فروش دوربین مداربسته بیسیم گردان

فروش دوربین مداربسته بیسیم گردان را با قیمت رقابتی از طریق نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور آغاز شد. این دوربین های مداربسته از طرفداران زیادی برخوردار هستند چراکه بدون متصل کردن کابل و تجهیزات اضافی نصب ساده ای داشته و هم اینکه قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای دارند. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین های وایرلس 360 درجه چرخشی خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته چرخان عروسکی وای فای دار

دوربین مداربسته وایرلس عروسکی از رزولوشن تصویر 1080p بهره می برد و تصاویر بسیار واضح را ضبط می کند. همچنین به دلیل قابلیت متصل شدن به شبکه مودم wifi، امکان کنترل از راه دور با چرخش زاویه 360 درجه به صورت افقی و 90 درجه به صورت عمودی را برای کاربر فراهم می کند تا منظره کاملاً گسترده تر و تقریباً کاملی از فضای نصب شده داشته باشد. این قابلیت مشاهده از راه دور دوربین مداربسته babycam ۲ مگاپیکسلی، از طریق گوشی های هوشمند شما انجام می گردد که مزیت آن‌ زنده بودن فیلم های مکان مورد نظر می باشد. این دوربین بیسیم همانطور که از نامش پیداست گزینه ی مناسبی برای اتاق های کودک می باشد تا زمانی که در خانه حضور ندارید از حالات کودکان خود آگاه شوید.

علاوه براین برای محیط های داخلی همچون دفاتر کار، شرکت ها، منازل و غیره قابل استفاده می باشد و بدون سیم کشی قابلیت نصب آسانی دارد. از دیگر مشخصات این مدل دوربین وایرلس چرخشی سازگاری با کارت حافظه micro sd، مجهز بودن به میکروفون داخلی جهت ضبط فیلم همراه با صدا، عملکرد دید در شب و تاریکی و غیره می باشد.

فروش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین مداربسته اسپید دام وای فای با قابلیت زوم

یکی دیگر از مدل های گردشی افقی و عمودی دوربین مداربسته فاقد سیم اسپید دام می باشد که با حداکثر وضوح Full HD 1920 x 1080 پیکسل فیلمبرداری و ضبط می کند که کیفیت تصویر بسیار خوبی را تضمین می کند. همچنین برای فضاهای باز مانند خانه باغ ها، حیاط پشتی، بیرون بانک ها، حیاط بیمارستان و غیره قابل استفاده می باشد. این دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار گردان speed dom از مدل های تحت شبکه یا آی پی می باشد که انتقال تصاویر را برای کاربران به صورت مستقیم امکان پذیر می کند. همچنین به مادون قرمز مجهز است که به شما امکان می دهد در شب تصاویر را از فاصله 30 متر مشاهده کنید. دوربین چرخشی اسپید دام بیسیم، مجهز به شیار کارت microSD است که به شما امکان می دهد حداکثر فضای تا ۶۴ گیگابایت کارت حافظه را وارد کنید.

فروش دوربین مداربسته بیسیم

فروش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های مداربسته بیسیم جدا از مدل های نامبرده دارای انواع متفاوتی هستند که بسته به نیاز کاربر می تواند کاملا متفاوت باشد. این دوربین های بی سیم می توانند آنقدر کوچک باشند که در سوراخی کوچک جاسازی شده و یا انقدر بزرگ باشند با آن ترافبک های سنگین را کنترل کرد! همه این دوربین های وایرلس بی سیم را می توانید با قیمتی ویژه در بازرگانی تکنو دوربین بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما