قیمت دوربین مداربسته بیسیم گردان زوم دار 10x

قیمت دوربین مداربسته بیسیم گردان زوم دار 10x نسبت به سایر دوربین های 360 درجه مقداری بالاتر است اما در عوض امکانات بیشتری را ارائه می دهد. دوربین مداربسته اسپید دام زوم کننده چرخشی قابلیت بزرگنمایی تصاویر تا 10 برابر را داشته بدون اینکه تصاویر افت کیفیت داشته باشند. این دوربین چرخان فضای باز، جدا از قابلیت بزرگنمایی تصاویر، از رم میکرو جهت ذخیره سازی تصاویر نیز پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است این دوربین 360 درجه دارای بلندگو و میکروفن جهت مکالمه دو طرفه نیز می باشد.

در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته تحت شبکه 360 درجه متصل به اینترنت می پردازیم:

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

دوربین چرخشی 360 درجه فضای باز

هرچه نسبت بزرگنمایی یک لنز بیشتر باشد، می تواند صحنه را نزدیک تر کرده و جزئیات بیشتری را ارائه دهد. دوربین مداربسته بیسیم گردان زوم دار 10x از این بابت بسیار ایده آل است. همانطور که از نامش پیداست می تواند ده برابر اشیاء و اشخاص در مکان مورد نظر را بزرگنمایی کند. همچنین از پردازنده بسیار قدرتمند تحلیل ویدیو بهره می برد تا درک بهتری از محیط و رویداد ها را برای کاربران خویش فراهم کند‌. وزن کم و اندازه جمع و جور، نصب بسیار آسان و کاربردی این دوربین مداربسته چرخشی، آن را به یک مدل و گزینه مناسب برای کار کردن در فضاهای بزرگ مانند خانه باغ ها، حیاط خلوت ها، ورودی بانک ها و اماکن عمومی مانند بیمارستان ها، پارکینگ ها و کارخانه ها و غیره تبدیل کرده است.

همچنین توجه به این نکته مهم است که دوربین مداربسته بیسیم رم خور فضای باز چرخشی speed dom دارای میدان دید وسیع تری یعنی 360 درجه نسبت به دیگر مدل ها است. این دوربین یک گزینه ایده آل برای فضا های باز در معرض عوامل محیطی و آب و هوایی می باشد.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

قابلیت انتقال تصاویر دوربین چرخان اسپید دام

مهمترین مزیت این مدل دوربین فضای باز امکان انتقال از راه دور فیلم با کیفیت بالا HD 1080p در هر نقطه از جهان است. چراکه از مدل های تحت شبکه است و می تواند تصاویر و ویدیو های محیط را برای کاربران خویش توسط گوشی های هوشمند اندروید و آیفون به اشتراک بگذارد. کنترل زاویه دید تا میزان ۳۶۰ درجه به شما امکان می دهد هیچ چیزی از دید آن پنهان نمی ماند. تا هم پوشش یک منطقه گسترده و هم جزئیات عالی را با یک دوربین فراهم کند. کیفیت تصویر عالی و قابلیت بزرگنمایی آن امکان بررسی رویدادهای امنیتی شناسایی شده را فراهم می کند.

علاوه بر انتقال ویدئو از راه دور از طریق Wi-Fi ، دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه وای فای اسپید دام، می تواند ویدیو های خود را در کارت حافظه تا 128 گیگابایت ذخیره و نگهداری کند، جایی که اطلاعات شما به طور قابل اعتماد محافظت می شود.  لازم به ذکر است با این دوربین ضبط را می توان در حالت مداوم یا هنگامی که توسط سنسورهای تشخیص حرکت ایجاد می شود، انجام داد. به عبارتی دیگر برای اطمینان از اینکه شی از میدان دید لنز خارج نشود به گردش افقی و عمودی مجهز است.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

ویژگی های مهم دوربین چرخشی بیسیم اسپید دام رم خور

از آنجا که این دوربین مجهز به لنز بزرگنمایی 10 برابر است، می توان از آن برای گرفتن تصاویر دقیق از اجسام در فاصله دور استفاده کرد، به علاوه در هر فاصله ای به طور خودکار روی سوژه ها تمرکز کند. وجود یک لنز زوم قدرتمند استقبال بیشتر کاربران را به همراه دارد که در آن یک دوربین جایگزین چندین دوربین ثابت معمولی در محل شود. با این وجود هزینه های نصب دوربین های اضافی کاهش می یابد. البته باید یک اپراتور برای دوربین مداربسته وایرلس اسپید دام در نظر گرفته شود. در زیر به تماشای نمونه تصویر این دوربین گردان 360 درجه خواهیم پرداخت:

این دوربین مداربسته بیسیم گردان زوم دار 10x، دارای ال ای دی های مادون قرمز است که حتی در شرایط کمبود و نبود نور کافی هم قادر به ضبط های واضح و قابل مشخص است. همچنین به وسیله میکروفون داخلی و اسپیکری که دارد نه تنها موحب ضبط صدای محیط می شود بلکه کاربران از طریق آن می توانند با اشخاص داخل محیط از راه دور به گفتگو بپردازند.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

قابیلت های دوربین مداربسته چرخان زوم کننده

با اینکه در بالا چندین مدل دوربین مداربسته اسپیددام گردان را به شما معرفی کردیم، ولی باز می خواهیم به صورت خلاصه وار ویژگی ها و قابلیت های مهم این دوربین زوم دار را بیان کنیم. با ما همراهی کنید:

اتصال به وای فای

این دوربین مداربسته چرخان بیسیم می تواند به مودم وصل شده و تمامی تصاویر را به تلفن همراه شما انتقال دهد. تنها ارتباط سیمی این دوربین آداپتوری است که باید به پریز برق جهت روشن نگه داشتن آن متصل شود.

قابلیت زوم اپتیکال تا 10x

گاهی اوقات می خواهید تصاویر را به حد کافی بزرگنمایی کنید تا به صورت بسیار واضح افراد یا اشیاء را تشخیص دهید. این دوربین مداربسته بوسیله لنز های وریفوکالی که دارد به راحتی تا 10 برابر بدون افت کیفیت تصاویر را برای ما بزرگنمایی خواهید کرد. همچنین تصاویر دور را تا حدود 40 متر برای شما نزدیک تر می آورد که این قابلیت از طریق نرم افزار این دوربین میسر شده است.

مکالمه دوطرفه دوربین چرخشی وایرلس

این دوربین مدار بسته مجهز به میکروفن و اسپیکر برای ارتباط دوطرفه بوده تا شما بتوانید صدای محیط را ضبط و از طریق نرم افزار بشنوید و اسپیکری که روی دوربین وجود دارد به شما این کمک را می کند تا از طریق نرم افزار با کسانی که در محیط قرار دارند مکالمه داشته باشید.

چرخش 360 درجه دوربین وایرلس گردان

چرخش لنز دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار بسیار می تواند به شما کمک کند برای نظارت بهتر محیط که در این دوربین طراحی شده است و شما از طریق نرم افزار می توانید دوربین را به هر سمتی که دوست دارید بچرخانید. که از دو موتور قدرتمند برای چرخش لنز بهره می برد.

قیمت دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های مداربسته بیسیم به دلیل نصب و راه اندازی راحتی که دارند، اخیرا مورد استقبال غالب کاربران قرار گرفته اند. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده اصلی و مستقیم جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم های امنیتی وایرلس هستند که نیاز تمامی هموطنان گرامی را برطرف کرده است. دوربین های مداربسته بدون سیم دارای انواع متفاوتی می باشد که علاوه بر دوربین گردان زوم کننده نامبرده، می توان به دوربین عروسکی چرخشی، دوربین مداربسته لامپی 360 درجه، دوربین های مداربسته مخفی وای فای دار، دوربین خورشیدی و غیره نیز اشاره کرد. همه این دوربین ها را می توانید با اطمینان از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری همراه با تخفیف ویژه و گارانتی معتبر خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما