فروش انواع دوربین مخفی کوچک شارژی

فروش دوربین مخفی کوچک شارژی به قیمت واردات و همچنین به صورت عمده و خرده هم اکنون توسط بازرگانی تکنو دوربین بانه انجام پذیر است. دوربین های مداربسته ریز مخفی باطری خور را می توان چند ساعت به شارژ زد و چندین ساعت با آن فیلم برداری کرد. این دسته از دوربین های کوچک قابل شارژ به درب ضد سرقت آنا  های پرتابل نیز معروفند چراکه کاربر قادر است آنرا با خود به هر مکانی حمل کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این دوربین های ریز جاسوسی بیشتر آشنا شده و همچنین شما را با یکی از محبوب ترین و ریز ترین دوربینهای کوچک وای فای دار آشنا کنیم:

فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین ریز جاسوسی باطری خور وای فای دار

دوربین های مخفی کوچک باتری خور، دارای عملکرد فوق العاده می باشند و عاری از هر گونه سیم کشی اند، به این معنی نیازی به کابل و سیم کشی و غیره ندارند. درب ضد سرقت آهنی های قابل شارژ کوچک دارای باتری قدرتمند لیتیوم هستند که قابلیت نگهداری شارژ سه تا چهار ساعت فیلم برداری را دارند. همچنین به دلیل سازگاری با کارت های حافظه قابلیت حفظ و نگه داری تصاویر و ویدئو ها با اطمینان بالا را داند. این دوربین های باطری خور مخفی دارای انواع متفاوتی هستند که مهمترین آنها عبارتند از دوربین مداربسته حساس به حرکت مخفی، دوربین کوچک وای فای دار متصل به اینترنت، دوربین مخفی رم خور آهنربایی، دوربین کوچک دید در شب، دوربین خودکاری ضبط صدا و غیره …

برترین قابلیت دوربین های مخفی شارژی، این است که در داخل آن یک باطری لیتیومی تعبیه شده تا پس از فول شارژ شدن آن توسط شارژر مخصوص، قادر به فیلم برداری تا چند ساعت در هر مکانی به صورت نامحسوس باشد.

فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین مخفی متصل به گوشی s06

کسی که قصد دارد دوربین مداربسته مخفی را نصب کند، قطعا به دنبال ریز ترین و سبک ترین دوربین می باشد. لذا سایز دوربین، به یکی از معیار های خرید دوربین مخفی تبدیل خواهد شد. ما در اینجا می خواهیم شما را با کوچکترین دوربین مخفی دنیا آشنا سازیم. این دوربین مخفی بسیار ریز بوده و دارای وزنی سبک می باشد. دوربین مخفی کوچک s06 شارژی بوده بدین معنا که دارای یک باتری قوی بوده که بدون توقف قادر به ضبط فیلم تا 4 الی  ساعت است. بهره مندی از میکروفن داخلی، یکی از مهمترین ویژگی های این دوربین ریز می باشد که صداهای محیط و افراد را همراه با تصاویر ضبط خواهد کرد.

این دوربین کاربرد های فراوانی دارد که از مهمترین این کابرد ها می توان به نصب در اتاق کودک یا سالمند جهت کنترل رفتار پرستار اشاره کرد. دوربین کوچک مخفی فلتی به راحتی در محیط استتار شدهو کسی به دوربین بودن آن شک نخواهد کرد. شاید بپرسید که این دوربین در کجا قابل نصب است، باید در جواب این سوال بگوئیم که می توان این دوربین ریز متصل به گوشی را در داخل دود کش بخاری، جعبه دستمال کاغذی، لای میز، داخل قفسه کتاب ها و غیره استتار کنید.

لازم به ذکر است درصورت تنظیم دوربین بی سیم میکروفون دار مخفی به حالت آماده باش می توانید از ذخیره سازی فیلم ها به مدت ۳۰ روز و در هنگام تنظیم حالت ضبط مداوم از ذخیره سازی ۱۵ روز بر روی کارت حافظه داخلی آن بهره مند شوید. این دوربین رم خور بوده و تصاویر را بر روی رم میکرو ذخیره خواهد کرد.

فروشدوربین مخفی کوچک شارژی

مشخصات دوربین مداربسته خیلی کوچک S06

  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • دارای قابلیت اتصال مستقیم گوشی به وای فای دوربین بدون نیاز به مودم ( Hotspot )
  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD
  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بیسیم بر روی رم بدون نیاز به دستگاه NVR
  • فرمت فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بصورت AVI
  • کیفیت Full HD 1080
  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • دارای رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۲۸۰ پیکسل
  • دارای لنز ثابت

فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

لیست جدبدترین دوربین مخفی کوچک شارژی

فروش دوربین مخفی کوچک شارژی

دوربین های مخفی کوچک شارژی محبوب ترین دوربین های جاسوسی هستند که با فشردن یک دکمه چندین ساعت شروع به فیلم برداری همراه با صدا، خواهد کرد بدون اینکه احدی متوجه آن بشود. فروشگاه آنلاین تکنو دوربین دارای تنوع زیادی در رابطه با عرضه دوربین های مخفی باطری خور می باشد. شما می توانید انواع مدل های دوربین مخفی کوچک شارژی را با قیمت ارزان از طریق شماره های درج شده سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما