فروش دوربین رم خور کوچک SQ11

فروش دوربین رم خور کوچک SQ11 با ارزان ترین قیمت آغاز شد. دوربین مداربسته کوچک مموری خور SQ11، از محبوب ترین دوربین های مداربسته کوچک می باشد که با اندازه جم و جور و وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد. همچنین از قابلیت های کاربردی این دوربین کوچک حافظه دار می توان به کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسلی، قابلیت دید در شب، سنسور حرکت، پشتیبانی از رم تا ۳۲ گیگابایت، باتری لیتیوم و غیره اشاره کرد. با ما باشید تا بیشتر با این درب ضد سرقت چوبی ایرانی  مخفی وایرلس مدل sq11 آشنا شوید:

خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته جاسوسی مموری خور SQ11

دوربین مداربسته بی‌سیم جاسوسی SQ11، جزء کاربردی ترین درب ضد سرقت حرفه ای های مخفی محسوب می شود که به دلیل اینکه به آسانی قابلیت حمل شدن با خود در هرکجایی را دارد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد زیرا هیچکس به دوربین بودن آن شک نمی کند. این دوربین نامحسوس sq11، برای نظارت و مراقبت از همه جاهای مختلف از جمله شرکت ها، انبارها، پارکینگ ها، بانک ها، دفاتر کار و حتی خانه ها و غیره به صورت نامحسوس بسیار ایده آل واقع می شود که با دارا بودن قابلیت فیلمبرداری از از کیفیت تصویر 1080p بهره می برد.

همچنین از رم تا گنجایش ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند. این دوربین مداربسته کنترل از راه دور مخفی با LED های مادون قرمز خود، قابلیت نمایش دید واضح را در نور ضعیف و حتی شب را دارا می باشد تا حتی در تاریکی هم مواظب محیط تحت نظارت باشد. شایان ذکر است یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این دوربین مخفی نامحسوس Sq11، بهره مندی از سنسورهای حساس هوشمند تشخیص حرکت است که در واقع دوربین در حالت به اصطلاح آماده باش قرار می گیرد و در صورت کوچکترین حرکت، سریع شروع به فیلمبرداری می کند. ضمن اینکه وقایع مهم را ضبط می کند از فیلمبرداری بیخود و بی جهت جلوگیری می کند و باتری را هم بیشتر نگه می دارد. شایان ذکر است باطری این مدل دوربین بسیار کوچک مخفی sq11 از نوع لیتیوم می باشد که گنجایش بالایی در‌ حفظ شارژ دارد.

فروش دوربین رم خور کوچک

مشخصات فنی دوربین مخفی Q11

  • بدون سیم
  • رم خور
  • ظرفیت کارت حافظه ۳۲ گیگابایت
  • قابلیت فیلمبرداری
  • وضوح تصویر Full HD
  • دارای چراغ ال ای دی
  • قابلیت دید در شب
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • قابل حمل
  • توانایی نگه داری باطری تا ۵۰ دقیقه
  • قابلیت همزمان ضبط فیلمبرداری و شارژ شدن

فروش دوربین رم خور کوچک

دوربین مداربسته جاسوسی رم خور sq11

اندازه کوچک دوربین مداربسته رم خور sq11 و همچنین نبود سیم است که به آن امکان می دهد بدون هیچ مشکلی به عنوان دوربین مخفی استفاده شود. بنابراین می توان آن را به راحتی در هر وسیله خانگی پنهان کرد و نبود سیم های قابل مشاهده، تشخیص این دوربین را دشوار می کند. این دوربین از سری های تحت شبکه است که شما امکان می دهند یک اتاق خاص را در زمان واقعی کنترل کنید. برای این کار می توانید از کامپیوتر شخصی، گوشی هوشمند و تبلت استفاده کنید. در حال حاضر، می توانید از هرکجا که باشید فیلم های محیط را به صورت زنده تماشا کنید.

این دوربین مداربسته جاسوسی وای فای مجهز به سنسور تشخیص حرکت می باشد که امکان ضبط را تنها بر اساس رویدادها را فراهم می کند. در این صورت کارت حافظه به شما امکان می دهد تعداد بیشتری فیلم کوتاه را ذخیره کنید.

آیا دوربین کوچک بیسیم sq11 دارای باتری است؟

دوربین مداربسته مخفی sq11 از دسته دوربین های وای فای دار کوچک است که قابل حمل بوده و کاربر می تواند آن را با خود حمل کند، چراکه مجهز به باتری لیتیوم یونی قابل شارژ است که تا حدود 3 ساعت به صورت پی در پی ضبط فیلم می کند. غالب کاربران می خواهند این دوربین را همیشه در حال ضبط فیلم قرار دهند، در اینصورت باید مداوم به شارژ وصل کنید تا بدون وقفه ضبط کند. دوربین بسیار ریز جاسوسی SQ11، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه micro SD تا 32 گیگابایت را دارد که از حجم زیادی برخوردار است و می تواند با استفاده از تکنولوژی باز نویسی جهت جلوگیری از پر شدن فضای داخلی، فایل های قدیمی را به طور خودکار حذف کند.

فروش دوربین رم خور کوچک

فروش دوربین رم خور کوچک

‌دوربین مداربسته جاسوسی ریز Sq11، قابلیت فیلم برداری حتی در تاریکی شب هم با رزولوشن FullHD را دارد و از همه مهمتر به دلیل وایرلس بودن قابل حمل است. همچنین از کارت حافظه micro sd تا 32G جهت ثبت وقایع بهره می برد. سنسور تشخیص حرکت از جمله قابلیت های جذاب این دوربین مخفی می باشد که فقط از رویداد های مهم فیلمبرداری می کند. این دوربین مداربسته رم خور ریز SQ11، و سایر دوربین های کوچک مخفی قیمت مناسب در فروشگاه تکنو دوربین به فروش می رسد.

تکنو دوربین وارد کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی جاسوسی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما