خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک Q7

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک Q7 را می توانید از هرکجای ایران که قرار دارید در فروشگاه منصوری بانه  انجام دهید. این مدل دوربین از نوع دوربین های مخفی و قابل حمل است که از قابلیت های ویژه از جمله سنسور حساس به حرکت، ال ای دی های مادون قرمز جهت دید در شب، پشتیبانی از کارت حافظه ، اتصال به وای فای ، قابلیت شنود محیط و غیره برخوردار است. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته مخفی ریز Q7 می پردازیم:

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک Q7

Q7، بهترین دوربین مداربسته قابل حمل شارژی

در مواقع حساسی که نیازی نیست مشخص شود مکان مدنظر به دوربین مجهز است انتخاب دوربین مدار بسته مخفی Q7 راه حلی مؤثر است. چراکه هم بدون دردسر سیمکشی در کمترین زمان به سادگی نصب می گردد و هم اینکه دارای ابعاد ریز جهت قایم شدن می باشد. این دوربین مداربسته ریز کیو هفت به دلیل اینکه قابل حمل است، حتی می تواند همراه خوبی با قرار گرفتن در جیب برای کوهنوردان یا دوچرخه سواران باشد تا از طبیعت بکر فیلمبرداری کنند.

همچنین به دلیل اینکه دوربین مداربسته جاسوسی مدل Q7 از نوع های تحت شبکه است، به راحتی با متصل شدن به شبکه مودم وای فای، فیلم های زنده را به صورت مستقیم در‌ گوشی های هوشمند کاربران خود پخش می کند. به علاوه با مجهز شدن به میکروفون داخلی قابلیت این را دارد تا به ضبط صدای همراه محیط به صورت همزمان و دقیق بپردازد. آیا می خواهید در هنگام شب و نبودن نور هم از فیلمبرداری مکان مجهز به دوربین اطمینان حاصل کنید؟

این دوربین مداربسته کنترل از راه دور مخفی گزینه ایده آلی است زیرا از ۵ عدد LED مادون قرمز تشکیل شده است تا روشنایی کامل را هنگام فیلمبرداری در شب را هم تضمین می کند. باتری لیتیوم داخل این دوربین مداربسته بسیار قدرتمند است که بعد از شارژ شدن می تواند ساعات ها ضبط کند. همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا سقف ۶۴ گیگابایت می تواند در صورت نبودن وای فای به ذخیره فیلم ها بیانجامد.

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

مشخصات فنی دوربین مداربسته مخفی بیسیم q7

  • قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای،
  •  قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری
  •  سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS
  •  پشتیبای از رم تا ظرفیت 64 گیگابایت
  •  میکروفون دار جهت ضبط صدا
  •  سنسور حساس تشخیص حرکت
  •  قابلیت شارژ

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

خرید دوربین مدار بسته ارزان کوچک

آیا قصد دارید دوربین مداربسته کوچک را با قیمتی مناسب تهیه کنید؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته ای ریز را جهت حمل با خود تهیه کنید؟ آیا قصد دارید دوربینی کوچک را در داخل خانه خود جاسازی کنید؟ نگران نباشید، هر مدل دوربین مداربسته مخفی با هر قابلیتی که بخواهید را می توانید با قیمتی منصفانه در بازرگانی تکنو دوربین بانه تهیه کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما