قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی هایک ویژن

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی هایک ویژن را می توانید با قیمتی باور نکردنی از نمایندگی منصوری در سراسر کشور سفارش دهید. بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته استارلایت را با ما تجربه کنید. با ظهور دوربین های Starlight انقلابی در سیستم های مداربسته به وجود آمده است که به شما امکان می دهد تصاویر تمام رنگی را در شب و تاریکی مطلق دریافت کنید. با دوربین مداربسته استارلایت می توانید ویدیو های قابل تشخیصی را در شب مشاهده کنید‌. دوربین های دید در شب رنگی دارای حسگر فوق العاده حساس و لنزهای تخصصی برای اطمینان از استثنایی ترین دید در شب هستند.

با ما باشید تا با ارزان ترین درب ضد سرقت مدل راشا مداربسته رنگی، یعنی دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD2185FWD-IS آشنا شوید:

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD2185FWD-IS

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD2185FWD-IS با تکنولوژی محبوب دید در شب رنگی و Starlight به شما امکان می دهد تا در هنگام ضبط فایل های تصویری به درجه بالاتری از امنیت برسید. ویژگی بارز چنین درب ضد سرقت خلازیر های مداربسته ای این است که به وسیله تکنولوژی Starlight از حساسیت بالایی به نور برخوردار هستند و در نتیجه باعث کاهش چشمگیر نور می شوند. به عبارتی دیگر سنسور استارلایت این دوربین با استفاده از نوردهی های متعدد می تواند از فیلم های با دامنه دینامیکی بالا در هنگام شب پشتیبانی کند. به گونه ای که هنگامی که سنسور کار می کند، مجموعه ای از چندین فریم ویدئویی را با سرعت شاتر مختلف به دست می آورد.

گذشته از این ها دوربین مداربسته Hikvision استارلایت مدل DS-2CD2185FWD-IS، دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل است که حتی تصاویر چهره اشخاص و نوشته های متنی در مخیط را به صورت بسیار واضح و بدون نویز ضبط می کند. همچنین از تکنولوژی تحت شبکه بهره می برد. درنتیجه می تواند فیلم های دقیق خود را برای کاربران خود در هرکجای دنیا که باشند به اشتراک بگذارد. این اشتراک گذاری از طریق متصل کردن دوربین به مودم اینترنت و دستگاه ان وی آر هایک ویژن و سپس متصل شدن کاربر به برنامه مخصوص در گوشی های هوشمند اندرویدی می باشد.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین رنگی هایک ویژن DS-2CD2185FWD-IS برای چه مکانی مناسب است؟

این مدل دوربین برای فضاهای بسته مناسب است و به آسانی به سقف محیط متصل می شود. درنتیجه گزینه خوبی برای منازل، دفاتر، شرکت ها، پارکینگ و غیره می باشد. همچنین به دلیل زاویه دید ۹۰ درجه می تواند مشاهدات گسترده ای را فراهم کند.

شما می توانید ب کمک این دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD2185FWD-IS به صدا های اطراف محیط گوش دهید. چراکه فناوری میکروفون داخلی در آن به کار برده شده است. همچنین می توانید از قابلیت دید در شب تا فاصله بالای ۳۰ متر آن بهره مند شوید.

با این وجود توجه داشته باشید این امکان برای شما فراهم است تا بعدها به این فیلم و صداهای باکیفیت از طریق کارت حافظه با ظرفیت ۱۲۸ گیگ دسترسی داشته باشید.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته Hikvision استارلایت

این دوربین مداربسته Hikvision تحت شبکه دارای ابعاد نسبتا بزرگ است که می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده هم بسیار مؤثر باشد. همچنین به دلیل محافظ استاندارد با درجه IP67 نه تنها در مقابل گرد و غبار در محیط مقاوم است، بلکه حتی می‌تواند در برابر رطوبت و آب هم دوام بیاورد. همچنین کارکردن خود را هم حتی بین منفی 40 درجه تا 60 درجه بالای صفر ادامه می دهد.

این محصول ویژه جزء دوربین هایی است که دارای سنسورهای ویژه ای می باشد و دید بهتر در شب را در شرایط کم نور فراهم می کند. به گونه ای که با این قابلیت دید در شب رنگی می تواند چیزهایی را ببیند که چشم های غیر مصل ما نمی توانند ببینند‌. به عبارتی دیگر با فناوری دید در شب رنگی یا Starlight ‌ این دوربین مداربسته ۸ مگاپیکسل هایک ویژن، الگوریتم هوشمند خاص خود برای ارائه بهتر تصاویر و تضمین دید واقعی در شب با کیفیت بالا، چه سیاه و سفید و چه رنگی استفاده می کند.

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

قیمت دوربین مداربسته دید در شب رنگی

دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، از دسته جدیدترین دوربین های موجود در بازار هستند که جرم و جنایات را در مکانهای تاریک و در دل شب، به حداقل می رساند. این دوربین ها در مدل های متفاوتی تولید و ارائه بازار می شوند. عملکرد دوربین های مداربسته رنگی به گونه ای است که در تاریک ترین حالت ممکن، بدون هیچ نوری، مکان مد نظر را روشن کرده و به صورت رنگی به نمایش می گزارد. مرکز پخش دوربین مداربسته دید در شب رنگی منصوری، عرضه کننده انواع دوربین های استارلایت با برند های معتبر چینی هایک ویژن و داهوا بوده و همگی را با قیمتی فوق العاده همراه با گارانتی معتبر عرضه بازار می کند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما