مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین دوربین های وایرلس گردان با قیمتی شگفت انگیز است. این دوربین ها دارای انواع متفاوت با ویژگی های کاربردی می باشند که هر کدام مختص مکانی ساخته و طراحی شده است. این دوربین در سه نوع اتوترک، عروسکی و اسپید دام وارد بازار می شوند که ما در ادامه به معرفی دو نمونه آخر می پردازیم. با ما همراه باشید تا آخر این مطلب!

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین چرخشی 360 درجه عروسکی

در این دوربین مدار بسته میکروفن و اسپیکر برای ارتباط دوطرفه طراحی شده است تا شما بتوانید صدای محیط را ضبط و از طریق نرم افزار بشنوید و اسپیکری که روی دوربین وجود دارد به شما این کمک را می کند تا از طریق نرم افزار با کسانی که در محیط قرار دارند صحبت کنید. چرخش لنز دوربین وایرلس چرخشی بسیار می تواند به شما کمک کند برای نظارت بهتر محیط که در این دوربین طراحی شده است و شما از طریق نرم افزار می توانید دوربین را به هر سمتی که دوست دارید بچرخانید. که از دو موتور قدرتمند برای چرخش لنز بهره می برد.

این دوربین بیسیم چرخشی از استاندارد IP66 بهره می برد و در مقابل گرد وخاک و آب باران مقاوم می باشد. لنز دوربین چرخشی با کیفیت 2 مگا پیکسل می باشد و نرم افزار آن از 2 سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می کند.

با فعال کردن گزینه ای که جذابیت زیادی برای مشتریان دارد می توانید تمام افراد یا حیواناتی را که از محدوده مشخص شده رد می شوند تعقیب کرده و تصاویر را ذخیره کند تا در صورت لزوم شما بتوانید تصاویر را بازپخش کنید.این قابلیت به شما کمک می کند تا فرزندتان را در خانه تحت نظر داشته باشید و در باغ ها حیوانات خانگی خود را بهتر کنترل کنید و درب های ورودی خانه ، کارخانه یا باغ ها را بهتر بتوانید پوشش دهید. در مواقعی که تعقیب سوژه انجام می دهد می تواند نور افکن های LED خود را روشن کرده تا در هوای تاریک محیط را روشن کند.

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار

این دوربین وایرلس چرخشی می تواند به راحتی با مودمی که به اینترنت متصل است به تلفن همراه شما انتقال تصویر رایگان انجام دهد و با یک سیم برق می توانید دوربین را روشن کنید و از ارتباط بی سیم این دوربین بهترین بهره را ببرید.ارتباط بی سیم این دوربین از طریق وای فای می باشد. این دوربین مداربسته گردان از این بابت بسیار منحصر به فرد شده است که می تواند تا چندین برابر زوم داشته باشد و تصاویر دور را تا حدود 40 متر را برای شما نزدیک تر بیاورد که این قابلیت از طریق نرم افزار این دوربین میسر شده است.

در این دوربین مدار بسته میکروفن و اسپیکر برای ارتباط دوطرفه طراحی شده است تا شما بتوانید صدای محیط را ضبط و از طریق نرم افزار بشنوید و اسپیکری که روی دوربین وجود دارد به شما این کمک را می کند تا از طریق نرم افزار با کسانی که در محیط قرار دارند صحبت کنید.

چرخش 360 درجه دوربین وایرلس

چرخش لنز دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار بسیار می تواند به شما کمک کند برای نظارت بهتر محیط که در این دوربین طراحی شده است و شما از طریق نرم افزار می توانید دوربین را به هر سمتی که دوست دارید بچرخانید. که از دو موتور قدرتمند برای چرخش لنز بهره می برد. لنز دوربین چرخشی با کیفیت 2 مگا پیکسل می باشد و نرم افزار آن از 2 سیستم عامل اندروید و IOS پشتیبانی می کند.

این دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار یکی دیگر از قابلیت های آن مجهز بودن به دزدگیر و آژیر است که برای فعال کردن این قابلیت باید از طریق نرم افزار روی تلفن همراه آن را در حالت فعال قرار دهید.

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم اسپید دام چرخشی

دوربین مداربسته بیسیم اسپید دام چرخشی، برای پوشش مناطق بسیار بزرگ مانند مزارع دامداری، مراکز خرید زنجیره ای، پارکینگ‌ها، فرودگاه، خانه باغ، بیمارستان ها، بانک، کارخانه جات و غیره طراحی شده‌ است. قابلیت چرخان و بزرگنمایی به آن اجازه می‌دهد تا فضای بسیار بیشتری را نسبت به یک دوربین ثابت معمولی پوشش دهد. معمولاً از این دوربین ها برای بررسی منطقه ای استفاده می شود که پوشش آن با دوربین های ثابت بسیار گران یا غیرممکن است. همچنین می تواند دید سه دوربین معمولی را در محیط فراهم می کند. درنتیجه موجب کاهش هزینه های گزاف در خرید دوربین های دیگر می شود.

به وسیله این دوربین مداربسته گردان کاربران این توانایی را دارند که دقیقاً به آنچه که می خواهند نگاه کنند. اگر رویدادی در یک مکان خاص اتفاق بیفتد و مجرم از اجرای این دوربین خارج شود، به بیننده اجازه می‌دهد تا روی صورتش زوم کند و او را در حین دویدن دنبال کند. زیرا قادر به چرخش دستی دوربین از راه دور به وسیله نرم افزار مخصوص می باشد.

دوربین مداربسته speed dom وایرلس ۳۶۰ درجه

این دوربین مداربسته speed dom وایرلس ۳۶۰ درجه دارای ویژگی وای فای دار است‌ که به راحتی به شبکه اینترنت مجاور متصل می شود. به گونه ای که مالکین می توانند با دستگاه های هوشمند اندروید، آیفون یا ویندوز در هر‌ کجای دنیا که باشند به صورت مستقیم نظاره گر ویدیو ها و اتفاقات منطقه مربوطه باشند.

این دوربین مداربسته بی سیم چرخشی دارای رزولوشن 1080p fullHD است که تصاویر و ویدیو های فوق العاده باکیفیت را ثبت می کند. علاوه براین ال ای دی های مادون قرمز این دوربین، می تواند حتی در تاریکی و عدم نور کافی محیط، سوژه مورد نظر را با وضوح کامل ضبط کند. برای همین خاطر این محصول می تواند در هر شرایط نوری به صورت شبانه روز باکیفیت عالی ویدیو ها را به نمایش بگذارد.

دوربین مداربسته speed dom گردشی ۲ مگاپیکسل، برای محیط های بیرونی طراحی شده است. از این رو دارای محافظ مرغوب است که در مقابل برف، باران و رطوبت کارایی خود را از دست نمی دهد. به علاوه از مدل های مموری خور است که طیف گسترده ای از تمام اطلاعات گرفته شده را با قابلیت اطمینان بالا ذخیره و نگهداری می کند. از دیگر مزایای این محصول این است که شما می توانید به خوبی از راه دور به وسیله آن از راه دور به مکالمه و گفتگوی دو نفره بپردازید.

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

مرکز فروش دوربین مداربسته بیسیم چرخشی

بهترین دوربین های بیسیم چرخشی را از مرکز فروش دوربین مداربسته وایرلس منصوری خریداری کنید. این دوربین ها دارای بهترین عملکرد بوده و همراه با گارانتی معتبر دو ساله به مشتری ارائه داده می شود. دوربین گردان بی سیم برای نصب و راه اندازی نیازی به کابل کشی و لوازم جانبی نداشته و مهمترین قابلیت آنها امکان چرخش 360 درجه در راستای افقی می باشد. این دوربین ها را می توانید به صورت عمده و خرده از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما