فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک فلتی رم خور

فروش درب ضد سرقت ارومیه مداربسته خیلی کوچک فلتی رم خور به قیمت نمایندگی برای هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است. اگر قصد دارید دوربین مداربسته ای ریز را به صورت نامحسوس جاسازی کنید، دوربین مداربسته مخفی وایرلس s06 می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. این دوربین مداربسته وای فای دار دارای قابلیت اتصال به موبایل جهت مشاهده تصاویر از راه دور توسط کاربر می باشد. شما می توانید همین حالا دوربین مداربسته مخفی ضبط صدا حساس به حرکت فلتی را با قیمتی شگفت انگیز سفارش دهید.

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

دوربین مداربسته فلتی، کوچکترین دوربین ضبط صدا

در حال حاضر کوچکترین درب ضد سرقت آپارتمان مداربسته ای که در بازار به فروش می رسد، دوربین مداربسته مخفی فلتی یا s06 می باشد. این دوربین مداربسته همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دارای طراحی بسیار ریز بوده و این می تواند بهترین ویژگی برای استتار آن در مکان های مشکوک باشد. دوربین مداربسته s06 را در مکان مد نظرتان جاسازی کنید، و خود از راه دور توسط گوشی موبایل تصاویر را مشاهده، صدا ها را به خوبی بشنوید و حرکات را بدون اینکه احدی متوجه شود، احساس کنید.

این دوربین مداربسته مخفی کنترل از راه دور، وایرلس بوده لذا برای نصب و راه اندازی آن نیازی به سیم کشی و دستگاه ضبط کننده جهت ضبط تصاویر و یا انتقال تصویر بر روی تلفن همراه نیست. این دوربین مداربسته مخفی شارژی به دو قسمت تشکیل شده که عبارتند از برد اصلی شامل قطعات الکترونیکی، درگاه کارت حافظه ماژول وای فای که توسط یک سیم فلت (تخت) به قسمت دوم یعنی لنز دوربین می باشد.

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

مشخصات فنی دوربین مداربسته کوچک کنترل با موبایل s06

  • دارای قابلیت دید در شب تا مسافت 10 متر
  • دارای لنز ثابت
  • دارای باطری شارژی با کارکرد ۴-۵ ساعت بدون برق
  • ضبط تصاویر دوربین مخفی بیسیم بر روی رم بدون نیاز به دستگاه NVR
  • انتقال تصویر و صدا با کیفیت ۱۰۸۰p Full HD
  • دارای قابلیت ضبط صدا
  • دارای ۲۵ فریم در ثانیه سرعت ضبط
  • دارای رزولوشن 1080 * 1280 پیکسل
  • دارای وای فای داخلی برای انتقال تصویر
  • فرمت فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه بصورت AVI
  • دارای قابلیت اتصال مستقیم گوشی به وای فای دوربین بدون نیاز به مودم ( Hotspot )

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

فروش دوربین مداربسته خیلی کوچک

استفاده از دوربین های مداربسته خیلی کوچک تنها برای مواقعی است که کاربر که می خواهید به صورت مخفیانه از مکالمه ای خبردار شوید، یا اینکه به عملی مشکوک هستید و می خواهید توسط جاسازی دوربین های کوچک مطمئن شوید! هر مدل دوربین مداربسته مخفی را که می خواهید، می توانید با تنها با برقراری یک تماس خریداری کنید. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و پخش کننده مستقیم انواع دوربین های مداربسته مخفی کوچک اعم از دوربین مخفی دید در شب، دوربین مخفی ضبط کننده صدا، دوربین مخفی مموری خور، دوربین مخفی کنترل با موبایل و غیره با قیمتی باور نکردنی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما