بازار دوربین مداربسته وای فای با بهترین قیمت

بازار دوربین مداربسته وای فای با بهترین قیمت که انواع مختلفی ار سیستم های نظارتی را در بر می گیرد که استفاده از هر کدام از آن ها این امکان را دارند که از راه دور کنترل نمود و همچنین محیط نصب را نظارت نمود و از هر گونه جرم و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آورد.
درب ضد سرقت آنا مداربسته وای فای (wifi) که زیر مجموعه دوربین های وایرلس یا بیسیم محصوب می شود و این به این منظور است است که از دسته دوربین های تحت شبکه یا دیجیتال می باشد اما برعکس دوربین های شبکه که از طریق کابل شبکه انتقال اطلاعات انجام می دهد، آن ها از طریق وای فای این عملیات را انجام می دهند و نیاز به کابل شبکه ندارند.

دوربین مداربسته وای فای

نحوه عملکرد دوربین مداربسته وای فای

بعد از این که دوربین مداربسته وای فای را نصب کردیم حالا به یک گیرنده نیاز داریم و این گیرنده می تواند یک لب تاب، کامپیوتر، گوشی و یا سرور باشد. که برای این که اطلاعات دریافت شده از درب ضد سرقت آهنی را روی لب تاب مشاهده کنیم باید شبکه وایفای را شناسایی کنیم و با استفاده از نرم افزار مناسب رو لب تاب مشاهده کنیم.

نحوه عملکرد دوربین مداربسته وای فای

ویژگی های دوربین مداربسته وای فای

  • راه اندازی آسان و سریع
  • کیفیت تصویر HD
  • حافظه میکرو sd
  • مکالمه دوطرفه
  • دید در شب
  • سنسور حساس به حرکت (motion detection)
  • بدون نیاز به دستگاه ضبط

ویژگی های دوربین مداربسته وای فای

برد مفید دوربین مداربسته وای فای در محیط های داخل 20 تا 50 متر و در محیط های خارجی 100 تا 200 متر محاصبه کرده اند و موقعیت مکانی نقش بسزایی در برد مفید این دوربین ها دارد.

دوربین های وای فای که انواع مختلفی از سیتم های ریز و درشت را شامل می شود که هر کدام از ویژگی ها منحصور به خود برخوردار می باشند و برای دسترسی به هر کدام از آن ها می توانید سریه به بازار فروش این دوربین ها بزنید و از قیمت بصرفه و بهترین مدل برخوردار شوید و برای منزل و محل کار و حتی مدل هایی که منحصر برای وسایل نقلیه می باشد استفاده نمایید و نهایت بهره را ببرید.

منبع: cctvstor.ir

تماس با ما