قیمت دوربین بولت بیسیم خورشیدی

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین بیسیم خورشیدی با شماره های درج شده در این وبسایت در ارتباط باشید. درب ضد سرقت ترک در اهواز مداربسته وایرلس خورشیدی از دسته دوربین های وای فای دار شارژی بوده که برای ضبط و ذخیره فیلم و تصاویر نیازی به انرژی برق ندارد. کیفیت این دوربین خورشیدی دو مگاپیکسل بوده و قابلیت کنترل از راه دور توسط موبایل را نیز دارا می باشد.

قیمت دوربین بیسیم خورشیدی

دوربین مداربسته شارژی پنل دار خورشیدی

آیا می خواهید دوربینی داشته باشید که حتی در مقابل عوامل طبیعی مانند برف، باران، تگرگ و غیره به ضبط خود ادامه دهد؟ بهترین گزینه دوربین مداربسته خورشیدی بولت بیسیم است که بدون اینکه اختلالی در کار خود ایجاد کند در هر شرایط آب و هوایی به کار خود ادامه می دهد. این مدل درب ضد سرقت فلزی اصفهان که از طریق انرژی خورشیدی تغذیه می شود، برای نظارت بر مکان های خارجی یا مناطق دور افتاده که استفاده از برق شهری گران یا غیر ممکن است مانند ساختمان های نیمه کاره، مزارع کشاورزی، ویلاها، خانه باغ ها و غیره بسیار مناسب خواهد بود. این مدل دوربین مداربسته پنل دار وایرلس حتی می تواند در روز های ابری و بارانی هم کار کند، چراکه باتری قدرتمند آن قادر است تا شارژی را که از نور خورشید میگیرد را برای آن مواقع نگه دارد.

دوربین مداربسته شارژی خورشیدی بولت ضمن اینکه باعث می شود هم در روز و هم در شب فیلم های واقعی و دقیقی را ضبط کند. این امکان را فراهم می کند تا به کمک ال ای دی های مادون قرمز خود دید در شب تا 100 متر تصویر واضحی داشته باشد. همچنین به دلیل اینکه از مدل های تحت شبکه است شما می توانید از دستگاه های تلفن همراه هوشمند با سیستم عامل android / iOS از مشاهده از راه دور در هر مکان و هر زمان فیلم های محیط مورد نظر آن استفاده کنید.

علاوه براین برای فیلم هایی که فرصت نکردید در همان زمان مشاهده کنید طراحان این مدل دوربین مداربسته در آن کارت حافظه میکرو اس دی گنجانده اند تا همه ی گرفته ها را به خوبی داخل آن ذخیره کند و بعد ها به آسانی به آن ها دسترسی داشته باشید.

قیمت دوربین بیسیم خورشیدی

دوربین وایرلس خورشیدی و قابلیت مکالمه دو طرفه

این دوربین مداربسته خورشیدی فاقد سیم فول اچ دی به میکروفون داخلی مجهز است که با استفاده از آن، فیلم های محیط مورد نظر را همراه با صداها ضبط می کند. همچنین غیر از این میکروفون دارای بلندگوی بیرونی است تا صدای شما را از طریق برنامه گوشی هوشمند به گوش افراد داخل محیط برساند. شما می توانید برای اینکه شارژ باتری و فضای کارت حافظه زود تمام نشود حالت آماده باش دوربین مداربسته خورشیدی را انتخاب کنید تا تنها در صورت حرکت از جلوی آن، فعال شود و به ضبط بپردازد.

قیمت دوربین بیسیم خورشیدی

دوربین بولت bullet وایرلس خورشیدی

دوربین بولت bullet وایرلس خورشیدی دارای محاسن فوق العاده ای می باشد. به عنوان مقال، به دلیل اینکه به خوبی در معرض دید همگان است، می توانند جرم و جنایت را کاهش داده و از آن جلوگیری کند. مطالعات بر روی این موضوع نشان می دهد که این مدل از دوربین های مداربسته بر روی جنایتکاران تأثیر بازدارنده دارند. این دوربین مداربسته بی سیم پنل دار، یک پخش مستقیم فوری را ارائه می دهد که می توانید در مواقع دور بودن از محیط مربوطه از طریق دستگاه تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود به آن دسترسی داشته باشید.

به طور کلی، این دوربین مداربسته وای فای پنل دار، تنها به وسیله انرژی خورشیدی کار می کند. همچنین  در حالی که بر اموال خود به صورت 24 ساعته نظارت می کنید، بدون نیاز به کابل یا شبکه برق در این محصول در صورتحساب برق صرفه جویی کنید و به محیط زیست کمک کنید.

به عبارتی دیگر، دوربین مداربسته بولت ضد آب رم خور عمدتا به انرژی خورشید متکی است. به گونه ای که پنل بیرونی آن، نور خورشید را جذب می کند، سپس به جریان الکتریکی تبدیل می شود که توسط دوربین و باتری قابل شارژ برای ضبط و ذخیره مداوم تصاویر استفاده می شود. این دوربین به کاربران مجاز این امکان را می دهد تا تصاویر زنده را مشاهده کرده و دارای ویژگی سنسور تشخیص حرکت است. به وسیله این آپشن فضای بیشتری در شارژ باتری و کارت حافظه می ماند تا اطلاعات مهم تری را ثبت و ضبط کند. به علاون در صورت وجود فعالیت مشکوک اعلان های خطر را بلافاصله برای اپلیکیشن مربوطه ارسال می کند.

نصب و نگه داری دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم

دوربین مداربسته خورشیدی بی سیم تعمیر و نگهداری کم و بسیار مقرون به صرفه ای لازم است و از جنس بدنه مرغوب تشکیل شده است تا برای چندین دهه دوام آورد. این سیستم های مقاوم و ضد آب برای کارکردن حتی در برابر عناصر و شرایط جغرافیایی ناسازگار و مختلف ساخته شده اند. در نتیجه با این مدل از دوربین های مداربسته فاقد سیم خورشیدی، می توانید از اموال خود در برابر مزاحمان محافظت کنید و هرکجای دنیا که باشید به شما آرامش بیشتری می بخشد.

قیمت دوربین بیسیم خورشیدی

قیمت دوربین بیسیم خورشیدی

دوربین مداربسته ای که مناسب باغ و ویلا باشد، تنها دوربین خورشیدی است. این دوربین ها به هیچ گونه لوازم جانبی، سیم کشی، هارد و و از همه مهمتر برق شهری نیازی ندارند. در صورت تمایل می توانید انواع دوربین باطری خور را به صورت عمده و تکی با ارزان ترین قیمت ها از طریق بازرگانی تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما