قیمت دوربین جاسوسی کوچک ارزان

جهت خرید و استعلام قیمت دوربین جاسوسی کوچک ارزان می توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. دنیایی از دوربین های مداربسته ریز جاسوسی را می توانید در فروشگاه دوربین مخفی منصوری مشاهده کنید. از دوربین های مخفی خودرو گرفته تا دوربین جاسوسی دکمه، لامپی، عینک، ساعت دیواری، مغناطیسی، دوربین جیبی و غیره را می تواند در این مرکز فروش خریداری کنید.

در ادامه قصد داریم به معرفی درب ضد سرقت ارزان مشهد  مداربسته بسیار کوچک مغناطیسیSQT شارژی بپردازیم:

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

دوربین شارژی جیبی SQT

یکی از پرطرفدار ترین دوربین ها، دوربین های جاسوسی کوچک هستند که با کیفیت عالی می توانند کارهای بیشتری نسبت به دیگر مدل ها انجام دهند. به عنوان نمونه با گرفتن فیلم های با کیفیت مخفیانه می توانند مدرک مهمی را در مواقع مختلف ارائه دهند.

یکی از دوربین های خیلی کوچک مخفی، دوربین جیبی شارژی SQT می باشد که دارای باتری قدرتمند با ظرفیت چند ساعت کار، قابلیت انتقال تصاویر و فیلم های زنده از راه دور، رزولوشن تصویر باکیفیت، دید در شب و غیره می باشد. در اصل همه ی این امکانات به نوبه خود در همه مواقع به کار شما می آید. به علاوه این مدل درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک جاسوسی تقاضای زیادی دارد. چراکه به راحتی می تواند داخل انواع اشیاء در محیط، رباتیک ها، زیر میز یا لای کتاب و غیره به صورت حرفه ای جای داده شود تا کسی متوجه آن نشود.

بنابراین می توانید فرایندهای داخل محیط را با یک روش ساده نظارت کنید. این دوربین مداربسته ریز رم خور sqt، دارای وای فای است که با متصل شدن، می توان حداث داخل مکان مربوطه را به سادگی با استفاده از برنامه اپلیکیشن اندوریدی از طریق تلفن همراه هوشمند صرف نظر از اینکه درکجا قرار گرفته اید، مشاهده کنید. قابل ذکر است این دوربین مجهز به اسلاید کارت حافظه microSD است که به راحتی قابل دسترسی است و تا 64  گیگابایت را پشتیبانی می کند. بنابراین، هیچ دستگاه ضبط کننده ویدیو خارجی اضافی مورد نیاز نیست. چراکه در هر موقعی بعد ها به آسانی می توانید به فایل های گرفته شده دسترسی داشته باشید.

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

دوربین مداربسته مخفی وایرلس مدل SQT

دوربین مداربسته مخفی ریز شارژی وایرلس مدل SQT، در بهترین کیفیت با وجود اندازه کوچک آن طراحی شده است. ضمن اینکه به لطف وزن کم می توان آن را در هر جایی قرار داد. ضبط آن با وضوح FullHD 1080p ذخیره می شود. این رزولوشن تصویر بسیار شفاف و واضح است به گونه ای که تمام تصاویر اشخاص به خوبی قابل تشخیص است.

از دیگر ویژگی های محبوب این دوربین بی سیم جاسوسی کوچک ارزان مجهز بودن به تابع حساسیت به حرکت است. این عملکرد به این معنی است که دوربین در آن صورت به حالت خواب می رود و هنگامی که حرکت را تشخیص می دهد، ضبط به طور خودکار شروع می شود. همچنین می توانید انتخاب کنید که دوربین از طریق یک هشدار از طریق برنامه روی تلفن هوشمند خود، شما را از تشخیص مطلع کند. این قابلیت به نگه داشتن شارژ باتری و فضای کارت حافظه بسیار مفید واقع می شود.

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

قیمت دوربین جاسوسی کوچک

اگر قصد دارید دوربین مداربسته ای ریز را جهت نظارت مخفیانه بر مکان مد نظر تهیه کنید، از نمونه دوربین های موجود در فروشگاه دوربین مداربسته منصوری دیدن فرمائید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری در بانه وارد کننده و عرضه کننده دنیایی از جدیدترین دوربین های جاسوسی کوچک می باشد که نیاز تمامی کاربران را جهت نظارت پنهانی بر خانه، محل کار، ماشین و غیره خود را برآورده کرده است.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما