فروش دوربین مداربسته بولت داهوا عمده

فروش دوربین مداربسته بولت که در مدل های نونیم و حتی مارک دار موجود می باشد که یکی از این برندهای نام آشنا، داهوا است. دوربین مداربسته بولت داهوا در کیفیت های مختلف اچ دی و تحت شبکه موجود است که از طریق این مرکز فعال و عمده فروش می توانید خریدی بصرفه و اقتصادی را رقم بزنید.
درب ضد سرقت یک ونیم لنگه مداربسته در اشکال و ساختار مختلف طراحی و تولید می شوند که یکی از پرکابردترین و پر طرفدارترین آن ها، بولت می باشد.
دوربین مداربسته بولت که به لحاظ ظاهر لوله مانندی که دارند برای فضای داخلی و بیرونی به کار گرفته می شوند و جنس بدنه آن ها عموما فلزی و ضد آب می باشد.

دوربین مداربسته بولت داهوا

درب ضد سرقت ایرانی درجه یک مداربسته بولت در مدل های متنوعی از برندها موجود می باشد که در اینجا به برند معروف و نام آوازه داهوا می پردازیم.
کمپانی داهوا که در طی چند سال اخیر جزو رتبه های برتر جهانی بوده است و در سال 2018 جزو رده بندی در جایگاه دوم سیستم های امنیتی جهانی قرار گرفت و یکه پله صعود نسب به سال 2017 داشته است.

دوربین مداربسته بولت داهوا
دوربین مداربسته بولت داهوا در مدل های اچ دی و تحت شبکه موجود می باشد که از لحاظ کیفیت و دید در شب بالایی که دارند و همچنین مزیت فوق العاده این که داهوا دارد قیمت مناسب آن ها می باشد.

طبقه بندی دوربین مداربسته بولت از لحاظ لنز

  1. لنز ثابت
  2. لنز متغیر یا وریفوکال

فروش عمده دوربین مداربسته بولت داهوا

جهت دسترسی سریع و راحت به دوربین مداربسته بولت و مدل های دیگه برند داهوا می توانید با حجم سفارش عمده و خرده می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه ما اقدام کنید تا ضمن برخوردار شدن از قیمت مناسب و از خدمات مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
فروش عمده دوربین مداربسته بولت داهوا شماره موبایل: 09186665308
تماس با ما