جدیدترین دوربین های مداربسته استارلایت فضای باز با ارزان ترین قیمت می باشد. یکی‌ از دوربین های کاربردی و پرطرفدار که برای بیشتر اماکن مهم و حتی ضروری است، درب ضد سرقت مدل راشا  مداربسته دید در شب رنگی می باشد. این مدل دوربین با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، تصاویر و فیلم های فوق العاده واضح را ضبط می کند. به طوریکی در تاریکی مطلق به ضبط و ذخیره تصاویر رنگی با وضوح بالا می پردازد.

در ادامه با این دوربین های محبوب starlight بیشتر آشنا می شوید:

مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته استارلایت

به دوربین های مداربسته ای که حتی در صورت عدم وجود نور اضافی و کافی، تصاویر رنگی در شب نشان می دهند، دوربین های استارلایت یا دید در شب رنگی گفته می شود. starlight یک فناوری انقلابی در زمینه امنیت و دوربین های مداربسته است که برای ضبط ویدیویی شبانه، تصاویر رنگی‌ را ارائه می دهد. مزیت اصلی درب ضد سرقت خلازیر های مداربسته دید در شب رنگی، توانایی تشخیص و انتقال یک تصویر رنگی واضح با کمترین میزان نور است.

دوربین مداربسته استارلایت در همه مدل های بولت، دام و اسپید دام موجود هستند. به صورتی که اگر به یک دوربین خارجی برای نظارت بر محل بیرونی نیاز دارید می توانید مدل ضد آب دوربین مداربسته دید در شب رنگی را انتخاب کنید که در هر شرایطی چه برف و باران باشد و یا چه در دل شب باشد قادر به عکس و فیلمبرداری های منظم و قابل تشخیص است.

محبوبیت این دسته از دوربین های مداربسته منحصر بفرد Starlight به خاطر این است که در هر شرایط و زمانی از روز و شب تصویری واضح و با کیفیت را ارائه خواهد داد.

مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

انواع دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های Starlight تصاویر واضح و رنگی را در یک روز تاریک، هنگام غروب خورشید و حتی دل شب ارائه می دهند. به عنوان مثال، دوربین های معمولی مجهز به نور مادون قرمز از غروب و شب به حالت تک رنگ و یک تصویر سیاه و سفید کسل کننده و غیر قابل تشخیص، فیلم برداری می کند. با همان شرایط، عملکرد دوربین های مداربسته دید در شب رنگی Starlight به گونه ایست که ویدیوی رنگی واضحی را با جزئیات بالا ارائه می دهد. در شب، حتی با کمترین نور در ناحیه فیلمبرداری، دوربین فیلمبرداری مداربسته استارلایت یک تصویر رنگی دقیق را نشان می دهد. درنتیجه دوربین های رنگی به شما این امکان را می دهند که چهره، رنگ لباس، پلاک خودرو و رنگ آنها را به خوبی تشخیص دهید.

در زیر نمونه تصویر دوربین مداربسته دید در شب رنگی را مشاهده خواهید کرد:

به طور کلی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی به دو دسته اصلی تحت شبکه یا آی پی و ahd تقسیم شده اند. پرطرفدارترین آن ها، دوربین مداربسته استارلایت آی پی است چراکه قادر به پخش زنده این تصاویر باکیفیت و واضح می باشد صرف نظر از اینکه در کجای جهان قرار گرفته اند. همچنین دوربین های های مداربسته دید در شب رنگی مدل ahd قادر است تا گرفته شده های خود را از طریق سیم کواکسیال به دستگاه ضبط کننده دی وی آر منتقل کنند.

مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

عملکرد دوربین های مداربسته رنگی Starlight

برخلاف دوربین های مداربسته معمولی، دوربین های Starlight از حساسیت نور بالایی برخوردار هستند و در نور کم تصاویر روشن تری ارائه می دهند. به علاوه تصاویر واضح با جزئیات فراوان و وضوح بسیار بالا از 1080P تا 4K را ارائه خواهند داد. دوربین های فیلم برداری Starlight نظارت 24 ساعته در مکان های عمومی مانند پارکینگ ها، خیابان ها، حیاط خلوت ها، مغازه ها و موارد دیگر را تضمین می کنند. گذشته از این ها، اطمینان از رنگ بالا و ماندگاری بیشتر ویدیو داده های مورد نیاز شما درباره افراد، وسایل نقلیه یا رویدادها را ضبط می کند.

به عبارتی دیگر این دوربین ها همانطور که از نامش پیداست ، دوربین نور ستارگان به لطف حسگرهای استارلایت دید واضحی از اشیا را در محیط های کم نور فراهم می کند. وقتی نور در محیط به سطح بسیار پایینی می رسد، چشم انسان به سختی می تواند چیزی را ببیند. اما دوربین های مداربسته Starlight دید فوق العاده شفاف شبانه، تجسم واضح و دقیقی از اشیاء غیر قابل رویت در چشم انسان در شب های تاریک را فراهم می کند. این بدان معنی است که “شما آنچه را که چشم شما نمی تواند ببیند به وضوح می توانید تماشا کنید‌.

مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های استارلایت دارای انواع مختلفی می باشند که می توانید با توجه به نیاز خود هرکدام را به دلخواه انتخاب‌ کنید. نمایندگی های تکنودوربین به پخش عمده و تکی این دوربین های مداربسته دید در شب رنگی در سراسر کشور می پردازد که می توانید به صورت حضوری یا آنلاین درهرکجای ایران که باشید آن ها را سفارش دهید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه شما را برای خرید بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته بولت دید در شب رنگی راهنمایی خواهند کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما