فروش فوق العاده دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی با بهترین قیمت توسط فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در سراسر کشور! دوربین مداربسته بیسیم چرخشی یکی از شگفتی های فن آوری مدرن است که از طریق آن برای حفظ امنیتی در خانه ها و همچنین دفاتر استفاده می شود. به لطف مزایای انبوهی که ارائه می دهد، به عنوان یک اقدام امنیتی موثر، محبوبیت بی نظیری میان کاربران کسب کرده است. چراکه دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می باشد و قادر به ضبط چهار طرف خود است. ما در اینجا به معرفی دوربین مداربسته وایرلس اسپید دام و دوربین مداربسته بدون سیم گردان بی بی‌ کم رم خور می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته وایرلس اسپید دام چرخشی

هنگامی که شما به یک نظارت جامع بر روی کل منطقه خود نیاز دارید، می توانید به دوربین مداربسته وایرلس اسپید دام اعتماد کنید. چراکه با این دوربین می توانید تصاویر همه جانبه و واضح و قابل تشخیص را ضبط کنید. به عبارتی دیگر این دوربین بی سیم گردان نمای دید 360 درجه را ثبت می کند و نسبت به سایر مدل های موجود و معمولی، میدان دید بسیار بیشتری را برای کاربران خویش فراهم می کند که به معنای خطر کمتری در نقاط کور است. علاوه بر این، فناوری پیشرفته در این مدل دوربین اسپید دام فاقد سیم اجازه می دهد، به طور اتوماتیک تصویر داخل محیط را بزرگنمایی کنید تا چهره ها و حتی پلاک ماشین ها به راحتی قابل شناسایی باشند.

این دوربین مداربسته بدون سیم speed dom، از مدل های وای فای دار است. به گونه ای که می توانید از هرجای دنیا به تماشای فیلم های زنده داخل محیط دسترسی پیدا کنید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک دستگاه هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ و اتصال به اینترنت مجاور است. این دوربین مداربسته چرخشی ۳۶۰ درجه وای فای، نه تنها به قابلیت فیلمبرداری با کیفیت بالا، بلکه به ضبط واضح صدا نیز مجهز است.

به گونه ای که تصاویر واضح همراه با صدای بی عیب و نقص وقایع را در ضبط بسیار کارآمد می کند. نه تنها این دوربین دارای میکروفون جهت ضبط صدا است. بلکه به اسپیکر مجهز است تا بتواند از راه دور سخنان شما را در محیط پخش کند. از دیگر ویژگی های این دوربین مجهز بودن به قابلیت دید در شب قوی و ساپورت رم میکرو است.

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته بی سیم گردان بی بی‌ کم رم خور

دوربین مداربسته بدون سیم گردان عروسکی دارای قابلیت چرخش 360 درجه است که امکان کنترل نمای وسیعی از کل منطقه را فراهم می کنند. این ویژگی محبوب باعث افزایش آگاهی از موقعیت داخل محیط می شود. از ویژگی های این دوربین چرخشی بیسیم دو آنتن عبارتند از:

نصب آسان : شما می توانید در چند دقیقه یک سیستم نظارتی بی سیم بی بی کم رم خور را نصب کنید. این دوربین مداربسته برای نصب و راه اندازی نیازی به سیم کشی، دستگاه ضبط تصویر و هارد ندارد.

مراقبت و نظارت بر کودکان و سالمندان : یک دوربین وایرلس بیسیم چرخشی به شما کمک می کند تا همیشه و در هر ساعات از شبانه روز موقعیت کارمندان، سالمندان و کودکان خود پیگیری کرده و به خوبی از آنها مراقبت کنید. کافیست کوشی خود را بردارید، روی اپلیکیشن مخصوص دوربین بروید، و مکان مد نظر را مشاهده بفرمائید.

پخش زنده تصاویر از راه دور : یک دوربین مداربسته خانگی چرخشی عروسکی بیسیم، به شما امکان می دهد فیلم های گرفته شده را از طریق اینترنت برای خود هرجا که باشید منتقل کنید. به عبارتی دیگر این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر زمان وقایع و فیلم های محیط مربوطه را چک کنید. این مشاهده می تواند به شما در محافظت از منزل یا محیط کار در برابر افراد متجاوز، سارقان و اشرار کمک کند.

قابلیت انتقال صدا : این دوربین مداربسته بدون سیم 360 درجه baby com به میکروفون و بلندگوی خارجی مجهز است. این فناوری پیشرفته به شما اجازه می دهد تا از راه دور با افراد داخل محیط بحث و گفتگو دو نفره را راه بیاندازید.

لازم به ذکر است که دوربین مداربسته گردان عروسکی ضبط صدا، از کارت حافظه پشتیانی می کند تا بعدها بتوانید به گرفته شده های داخل محیط دسترسی داشته باشید.

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

شما می توانید از راه دور به راحتی دوربین های چرخشی بیسیم را بچرخانید و مکان مد نظرتان را بدون هیچ نقطه کوری، زیر نظر بگیرید. بازرگانی تکنو دوربین بانه عرضه کننده انواع دوربین های وایرلس گردان عروسکی، اسپید دام فضای باز و دوربین چرخشی حساس به حرکت اتوترک می باشد. شما می تواند هر کدام از این دوربین های چرخان بدون سیم را با قیمتی باور نکردنی به صورت عمده و خرده از این فروشگاه سفارش دهید. لازم به ذکر است که قیمت ها برای همکاران، فروشگاه داران، پیمانکاران و غیره ویژه می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما