فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی با قیمت مناسب

آغاز فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی با قیمت مناسب توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه. دوربین مداربسته رنگی به دوربین هایی گفته می شود که برخلاف درب ضد سرقت مدل راشا  های مادون قرمز عادی که تصاویر شب را به صورت سیاه و سفید ضبط کرده، این دوربین های به وسیله تکنولوژی پیشرفته STARLIGHT در تاریکی مطلق نیز تصاویر را همانند روز روشن با کیفیت و رنگی به نمایش خواهند گذاشت. در ادامه به معرفی دو عدد از جدید ترین دوربین های مداربسته دید در شب استارلایت خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته تحت شبکه رنگی مدل 2064

دوربین مداربسته تحت شبکه استارلایت مدل 2064، دارای کیفیت تصویر شفاف فول اچ دی است که دیافراگم بیشتری نسبت به دوربین های مداربسته دید در شب معمولی دارد و بیشتر سرعت شاتر را کاهش می دهد. این باعث می شود نور بیشتری به سنسور برسد، بنابراین تصاویر کاملاً رنگی استثنایی را در شرایط تاریک فراهم می کند. این قابلیت Starleght حتی زمانی که چشم انسان قادر به دیدن آن نیست برای تشخیص چهره های انسانی و پلاک های شماره خودرو کافی در روز هنگام حرکت خودرو و در شب با دید واضح و رنگی است.

درب ضد سرقت خلازیر مداربسته رنگی مدل 2064، از نوع تحت شبکه می باشد که احساسی اطمینان بخشی‌ را برای کاربران خود فراهم می سازد. با یک نگاه سریع به گوشی هوشمند کافی است تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز در محل زندگی شما منظم است. این مدل دوربین مداربسته برای اماکن مهم مانند بانک ها، منازل، شرکت ها، دفاتر و غیره گزینه مناسبی می باشد. سنسور تصویر یکی از مهمترین اجزای یک دوربین است. از همین رو دوربین مداربسته تحت شبکه استارلایت مدل 2064، از سنسور ۳.۶ میلی متری ۳ مگا واید بسیار حساس استفاده می کند که ظرفیت آن تقریباً دو برابر حسگرهای معمولی است که استفاده از نور را بسیار بهبود می بخشد. این برای ثبت تصاویر دقیق و زنده رنگی حتی در محیط تاریک نیز ایده آل است.

مشخصات فنی دوربین مداربسته تحت شبکه استارلایت مدل 2064 

  • تکنولوژی استارویز H265
  • چیپ sony307
  • کیس بزرگ فلزی
  • لنز 3.6 میلیمتری 3مگا
  • دید در شب رنگی
  • ️قابلیت پلاک خوانی روز در حال حرکت
  • قابلیت پلاک خوانی شب چراغ روشن ایستاده

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته سوپر استارلایت AHD

در نور بسیار کم، در حالی که دوربین های دیگر ممکن است به حالت IR به ثبت تصویر سیاه و سفید بپردازد. قابلیت سوپر استارلایت دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسل AHD، به ارائه ویدیوی رنگی در شب ادامه می دهد. این دوربین مداربسته دید در شب با پشتیبانی از الگوریتم های پردازش تصویر و خروجی دوربین های نور ستاره از کیفیت برتر برخوردار است و این امکان را می دهد بدون در نظر گرفتن شرایط نوری، نظارت شبانه روزی را به صورت بسیار واضح و قابل تشخیص ارائه دهند.

مشخصات کلیدی دوربین مداربسته AHD استارلایت

  • کیس فلزی
  • سوپر استارلایت
  • کیس بزرگ
  • کیفیت تصویر فوق العاده عالی
  • وارملایت ( دید در شب رنگی در تاریکی مطلق )
  •  قطعات درجه یک با برد اورجینال

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

فروش دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

بیشترین و خطرناک ترین اتفاق ها در تاریکی اتفاق می افتد. اگر می خواهید در تاریکی فیلم ضبط کنید، باید مطمئن شوید که دوربین مداربسته دارای عملکرد دید در شب مادون قرمز است. و چه بهتر است که از قابلیتی برخوردار باشد تا دید در تاریکی را به گونه ای رنگی و قابل تشخیص نمایش دهد! انواع مدل های دوربین مداربسته استارلایت یا دید در شب رنگی را می توانید با قیمتی باور نکردنی در نمایندگی های تکنو دوربین سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما