فروش دوربین خورشیدی سیم کارت خور

فروش دوربین خورشیدی سیم کارت خور را با ما تجربه کنید. دوربین مداربسته پنل دار خورشدی یکی از دوربین های مقرون بصرفه وایرلس است که برای ضبط فیلم و تصاویر نیازی به برق ندارد و برق مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تامین می کند. یکی از محبوب‌ ترین دوربین های وای فای دار فضای باز، همان دوربین مداربسته خورشیدی سیم کارتی است که مزایای بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد. همچنین دارای کلی امکانات منحصر به فرد است که به خوبی جوابگوی نیازهای امنیتی کاربران می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این دوربین مداربسته بی سیم پنل دار همراه ما باشید:

فروش دوربین خورشیدی سیم کارت خور

دوربین مداربسته وایرلس خورشیدی

دوربین های مداربسته وایرلس خورشیدی گزینه بسیار خوبی هستند، به خصوص اگر جریان الکتریکی در محیطی که دوربین ها در آن نصب می شوند ناپایدار یا در عین حال غیر ممکن باشد. این دوربین های خورشیدی دارای مزایای بسیاری هستند که آنها را به یک گزینه امنیتی بسیار مفید و قابل اعتماد در عین حال تبدیل می کند. همچنین دارای ساختار محکم و مستحکمی است که به آن امکان مقاومت در برابر انواع آب و هوای قرار می دهند، که در آن جا نصب شده اند.

این دوربین مداربسته با پنل خورشیدی از انرژی خورشیدی برای تامین انرژی کارکرد دوربین استفاده می ‌کنند. به علاوه با انرژی خورشیدی از پنل های خورشیدی برای جذب و ذخیره نور خورشید استفاده می کنند. سپس نور خورشید را به جریان الکتریکی مستقیم (DC) تبدیل می‌کند. مبدل داخلی دوربین، جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می‌کند، که سپس می‌تواند برای تغذیه مستقیم دوربین‌های مداربسته استفاده شود. شایان ذکر است که این سری از دوربین های خورشیدی دارای منبع تغذیه جایگزین یا پشتیبان هستند که اغلب باتری های قابل شارژ هستند.

این پنل بیرونی خورشیدی نه تنها دوربین امنیتی را تغذیه می کند، بلکه باتری ها را نیز شارژ می کند. برای همین خاطر به دلیل هوای ابری یا بارانی و و حتی شب که نور مستقیم خورشید در دسترس نباشد، این دوربین ها به وسیله شارژ باتری خود تغذیه می شود. به عبارتی دیگر، این باتری با تابش مستقیم نور خورشید شروع به شارژ شدن می کند و با غروب آفتاب به هر دلیلی آماده شروع به کار می باشد. بنابراین، وجود یک منبع انرژی تجدید پذیر به آن اجازه می دهد تا با راندمان بالا کار کند.

فروش دوربین خورشیدی سیم کارت خور

دوربین مداربسته ضد آب بدون نیاز به برق

دوربین خورشیدی یکی از جدیدترین و بهترین دوربین های بی سیم است که امنیت بالایی را برای خانه شما فراهم می کند.  زیرا به سادگی، می توانید با استفاده از اینترنت سیم کارت آن، از تلفن همراه و همه جا به فیلم های دوربین خود دسترسی داشته باشید. از دیگر آپشن های کاربردی این محصول، سازگاری با کارت حافظه، سنسور تشخیص حرکت و غیره می باشد.

دوربین مداربسته خورشیدی بدون نیاز به برق سیمکارت خور وایرلس برای قرار دادن در فضای باز طراحی شده است. بنابراین سازندگان این محصول به شرایط آب و هوایی متعددی را که دوربین در آن راه اندازی شده، در نظر گرفته اند، تا دوربین ها بتوانند بدون از دست دادن عملکرد خود دوام بیاورند. با این حال این محصولات در برابر باران و گرد و غبار کاملا ضد آب می باشند و در هر شرایطی ضبط مداوم خود را نیز ادامه می دهد.

دوربین مداربسته وای فای دار خورشیدی پنل دار

جزئیات زیادی برای ضبط ویدیو در این دوربین مداربسته ضد آب فراهم است. به گونه ای که با رزولوشن بالایی که دارد، کاربران می توانند با وضوح تمام تصاویر را هنگام ضبط در طول روز مشاهده کنند. این وضوح بالا شامل کیفیت تصویر 1080p Full HD است که وقایع را به خوبی در محیط نمایان می کند.

این دوربین مداربسته وای فای دار خورشیدی پنل دار از هر نوع سیمکارت امپراتور شبکه های سیمکارت پشتیبانی می کند. همچنین به گونه ای طراحی شده است که نصب آن بی درد سر و آسان باشد. به این معنی هیچ تکنسین و نیروی کار ماهر برای راه اندازی آن نیاز نیست. زیرا شامل حفاری یا پیکربندی پیچیده نمی باشد.

امروزه نظارت و ثبت تخلفات امنیتی در محل سکونت و محل کار به صورت شبانه روزی به یک ضرورت تبدیل شده است. بنابراین بسیار مهم است که سیستم دوربین را با توجه به نیازهای محیطی انتخاب کنید.لازم به ذکر است دوربین مداربسته کنترل از راه دوربین خورشیدی ۲ مگاپیکسل دارای قابلیت دید در شب و تاریکی می باشد.

فروش دوربین خورشیدی سیم کارت خور

فروش دوربین خورشیدی سیم کارت خور

استفاده از دوربین های مداربسته که در رأس اقدامات امنیتی در خیابان ها، مراکز تجاری، خانه های ویلایی خارج از شهر و حتی در منازل قرار دارد، روز به روز رایج تر می شود. بنابراین امروزه نظارت و ثبت تخلفات امنیتی در محل سکونت و محل کار به صورت شبانه روزی به یک ضرورت تبدیل شده است. برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته در مکان های دور افتاده همانند باغ ها، ویلا ها و زمین های کشاورزی باید بفکر چاره ای باشیم. دوربین مداربسته سیمکارت خور خورشیدی را می توانید در این گونه مکان ها نصب کنید و از راه دور بر مکان مد نظر نظارت کنید.

بازرگانی تکنو دوربین دوربین های مداربسته خورشیدی پنل دار خود را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. جهت خرید و سفارش آنلاین این دوربین مداربسته وایرلس با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما