پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار با بهترین شرایط آغاز شد. دوربین های مداربسته وایرلس مموری خور یکی از محبوب ترین دوربین های موجود در بازار است که تصاویر و ویدئو ها را بر روی رم میکرو ضبط کرده و برای نصب و راه اندازی آن  هیچ نیازی به کابل کشی نیست. همچنین این دوربین ها از انواع متعددی تشکیل شده و هر کدام به نوبه خود ویژگی ها و امکانات کاربردی دارند. در ادامه همراه ما باشید تا به شرح و بررسی معروف ترین دوربین های وایرلس رم خور بپردازیم:

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته بیسیم خورشیدی

در میان مدل‌های مختلف دوربین های مداربسته، دوربین‌ های دارای پنل‌های خورشیدی راه‌ حل مناسبی برای کسانی هستند که می‌خواهند منطقه‌ای واقع در یک جاهای دشوار و دور از دسترس برق مشاهده کنند. دلیل اصلی استفاده از  دوربین خورشیدی، مطمئناً نیاز به نظارت مداوم حتی در مناطقی است که برق وجود ندارد، به عنوان مثال مناطق حومه شهر، مانند مزارع یا انبارها، ویلا، خانه باغ و غیره. واقع برای حل همه مشکلات مربوط به سیم کشی که در برخی از مناطق امکان پذیر نیست، این دوربین گزینه عالی خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت ویژه دوربین های پنل دار، صرفه جویی در مصرف انرژی است. اگرچه در واقع دوربین‌های مداربسته مصرف چندانی ندارند، اما باید به خاطر داشت که اینها دستگاه‌هایی هستند که دائماً در حال کار هستند و به همین دلیل کارکردن آن‌ها بر روی صورتحساب در دراز مدت اهمیت خاصی دارد. این دوربین های وایرلس خورشیدی، دارای باتری قابل شارژ است که انرژی مورد نیاز خود را برای شب و روز های بارانی نگه می دارد. همچنین این دوربین، مخصوصاً برای نصب در مناطق باز طراحی و سپس دارای گواهی IP65 است، یعنی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.‌به لطف سنسور مادون قرمز که قادر است کیفیت تصویر بالا را در شب تا فاصله ده متری تضمین کند.

از دیگر امکانات عالی این دوربین شامل قابلیت انتقال تصاویر زنده از راه دور، سازگاری با کارت حافظه، رزولوشن ۲ مگاپیکسل، ایجاد مکالمه دو طرفه و غیره می باشد.

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

دوربین های مداربسته وایرلس مخفی

عملکرد دوربین های کوچک وایرلس مخفی بسیار شبیه به مدل های بزرگ است. به این معنی دارای قابلیت ضبط فیلم برداری، تصویر برداری و حتی شنود صدای محیط می باشند. وجود دوربین های جاسوسی نامرئی به هر صورت امکان شناسایی افرادی را نقض کرده اند و می توانند فیلم های مخفیانه و محتاطانه را ثبت کنند‌. همچنین دارای قابلیت حمل و حتی استتار داخل اجسام می باشند.

این دوربین های رم خور ضبط صدا ریز انواع مختلفی دارند و می توانند اطلاعات گرفته شده خود را در کارت حافظه ذخیره کنند. به علاوه امکان کنترل از راه دور محیط مربوطه را برای کاربران خویش از طریق گوشی های هوشمند فراهم می کنند.

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته اسپید دام چرخان

دوربین مداربسته اسپید دام چرخان از مدل های فاقد سیم است که از میدان دید گسترده ۳۶۰ درجه بهره می برد. این محصولات، دوربین هایی هستند که امکان کنترل از راه دور را دارند و این ویژگی را دارند که می توانند روی محورهای افقی و عمودی بچرخند و روی نقاط یا مناطق مورد نظر خاص زوم کنند. این مدل های دوربین فیلمبرداری از موفقیت روزافزونی برخوردار هستند، به خصوص که می توانند منطقه وسیعی را تحت پوشش خود قرار دهند. وجود میکروفون و اسپیکر در دوربین بی سیم speed dom به شما امکان می دهد صداها را بشنوید و با افراد حاضر در محل ارتباط برقرار کنید.

به علاوه اطلاعات روی کارت داخلی ثبت شده و امکان مشاهده ویدیوها را بعد ها را فراهم می کند. همچنین ویدیو های واضح در شب را هم دریافت کنید.

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته عروسکی رم خور

دوربین مداربسته عروسکی رم خور، دارای مزیت کنترل خانه یا محل کسب و کارتان حتی از راه دور است، به خصوص برای کسانی که اغلب برای کار دور هستند یا به طور موقت از خانه می روند و بچه ها و حیوانات را در خانه تنها می گذارند. با اتصال این دوربین چرخان بی بی کم ۲ مگاپیکسل به اینترنت این امکان وجود دارد که تصاویر را در هر زمان و در هر مکان روی گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. این دوربین نصب ساده و بدون سیم کشی دارد و از قابلیت استراق سمع محیط بهره می برد. همچنین این دوربین حافظه دار خانگی امکان مکالمه دو طرفه را از راه دور فراهم می کند و می تواند تا متراژ ۱۵ متری تصاویر را حتی در تاریکی به صورت واضح و قابل مشخص ضبط کند.

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

پخش دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار

دوربین های مداربسته امروزه به یکی از محصولات محبوب تبدیل شده اند که دارای اهداف خاص جهت ایجاد و حفظ امنیت در محیط می باشند. از سوی دیگر، این محصولات در انواع مدل ها و اشکال مختلف ساخته و متناسب با نیازها و شرایط محیطی انتخاب می گردند. در این میان، دوربین های مداربسته بیسیم حافظه دار در رده پرفروش ترین ها قرار دارند که مدل مناسبی برای جمع آوری اطلاعات محیط در اسرع وقت می باشند. برای خرید دوربین های مداربسته بی سیم مموری خور می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید تا شامل تخفیف های ویژه ما شوید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما