فروش دوربین مداربسته wifi ارزان قیمت

فروش دوربین مداربسته wifi که در انواع مدل های مختلف دام، بولت، پک و گردان و … موجود می باشد و بسته به مکان مورد نظر خود از هر کدام آن ها استفاده و نصب نمود برای برخوردار شدن از مدل های ارزان قیمت می توانید از طریق این مرکز اقدام نمایید.
دوربین مداربسته wifi که شاخه ای از دوربین های تحت شبکه می باشد و از دسته دوربین های بیسیم محسوب می شود که با استفاده از مودم یا وایفای انتقال تصاویر را روی گوشی یا تبلت در هر نقطه باشید انجام می دهد و به صورت آنلاین و مستقیم تصاویر و اطلاعات دریافتی از دوربین را مشاهده می کنید و دیگر نیازی به کابل کشی برعکس دوربین های معمولی ندارد.

تفاوت دوربین های وایفای و وایرلس

بیشتر افراد فکر می کنند دوربین های بیسیم یا وایرلس با وایفای یکی هستند ولی این تصور اشتباه می باشد چون دوربین های بیسیم در مدل های آنالوگ نیز وجود دارد و امکان استفاده از وایفای در سیستم های آنالوگ وجود ندارد و با استفاده از امواج رادیویی و شبکه در محدوده مشخص برای ارسال تصویر استفاده می کنند. اما دوربین هایی با تکنولوژی وایفای امکان ارسال اطلاعات و تصاویر را با استفاده از وای فای که امنیت بیشتری برخوردار می باشد و امکان تداخل در آن کمتر می باشد انجام می شود.

 

دوربین مداربسته وایفای

برد دوربین وایفای

فرمول یا روش خاصی برای برای به دست آوردن برد مفید در دوربین های وایفای در محیط های داخلی وجود ندارد و شرکت های تولید کننده به طور تجربی و تقریبی برای مکان های داخلی 20 تا 50 متر و در محیط های خارجی 100 تا 200 متر تخمین زدن و موقعیت مکانی نصب تاثیر بسزایی در برد دوربین ها دارد و باید سعی شود همیشه در فاصله نزدیکتر از برد مفید نصب نمود تا بتوان تصاویر با کیفیت تری دریافت نمود.

دوربین مداربسته wifi در انواع مدل های دام، بولت، گردان و لامپ و مخفی موجود می باشد و برای برخوردار شدن از قیمت ارزان می توانید از طریق این مرکز فروش فعال در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی اقدام کنید و با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت نمایید.
منبع: cctvwifi.ir

 

تماس با ما