خرید دوربین مدار بسته 4k با قیمت مناسب

خرید دوربین مدار بسته 4k با قیمت مناسب تنها در نمایندگی های تکنو دوربین در سراسر کشور امکان پذیر است. نصب سیستم های دوربین مداربسته یک روش موثر برای اطمینان از امنیت است و می تواند در خانه ها و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در چند سال گذشته، این نوع امنیت به ویژه در شرکت ها و حتی اماکن عمومی محبوبیت بیشتری یافته است. با این وجود از مؤثر ترین راه حل جهت نتیجه گیری بیشتر، انتخاب یک دوربین با وضوح تصویری بالا است تا از هرآنچه که در محیط رخ می دهد به خوبی آگاه شوید. از همین رو دوربین مدار بسته فورکی یکی از پرطرفدار ترین درب ضد سرقت مدل راشا ها می باشد که از ریز ترین جزئیات در محیط مربوطه شما را مطلع می کند.

خرید دوربین مدار بسته 4k

دوربین مدار بسته فورکی

اولین و مهمترین مزیت نصب دوربین های مداربسته این است که این سیستم ها پیشگیری از جرم را فراهم می کند. تحقیقات نشان داده است که حضور دوربین های مداربسته بازدارنده مجرمان است. دوربین های مدار بسته در پارکینگ ها بسیار مؤثر‌ هستند زیرا از سرقت یا آسیب رساندن به وسایل نقلیه جلوگیری می کنند که این موارد از جرایم بسیار معمول شده است. به لطف استفاده از دوربین های مداربسته، احتمال وقوع جرم بسیار کمتر شده است. علاوه بر این، دوربین های مداربسته به کارمندان اطمینان می دهد که از دارایی آنها محافظت می شود.

البته حتی با نصب دوربین مدار بسته نیز می توان مرتکب جرمی شد. در این حالت می توان از آنها برای تحقیق در مورد جرم استفاده کرد. علاوه بر پیشگیری از جرم، عکس های بدست آمده در این درب ضد سرقت خلازیر ها جهت تحقیق بیشتر در مورد جرم نقش اساسی دارد. چراکه این تصاویر سابقه فعالیت مجرمانه را فراهم می کند. به‌ عبارتی دیگر این فیلم ها اغلب به عنوان مدرکی برای یافتن جنایتکارانی که در زمان ارتکاب جرم در منطقه بوده اند، استفاده می شود. برای داشتن اطلاعاتی مفید و واضح باید دوربین مداربسته ای را برگزید که این شرایط را برای ما فراهم سازد. دوربین های مداربسته فورکی 4k از لحاظ کیفیت دارای بالاترین سطح بوده و غالبا برای اماکن پر اهمیت مورد استفاده قرار می گیرد، چراکه علاوه بر ارائه کیفیتی بینظیر، قدرت زوم، تشخیص پلاک، تشخیص چهره و غیره را برای کاربران فراهم خواهد ساخت.

خرید دوربین مدار بسته 4k

مزیت استفاده از دوربین های مداربسته فورکی

دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسل به شما امکان می دهد مساحت منطقه مشاهده شده را افزایش دهید. به این معنی که می توانید هر صحنه را با جزئیات بزرگنمایی کرده و از نزدیک ببینید. این دوربین های فورکی از آخرین فن آوری ها استفاده می کنند، از جمله آنهایی که حساسیت به نور را افزایش می دهند. به لطف این قابلیت ها، تصویر بدست آمده واضح تر و دقیق تر می شود. در نتیجه این امر به ویژه هنگام عکاسی از اشیا در حال حرکت یا در تاریکی کامل، بسیار کاربردی است.

با افزایش وضوح، پیکسل ها در هر تصویر نیز افزایش می یابند. پیکسل بیشتر به معنای توانایی نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر است و برای شما بهترین راه برای داشتن دید واضح با کوچکترین جزئیات است. بنابراین دوربین مداربسته فورکی نه تنها کیفیت تصویر بالایی را در هنگام مشاهده عادی روزانه فراهم می کند، بلکه در هنگام بزرگنمایی و تمرکز بر روی مناطق مختلف تصویر و حتی در تاریکی شب هم کیفیت بالای خود را نیز حفظ می کند. در نتیجه تمام اطلاعات محیط مد نظر را در دسترس شما قرار می دهد.

خرید دوربین مدار بسته 4k

 

معنی 4k در دوربین های مداربسته

اگر از دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسل استفاده کرده اید یا از طریق آن ها فیلم هایی را تماشا کرده اید، به راحتی می توانید معنای تصویر با کیفیت بالا را درک کنید. 4K بدان معنی است که تصاویر 8 برابر واضح تر از دوربین720 p و 4 برابر دوربین 1080p و 2 برابر دوربین 1440p است. به عبارت دیگر ، با دوربین های امنیتی ۸ مگاپیکسلی می توانید اشیا کوچک، پلاک ها و چهره افراد را در سمت مقابل خیابان با جزئیات مشخص کنید و مطمئن شوید که جزئیات را از دست نمی هید. به علاوه شما می توانید حتی پارکینگ یا ورودی ساختمان را از مسافت ها دورتر هم کنترل کنید.

نمونه ای از بهترین دوربین های مداربسته 4k:

خرید دوربین مدار بسته 4k

خرید دوربین مدار بسته 4k

محبوب ترین و پرفروش ترین ها، دوربین مداربسته 4k می باشد. چراکه این دوربین ها قادر به تولید ویدئو با رزولوشن 4K (3840×2160 پیکسل) و انتقال چندین جریان ویدئویی به طور همزمان با سرعت فریم تا 30 فریم در ثانیه هستند که می توانند امنیت و نظارت تصویری را برای اماکن کوچک،‌ بزرگ در داخل یا خارج فراهم کنند. یک دوربین مداربسته 4K به لطف وضوح بالا، یعنی چهار برابر تعداد پیکسل های Full HD (1920×1080)، تصویری کامل از آنچه برای یک نمای کلی اتفاق می افتد، ایجاد می کند. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع دوربین های مداربسته مخفی فورکی و همچنین دوربین های مداربسته داهوا، هایک ویژن و سایر برند های متفرقه با رزولوشن ultra hd می باشد که آنها را با قیمتی باور نکردنی به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما