قیمت دوربین مداربسته 700tvl آنالوگ

قیمت دوربین مداربسته 700tvl آنالوگ نسبت به سایر دوربین های مداربسته آنالوگ و دوربین های تحت شبکه بسیار ارزان تر می باشد اما از کیفیت تصویری پایین تری برخوردار بوده به همین خاطر تولید کنندگان این دوربین مداربسته را با دوربین های دیگری جایگزین کرده اند. چراکه قادر به تشخیص تصاویر دور دست و تشخیص چهره افراد نمی باشد.
لازم به ذکر است که درب ضد سرقت درب حیاط  های مداربسته hd با 700 تی وی ال در انواع دوربین های دام، بولت و اسپید دام تولید و وارد بازار می شوند.

قیمت دوربین مداربسته 700tvl

آشنایی با دوربین های مداربسته 1000TVL چیست؟

اجازه ندهید که اعداد و ارقام گمراه کننده شما را فریب دهند. اگر مدتی در حال تحقیق در مورد خرید دوربین های امنیتی هستید، احتمالاً متوجه شده اید که بعضی از درب ضد سرقت درسی ها وضوح را با استفاده از تی وی ال (600TVL ، 700TVL ، 1000TVL) به جای 720p ، 1080p یا Megapixels اندازه گیری می کنند. این مسئله برای کاربر می تواند گیج کننده و حتی گمراه کننده باشد. در این مقاله قصد داریم آنچه را که در واقع همه این اعداد به معنای واقعی هستند ، تفکیک کنیم تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

قیمت دوربین مداربسته 700tvl

تفاوت بین TVL و PIXEL

دوربین های 1000TVL بهترین نمونه تولیدی با این معیار هستند. در یک نگاه ، شما ممکن است فکر کنید که وضوح 1000TVL قابل مقایسه با رزولوشن 1080p است، اما تفاوت بسیار زیادی بین این دو وجود دارد. اندازه گیری ها در TVL به پیکسل های افقی تصویر اشاره دارد، در حالی که رزولوشن های HD پیکسل های عمودی روی تصویر را اندازه گیری می کنند. این بدان معنی است که 720p، که عرض آن 720 پیکسل با پهنای 1280 پیکسل است، در واقع تصویر بهتری نسبت به 1000TVL است.

که این می تواند یک ترفند باشد تا شما دلار بالایی را برای تجهیزات زیرآبی صرف کنید. حتی با “دوربین های 1000TVL” ، به سختی می توانید یک چهره را تشخیص دهید یا یک صفحه پلاک را از بیش از 10 فوت دورتر بخوانید، پس چگونه با این دوربین مداربسته می خواهید مکانی مهم را نظارت کنید؟

قیمت دوربین مداربسته 700tvl

هیچ دستگاه “1000TVL DVR” وجود ندارد!!

DVR های آنالوگ معمولاً در 480TVL (D1) ، 600TVL ، 650TVL یا 700TVL تصاویر را ضبط می کنند. و بالاترین وضوح مطلق که یک DVR قدیمی آنالوگ می تواند مشاهده کند 720TVL است. اگر می خواهید یک دوربین 1000TVL را تنظیم کرده و وضوح بهتری را در مورد DVR آنالوگ موجود دریافت کنید، باید بگوییم که تنها 720TVL می گیرید بنابراین ناامید خواهید شد. مهم نیست که سنسور تصویر در دوربین چقدر خوب باشد، زیرا هرچند که Resolution بالا باشد بازهم دستگاه رکوردر به شما اجازه نمیدهد با کیفیت واقعی تصاویر نمایش داده شوند.

قیمت دوربین مداربسته 700tvl

مطمئن شوید که HD است

بهترین راه برای اطمینان از دستیابی به دوربین High Definition اجتناب از دوربین هایی است که از “TVL” به عنوان روشی برای اندازه گیری وضوح استفاده می کنند. وضوح تصویر واقعی دوربین های HD معمولا 720p ، 1080p مگاپیکسلی 4K و غیره می باشد.

سیستم های دوربین امنیتی که از کابل اترنت Cat5 یا Cat6 استفاده می کنند ، همیشه بهترین وضوح را دارند. اگر سیستم جدیدی را تنظیم می کنید ، باید به دوربین های IP که از کابل Cat5 و Power Over Ethernet استفاده می کنن ، توجه کنید. این روش دیگری برای اطمینان از ضبط دوربین های شما به صورت HD است.

قیمت دوربین مداربسته 700tvl

جمع بندی مطالب

نکته این مقاله نشان دادن این است که اعداد و اصطلاحات بازاریابی می توانند برای خریداران گمراه کننده باشند. بنابراین تحقیق خود را انجام داده و محصولی را که خریداری می کنید کاملا بشناسید. انواع دوربین های مداربسته آنالوگ 700 تی وی ال نو نیم را می توانید از بازرگانی تکنو دوربین بانه با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دوربین مداربسته 700tvl آنالوگ خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تماس با ما