قیمت هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش 4 ترابایت

قیمت هارد دوربین مداربسته وسترن بنفش 4 ترابایت با اینکه نسبت به سایر ظرفیت های این برند خوش نام بالاتر است اما قابلیت جایدهی بسیاری از فیلم و عکس های شما را به خوبی دارد. هارد دیسک اینترنال چهار ترابایت دوربین مداربسته وسترن دیجیتال، از پایداری و قابلیت اطمینان بالا برخوردار است که در ادامه به معرفی بیشتر آن می پردازیم:

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد دیسک اینترنال دوربین مداربسته 4T وسترن

هارد دیسک اینترنال بنفش وسترن ۴ ترابایت با قابلیت اعتماد بالا، برای کار مداوم در دوربین های مداربسته آنالوگ طراحی شده است. همچنین با حجم کار تا ۴ ترابایت در سال و پشتیبانی از حداکثر ۳۲ دوربین، این هارد دیسک WD Purple برای ضبط کننده های dvr بهینه شده است.  این سری عملکرد برتر، ظرفیت بالا و قابلیت اطمینان طولانی مدت را ارائه می دهد. به علاوه می تواند در پردازش دوربین های مداربسته و ضبط صداها و تصویر های آنان، با عملکرد باکیفیت بدون توقف کار کنند. به عبارتی دیگر این هارد داخلی اینترنال وسترن بنفش ۲ ترابایت برای استفاده و کار کردن در سیستم های مداربسته که در حالت ۲۴ ساعات ۷ روز هفته طراحی شده اند. قابل ذکر است برای مصرف کم برق در دمای بالا و بر عملکرد مداوم دوربین های مداربسته بسیار مهم است.

ازهمین رو هارد وسترن HDD بنفش به فناوری IntelliSeek مجهز است تا صداها و لرزش های آزار دهنده را هم کاهش  دهد. درنتیجه با این ذخیره سازی هارد داخلی ۴ ترابایتی WD Purple، شما یک درایو مهندسی شده برای ضبط کننده های دی وی آر دوربین مداربسته بر دمای بالا و همیشه روشن دارید، بنابراین درصورت نیاز به پخش فیلم بیشتر با کیفیت بالا ایده آل واقع می شود. چه از عزیزان خود محافظت کنید و چه تجارت خود را زیر نظر داشته باشید، WD Purple عملکردی را ارائه می دهد که می توانید به آن اعتماد کنید. تمام درایوهای WD Purple به فناوری AllFrame  مجهز هستند که جریان ATA را برای کاهش افت فریم، بهبود کلی پخش ویدئو و افزایش تعداد جایگاه های هارد دیسک پشتیبانی شده در یک DVR، بهبود می بخشد. با دانستن اینکه WD Purple برای دوربین های فوق العاده با کیفیت بالا آماده است، از راه حل های نظارت خود در برابر هرگونه حادثه جلوگیری کنید.

قیمت هارد دوربین مداربسته

مشخصات فنی هارد وسترن دیجیتال بنفش 4 ترابایت

  • ظرفیت ۴ ترابایت
  • نوع رابط SATA 3.0
  • سایز هد 3.5 اینچ
  • (حافظه کش) 64 مگابایت
  •  سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه
  •  سرعت انتقال داده‌ها ۶ گیگابایت بر ثانیه
  • قابلیت فرمت AllFrame
  • قابلیت IntelliSeek
  • پشتیبانی از ۳۲ دوربین به طور همزمان

قیمت هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد دوربین مداربسته یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی دوربین جهت نصب و راه اندازی می باشد که در انواع گنجایش های متفاوت تولید و روانه بازار می شود. لذا برای انتخاب بهترین هارد دیسک اینترنال قبل از هر چیزی باید به تعداد دوربین های مداربسته توجه کرد تا به خوبی از همه دوربین ها پشتیبانی کند. شما می توانید هارد اینترنال western بنفش را در هر گنجایشی با قیمتی مناسب و ارزان همراه با گارانتی معتبر از نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت هارد دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما