خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

با خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دیگر نگران دقت و کنتراست رنگ تصاویر و فیلم های مکان مد نظر خود نباشد. دوربین های مداربسته استارلایت تمامی تصاویر را در تاریکی شب نیز با رنگ واقعی خود ارائه خواهد داد و این سبب بالا رفتن امنیت خواهد شد. دوربین مداربسته رنگی در انواع مدل های متفاوت تولید و عرضه بازار می شوند اما اینکه واقعا کدام دوربین دید در شب واقعی است برای کاربران مهم است. بازرگانی تکنو دوربین بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته دید در شب رنگی starlight را با قیمتی ارزان وارد کشور می کند که در ادامه به معرفی یکی از پر فروش ترین آنها خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

دوربین مداربسته استارلایت تکنیکس مدل ۵۰۳۳

دوربین مداربسته تحت شبکه Starlght تکنیکس مدل ۵۰۳۳ در نور کم، با استفاده از LED های داخلی IR که نور مادون قرمز را ساطع می کند، ضبط و فیلمبرداری می کند. این پروژکتور نور مرئی سپس توسط اشیا منعکس شده و توسط لنز دوربین جمع می شود. به همین ترتیب، این تعداد LED های مادون قرمز ساخته شده در این لنز بر دامنه دید در شب دوربین تأثیر می گذارد و همچنین بر وضوح فیلم شما تأثیر می گذارد. نتیجه قابلیت دید در شب رنگی را به صورت بسیار واضح را از محیط مد نظر به ارمغان می آورد. این مدل دوربین مداربسته دارای کیفیت بسیار عالی و شگفت انگیز ۵ مگاپیکسل است تا حدی که قابلیت پلاک خوانی روز در حال حرکت و قابلیت پلاک خوانی شب در حال ایستاده را فراهم می کند.

درنتیجه شما می توانید با خیال آسود در محیط های بیرونی مانند باغ ها، ترافیک های خیابان ها، جلوی درب ورودی و خروجی بانک، بیمارستان، شرکت، انبارها و غیره نصب کنید. دوربین مداربسته پلاک خوان رنگی قابلیت انتقال فیلم و تصاویر زنده را توسط دسگاه ان وی آر با قابلیت p2pدر هرکجا که باشید بر روی گوشی های اندرویدی فراهم می کند. درنتیجه می توانید در اسرع وقت جهت جلوگیری از وقایع احتمالی اقدامات پیشگیرانه ای را انجام دهید. لنز ۳.۶ میلیمتری ۵ مگا این دوربین مداربسته وای فای دار استارلایت به ثبت جزئیات ریز و مبهم می پردازد. همچنین دارای کیس بزرگ فلزی است تا حتی درمقابل شرایط جوی نامساعد مانند برف، باران، تگرگ، طوفان و گردوغبار مقاوم باشد و بتواند به طور مداوم کار کند.

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

مشخصات فنی دوربین مداربسته Starlght تکنیکس مدل ۵۰۳۳

  • کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل
  • تکنولوژی استارویز H265
  • چیپ sony335
  • کیس بزرگ فلزی
  • لنز 3.6 میلیمتری 5مگا
  • دید در شب رنگی
  • دارای پروژکتور نور مرئی
  • ️قابلیت پلاک خوانی روز در حال حرکت
  • قابلیت پلاک خوانی شب چراغ روشن ایستاده

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

خرید دوربین مدار بسته دید در شب رنگی

هر مدل دوربین مداربسته استارلایت را که بخواهید تنها با یک تماس می توانید در این وبسایت سفارش دهید. دوربین های مداربسته دید در شب رنگی بر خلاف عملکردی که دوربین های مادون قرمز سیاه و سفید دارند، تصاویر را با بهترین کیفیت به صورت واقعی نمایش خواهند داد. لذا از فیلمبرداری های شبانه در دل تاریکی به صورت واضح و رنگی آن اطمینان حاصل کنید. شما می توانید انواع مدل های دوربین مداربسته دید در شب رنگی را باقیمت بسیار پایین از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما