قیمت پک 8 کانال دوربین مداربسته فول اچ دی

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی 8 کاناله به نسبت پک های دوربین مداربسته 4 عددی مقداری بالاتر می باشد. آیا می خواهید بدانید که استفاده از پکیج های 8 عددی دوربین مداربسته برای چه مکان های جوابگو است؟ آیا می خواهید بدانید پکیج قابل ارائه شامل چه اقلامی می باشد؟ آیا پکیج 8 تایی درب ضد سرقت بدون چارچوب مداربسته full hd آماده نصب است؟

در ادامه به جواب تمامی این سوال ها خواهید رسید.

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

پکیج 8 تایی دوربین مداربسته به صورت کامل

هشت عدد دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسلی و تمام لوازم مورد نیاز مربوط به آن ها برای نصب داخل پک 8 کانال دوربین مداربسته فول اچ دی، به صورت کاملا بی نقص گنجانیده شده است. دوربین های داخل این پک کامل، از نوع AHD می باشند که به صورت سیمی به منبع تغذیه و دستگاه دی وی آر جهت انتقال تصاویر متصل می شوند. این درب ضد سرقت ترموود ها با لنزهای فوق العاده و کیفیت تصویر FULL HD طراحی شده اند به این معنی برای نظارت کاملا واضح و دقیق صورت اشخاص و اشیاء های مختلف کاملا مؤثر و مناسب واقع می شوند. گذشته از این دوربین ها با دارا بودن مادون قرمزهای LED حتی در تاریکی مطلق هم قادر به روشنایی محیط و در نتیجه قادر به گرفتن عکس و فیلمبرداری های شفاف می باشند.

با خرید پکیج 8 تایی دوربین مداربسته، شما از هشت دوربین مداربسته منحصر بفرد بهره می برید تا آن ها را در هشت گوشه اتاق، بیرون خانه و غیره نصب کنید و نگاهی همه جانبه به اطراف املاک شخصی و با اهمیت خود داشته باشید. قابل ذکر است این دوربین های مداربسته برای منازل، خانه باغ ها، بیمارستان ها، دفاتر، رستوران ها، فروشگاه ها و غیره گزینه مناسبی خواهد بود.

از ویژگی های مهم دوربین های مداربسته AHD داخل این پک کامل می توان به پشتیبانی از تکنولوژی DWDR اشاره کرد که در شرایط نوری کم، بدون افزایش نویز تصویر، تصاویر کاملا واضح و شفافی را ارائه می دهند. عملکرد داخلی DWDR بدون ضعیف شدن کیفیت تصویر یا دقت رنگ، به ضبط تصاویر واضح در شرایط کاملاً متضاد محیطی کمک می کند.

از دیگر اقلام همراه داخل این پکیج دستگاه دی وی آر 8 کانال می باشد که تصاویر ضبط شده را از طریق سیگنال کابل کواکسیال به DVR (دیجیتال ضبط ویدیو) ارسال می کند.

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

اقلام داخل پکیج دوربین مداربسته ۸ کاناله ahd

  • ۸ عدد دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب
  • یک عدد دستگاه DVR هشت کاناله
  • ۹ عدد آداپتور
  • ۱ عدد هارد ۲ ترابایتی وسترن
  • ۱۶ عدد فیش BNC
  • کابل کواکسیال به مقدار کافی

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی

دوربین های مداربسته فول اچ دی تنها به دوربین بولت ختم نمی شود! بلکه نمونه های زیادی با این کیفیت در فروشگاه موجود است که از جمله مهمترین آنها می توان به دوربین مداربسته دام فول اچ دی، دوربین مداربسته فول اچ دی رم خور، دوربین مداربسته اسپید دام فول اچ دی اشاره کرد. بازرگانی تکنو دوربین بانه پخش کننده عمده انواع دوربین های مداربسته full hd با قیمتی باور نکردنی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته فول اچ دی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما