خرید اینترنتی دوربین مدار بسته انالوگ

خرید اینترنتی دوربین مدار بسته انالوگ با کیفیت های 720 و 1 مگاپیکسل با ارزانترین قیمت در پکیج های پیشنهادی تکنو دوربین امکان پذیر است. همکاران، عمده فروشان، مهندسین و پیمانکاران می توانند انواع دوربین های مداربسته analog دام، بولت، اسپید دام را بهمراه تجهزات جانبی با قیمتی مناسب خریداری کنند.

خرید اینترنتی دوربین مدار بسته انالوگ

مزایا و معایب دوربین مدار بسته آنالوگ

دوربین های مداربسته آنالوگ به دوربین های اولیه گفته می شود که برای انتقال تصاویر از کابلی دو رشته ای کواکسیال استفاده می کنند. این دوربین ها دارای کیفیت پایین تری نسبت به سایر دوربین های شبکه و آی پی دار هستند که در ادامه به بیان مزایا و و معایب آن ها خواهیم پرداخت:

مزایای دوربین های آنالوگ:

  • پایین بودن قیمت
  • گستردگی و تنوع در بازار ایران
  • سهولت نصب نسبت به دوربین های دیجیتال

معایب دوربین های آنالوگ:

  • کیفیت پایین تر نسبت به دوربینهای دیجیتال
  • امکان ایجاد نویز به دلیل استفاده از سیستم آنالوگ
  • هزینه بالای سیم کشی
  • ارتباط بیسیم با کیفیت پایین و نا امن

خرید اینترنتی دوربین مدار بسته انالوگ

تفاوت دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال

IP مخفف پروتکل اینترنت است و اساساً به دوربین فیلمبرداری دیجیتالی اطلاق می شود که می تواند داده ها را از طریق شبکه رایانه ارسال و دریافت کند. کیفیت تصویر دوربین مداربسته آنالوگ به صورتی است که نمی توان حتی آن را با دوربین های کیفیت پایین دیجیتال نیز مقایسه کرد. بنابراین در بهترین حالت، یک دوربین آنالوگ می تواند معادل کمتر از نیمی از مگاپیکسلی را مدیریت کند.

دوربین های مداربسته IP دید بسیار گسترده تری نسبت به دوربین های آنالوگ دارند، به این معنی که یک دوربین IP به طور بالقوه قادر به انجام کار سه تا چهار عدد از دوربین های مداربسته قدیمی است. این می تواند هر چیزی باشد از تشخیص حرکت گرفته تا اشیاء گمشده یا حتی دستکاری خود دوربین. به جای اینکه ساعت ها فیلم برداری کنید، شبکه شما می تواند دقیقاً به شما بگوید چه زمانی این رویدادها رخ داده اند و شما را به سمت آنها هدایت می کنند.

در یک تنظیم DVR آنالوگ سنتی، هر دوربین باید مستقیماً به DVR وصل شود. دوربین های IP می توانند با استفاده از سوئیچ ها این مسئله را دور بزنند، و این امکان را به کاربر می دهد تا دوربین های نزدیک به یکدیگر به یک سوئیچ متصل شوند، و در نهایت یک سیم واحد را به NVR منتقل می کند.

در آخر باید گفت که دوربین های مداربسته آنالوگ توسط کابل کواکسیال نصب شده در حالیکه دوربین های تحت شبکه را باید توسط کابل شبکه راه اندازی کرد.

خرید اینترنتی دوربین مدار بسته انالوگ

خرید اینترنتی دوربین مدار بسته انالوگ

بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و دیجیتال با قیمتی منصفانه می باشد. بهترین دوربین های 1 مگاپیکسلی hd نونیم را جهت بکارگیری در پروژه های ساختمانی و پیمانی می توانید در این مرکز فروش دوربین مداربسته با قیمت عمده به صورت پکیج های آماده نصب تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما