قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی بیسیم

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی بیسیم را به صورت ارزان از طریق بازرگانی تکنودوربین پیدا کنید. دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی وایرلس بوده و برق مورد نیاز خود جهت ضبط تصاویر و ویدئو ها را توسط نور خورشید تامین خواهد کرد. با استفاده از این دوربین مداربسته شما می توانید با کسانی که در مکان مد هستند، مکالمه دو طرفه داشته باشید. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته پنل دار وایرلس می پردازیم:

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین پنل دار خورشیدی شارژی

سیستم های دوربین مداربسته مبتنی بر IP که با انرژی خورشیدی کار می کنند، می توانند از طریق اینترنت تصاویر صوتی و متحرک را به صورت بی سیم به گیرنده ارسال کنند. این سیستم های دوربین خورشیدی در بسیاری از کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. پنل بیرونی این مدل یکی از طرح های جدیدی است که با استفاده از انرژی خورشیدی تغذیه و شارژ می شود. در نتیجه هیچگونه نیازی به متصل شدن برق شهری ندارد و از این نظر هم بسیار مقرون به صرفه است.

پنل های خورشیدی که حتی در هوای ابری و با نور خورشید کافی انرژی را با ظرفیت کامل تولید می کنند، انرژی ذخیره شده در باتری ها را در طول روز ذخیره می کنند تا سیستم در شب هم کار کند. دوربین مداربسته پنل دار خورشیدی که اخیراً در زمینه انرژی های پاک وارد زندگی ما شده اند، از دوست داران محیط زیست به شمار می آیند.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

برترین ویژگی های دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته شارژی پنل دار دارای طراحی خاصی است که به شما امکان می دهد موقعیت هایی را که ممکن است تهدیدی برای همه جنبه های زندگی شما باشد، همانند خانه باغ ها و ویلا ها را کنترل کنید. این دوربین ها که بصورت شبانه روزی و بصورت زنده تصویر و صدا را به شما ارائه می دهند، در شب نیز دارای زاویه دید موثر هستند. به عبارتی دیگر به وسیله ال ای دی های مادون قرمز خود حتی در تاریکی و نبودن نور کامل، به تصاویر واضح و دقیق دست پیدا خواهید کرد.

همانطور که گفته شد این دوربین مداربسته خورشیدی بدون سیم از مدل های تحت شبکه و آی پی است که تصاویر زنده را در هرکجای دنیا که باشید برای شما به اشتراک می گذارد. حتی با سازگاری با کارت حافظه می توانید بعدها فیلم هایی را که از دست داده اید بر روی آن مشاهده کنید و از آن به عنوان مدارک استفاده کنید.

این مدل دوربین مداربسته رم خور پنل دار که برای نصب در فضای بیرون طراحی شده است از دسته های ضد آب است که حتی در مقابل برف و باران دوام می آورد و به کار خود ادامه می دهد. از دیگر ویژگی های محبوب این دوربین مداربسته بیسیم فضای باز مجهز بودن به میکروفون داخلی جهت ضبط صدا همراه فیلم و بلندگوی بیرونی جهت صبحت کردن با افراد محیط از راه دور می باشد.

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی بهترین پیشنهاد برای نصب و راه اندازی در مکان های بدون برق بوده و قابلیت وایرلس بودن آن، این امکان را به کاربر می دهد که بدون سیم کشی و نیاز به لوازم جانبی دوربین مداربسته خود را نصب و راه اندازی کند.  به این ترتیب کاربران می توانند این مدل دوربین مداربسته بیسیم ۲ مگاپیکسل خورشیدی را با کمترین قیمت از طریق نمایندگی های تکنودوربین خریداری کنند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مدار بسته خورشیدی خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما