قیمت دوربین مداربسته با پنل خورشیدی سیمکارتی

قیمت دوربین مداربسته با پنل خورشیدی سیمکارتی را با قیمتی باور نکردنی از بازرگانی تکنو دوربین بانه دریافت کنید. به دوربین های مداربسته وایرلس خورشیدی، دوربین های بدون نیاز به برق نیز گفته می شود چراکه انرژی خود جهت ضبط فیلم را از نور خورشید دریافت خواهند کرد. دوربین مداربسته بیسیم بولت وای فای دار پنل دار را می توان در مناطق دور دست نصب و راه اندازی کرد. در ادامه به معرفی پر کاربرد ترین نمونه های موجود از این محصول خواهیم پرداخت:

قیمت دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی

آیا می خواهید مکان های دور افتاده خود مانند باغ، مزارع، انبار، خانه باغی را به دوربین های مداربسته مجهز کنید اما چالش در دسترس نبودن برق وجود دارد؟ اصلا نگران نباشید پیشنهاد ویژه ما به شما دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم است که نیازی به برق مستقیم ندارد. برای همین برای این گونه مناطق نصب و راه اندازی این سری از دوربین ها امکان‌ پذیر خواهد بود. این محصول برای تأمین انرژی کارکرد خود از انرژی خورشیدی استفاده می کند. همچنین از مدل های بیسیم است که از‌‌ باتری قدرتمند خود پشتیبانی می کند. برای همین نصب و تعبیه ساده و‌ درعین حال انعطاف پذیری دارد. به گونه ای که حتی برای قابلیت انتقال تصاویر و ویدیو به کابل کشی نیازی ندارد.

دوربین مداربسته خورشیدی دارای یک پنل بیرونی است که نور خورشید را مهار کرده و سپس به جریان متناوب AC تبدیل می کند. باتری مورد نظر این دوربین مداربسته دارای ویژگی ذخیره انرژی است. درنتیجه حتی در روز های ابری و شب ها، دوربین می تواند به کار خود ادامه دهد. این دوربین مداربسته پنل دار بیسیم، از مدل های سیمکارتی است که با اتصال به اینترنت، در هر کجای دنیا که باشید می توانید در زمان واقعی فیلم و صداهای زنده را بر روی گوشی های هوشمند خود یا کامپیوتر شخصی دریافت کنید. با این وجود می توانید در همان زمان در مواقع رویداد های ناگوار مداخله کنید.

دوربین مداربسته پنل دار باتری خور

دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی از کیفیت تصویری 1080p full HD بهره می برد. همچنین قادر به ضبط تصاویر باکیفیت حتی از متراژ های دور و ثبت پلاک وسایل نقلیه و غیره می باشد. این دوربیپ می تواند تمام این اطلاعات را به صورت دراز مدت در مموری رم خود حفظ و نگهداری کند. زیرا از کارت حافظه تا سقف گنجایش ۱۲۸ گیگ پشتیبانی می کند. دوربین مداربسته فاقد سیم پنل دار رم خور، از مدل های بولت است که برای  فضاهای بیرونی طراحی شده است. با این وجود می تواند در مقابل شرایط جغرافیایی مختلف و ناسازگار مانند برف، باران، گرد و غبار و درجه حرارت نور بالای خورشید مقاومت و ماندگاری خود را از دست نمی دهد.

این دوربین مداربسته بدون نیاز به برق خورشیدی را می تواند حداقل تا مدت زمان ۳۰ روز در حالت خواب تنظیم کرد. با این حال دوربین موقعیت ضبط و فیلم برداری را تنها زمانی آغاز می کند که حرکت اشخاص یا اجسام‌ را از جلوی دید خود احساس کنند. برای همین خاطر با صرفه جویی در فضای کارت حافظه و فضای باتری، می تواند ویدیو های زیاد تری را ضبط کند. ویگژی مکالمه دو طرفه از راه دور با اشخاص جلوی دوربین و قابلیت دید در  شب و تاریکی تا مسافت های طولانی به ارزش ها و مزایای این دوربین ها افزوده اند. در ادامه همراه ما باشید تا مهمترین مشخصات این دوربین فضای باز سیمکارت خور سولار را مرور کنیم:

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته بولت همراه با پنل خورشیدی

  • وای فای دار
  • دارای کیفیت 2 مگاپیکسل
  • داراي سولار خورشيدي
  • باطري دار تا 15 روز شارژ
  • پك كامل ضدآب
  • قابلیت دید در شب
  • ساپرت مموری تا 64 گیگ
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های
  • اندروید و IOS
  • سنسور سونی Sony 322+Hi3516C
  • کیفیت تصویر Full HD 1080P
  •  برد دید در شب ۴۰ متر
  • لنز ۳مگاپیکسل
  • قطر لنز ۴ میلی متر
  • جنس بدنه فلزی
  • ساپورت مموری کارت جهت ضبط تصاویر
  • پشتیبانی از سیم کارت ۴G

قیمت دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته با پنل خورشیدی

شاید برای شما هم پیش آمده که به فکر نصب دوربین مداربسته امنیتی مکان هایی مانند انبار، کارگاه، باغ و کوه … که فاقد برق افتاده باشید، بسیاری از افراد فکر می کنند که نصب دوربین مداربسته در اینگونه مکان ها غیر ممکن است اما در واقع امکان پذیر است. دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم یکی از بهترین و مناسب ترین راه ها برای حفظ امنیت در اینگونه مکان هاست. لذا با خرید دوربین مداربسته وای فای دار رم خور سولار، می توان مناطق دور دست را نیز مجهز به دوربین مداربسته کنید. دوربین مداربسته خورشیدی دارای مدل های متفاوتی می باشد که به رایج ترین آنها در بالا اشاره شد. این دوربین های فضای باز ضد آب خورشیدی را می توانید با قیمتی ارزان از بازرگانی تکنو دوربین بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما