قیمت هارد دوربین مداربسته 3 ترابایت وسترن بنفش

قیمت هارد دوربین مداربسته 3 ترابایت وسترن بنفش در فروشگاه دوربین مداربسته تکنو دوربین ارزان تر از همه جاست چراکه خود دارای نمایندگی فروش انواع هارد دوربین مداربسته western بوده و تمامی محصولات این برند را با قیمتی استثنایی همراه با گارانتی معتبر عرضه مشتریان خواهد کرد. هارد وسترن دیجیتال اینترنال سه ترابایت دارای قابلیت اطمینان بالا جهت ذخیره سازی تصاویر و ویدئو های شما برای مدت زمانی طولانی می باشد.

قیمت هارد دوربین مداربسته

هارد داخلی وسترن با گنجایش 3 ترابایت

هارد دوربین مداربسته 3 ترابایت وسترن بنفش در مقایسه با دیگر هاردها با دوام تر، سریع تر و در محافظت از پرونده های گرفته شده دوربین های مداربسته شما عملکرد عالی دارد. همچنین از قیمت مقرون به صرفه ای هم بهره می برد. به عبارتی دیگر این مدل بهترین خدمات را برای نگهداری ضبط شده های دوربین ها ارائه می دهد. و این یک راه حل عالی برای پشتیبان گیری از فضای ذخیره سازی ۳۲ دوربین می باشد. ظرفیت این هارد دیسک ۳ ترابایت است که حجم زیادی برای نگهداری تصاویر و ویدئو ها با کیفیت واقعی خود می باشد. هارد داخلی وسترن purple با گنجایش 3 ترابایت با بهره مندی از تکنولوژی محبوب Intelliseek، موجب می شود که بسیار بی صدا، بدون لرزش در عین حال با بهینه در مصرف برق و انرژی کار کند.

قیمت هارد دوربین مداربسته

مزایای استفاده از هارد دیسک westarn بنفش 3 ترابایت

  • در هنگام نصب و راه اندازی در سیستم های دوربین مداربسته خانگی یا مشاغل مختلف​​، از اطمینان و آسوده خاطر بالایی بهره مند خواهید شد.
  • دارای فناوری های بروز است تا هنگام فیلمبرداری و ذخیره دوربین ها داخل آن، از کاهش وقفه های ویدئویی و نویز در آن ها اطمینان حاصل شود.
  • قابلیت ذخیره سازی این هارد اینترنال وسترن حداکثر 24 ساعته و 7 روز هفته است
  • قابلیت پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته و دستگاه های ضبط با عملکرد عالی و باکیفیت.
  • هارد دیسک داخلی وسترن بنفش ۳ ترابایت از نوع رابط SATA 3.0 بهره می برد که دارای قابلیت انتقال داده های ۶ گیگابایت بر ثانیه
  • الگوریتم های حافظه پنهان این مدل ۶۴ مگابایت است که برای برنامه های معمولی ضبط ویدئو مانند تراکم نوشتن، نرخ بیت کم، سرعت انتقال بالا تنظیم می شوند.
  • بهره مندی از تکنولوژی Intelliseek
  • دارای عمر ماندگاری جهت کارایی بلند مدت و طولانی

قیمت هارد دوربین مداربسته

قیمت هارد دوربین مداربسته

جدا از هارد دیسک اینترنال وسترن بنفش 3 ترابایتی، شما می توانید انواع هارد دیسک های بنفش در هر ظرفیتی اعم از هارد وسترن بنفش 4 ترابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و غیره را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه از طریق فروشگاه لوازم دوربین مداربسته منصوری بانه به صورت عمده و تکی خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت هارد دوربین مداربسته خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما