دوربین مداربسته ip هایک ویژن فروش عمده

دوربین مداربسته ip هایک ویژن که یکی از برندهای نام آشنا و معروف سیستم های نظارتی می باشد. جهت دسترسسی راحت و جامع به تمام مدل های آن می توانید از طریق این مرکز فروش عمده اقدام کنید.
دوربین مداربسته در دو مدل آنالوگ و تحت شبکه موجود می باشد که مدل جدید و به روز آن دوربین های آی پی ip می باشد که از لحاظ کیفیت بالای تصاویر و همچنین انتقال اطلاعات از طریق شبکه باعث شده است که بیشتر مورد توجه عموم برای استفاده در اماکن عمومی و تجاری و غیر تجاری قرار گیرد.

دوربین مداربسته ip هایک ویژن

دوربین مداربسته ip دسته ای از سیستم های امنیتی می باشد که کار انتقال اطلاعات را با استفاده از شبکه یا اینترنت انتقال می دهند و این امر در امر افزایش سرعت انتقال میسر می باشد.
کمپانی هایک ویژن که جزو بهترین سیستم های نظارتی و امنیتی در سطح کل جهان می باشد که هر ساله مدل های به روز و کارآمدی از دوربین ها ی تحت شبکه و توربو اچ دی را روانه بازار می کند.
دوربین مداربسته آی پی هایک ویژن برای استفاده در پروژه های بزرگ و یا کسانی که به دنبال یک سیستم حرفه ای هستند کار ساز می باشد. و در انواع دوربین های دام، بولت، اسپید دام و … موجود می باشد.

دوربین مداربسته ip هایک ویژن

مزیت های دوربین مداربسته ip

1. انعطاف پذیری و امکان افزایش تعداد دوربین ها
2.کیفیت تصویر بالا
3. امکان استفاده از سوءیچ برای کاهش کابل کشی
4. انتقال تصویر از راه دور با استفاده از نرم افزار

مزیت های دوربین مداربسته ip

فروش عمده دوربین مداربسته ip

دوربین مداربسته ip در برندها و با رزلوشن و کیفیت مختلف وجود دارد که همین عامل در تعیین قیمت آن ها موثر می باشد.
اگر قصد خرید عمده این دوربین ها را دارید می توانید از طریق این وب سایت به برندهای معروفی هم چون هایک ویژن، داهوا تا برندهای رده پایین تر تکنیک، آیمکس و … با قیمت مناسب به سهولت دسترسی پیدا کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
دیمن منصوری
راه های ارتباطی:
فروش عمده دوربین مداربسته ip شماره موبایل: 09186665308

منبع: cctvmy.ir

تماس با ما