خرید دوربین مداربسته وایرلس تکنیکس

خرید دوربین مداربسته وایرلس تکنیکس با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت آغاز شد. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری وارد کننده و دارای نمایندگی معتبر فروشو نصب انواع دوربین های مداربسته تکنیکس بوده و تمامی محصولات این برند را در مدل ها و طرح های متفاوت به قیمتی ویژه ارائه خواهد کرد.

دوربین مداربسته بی سیم Wireless

به دوربین هایی که بدون سیم و از طریق وای فای کار می کنند دوربین های وایرلس یا بی سیم نیز می گویند. گروهی از دوربین های مداربسته از طریق امواج ( رادیویی، Wifi ) انجام می شود. در حقیقت انتقال تصویر در آنها بدون حضور کابل و سیم انجام می شود و نوعی دوربین ها ممکن است از طریق سیم شکل بگیرد. البته تامین برق این دوربین ها ممکن است از طریق سیم باشد.

مزیت دوربین مداربسته بی سیم چیست؟

  • این دوربین ها هزینه نصب کمتری دارند.
  • نصب و راه اندازی بسیار ساده و آسانی دارند و نیاز به تخصص و مهارتی خاص نیست.
  • امکان گفت و گو دو طرفه وجود دارد، این دوربین ها صدا را ضبط می کنند ( دارای میکروفون و بلند گوی داخلی )
  • مجهز به WiFi هستند و آنها را می تواند به اینترنت خانگی نیز متصل نمود.
  • دارای سنسور های حرکتی و حساسیت هستند که سوژه های متحرک را به خوبی شناسایی می کند.
  • داشتن چند‌ گیرنده‌ی تصویر ( مانند اتصال تلفن همراه و ذخیره تصاویر )
  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه‌ی افقی و ۹۰ درجه‌ی عمودی هستند.

خرید دوربین مداربسته وایرلس تکنیکس

تامین برق دوربین مداربسته بی سیم

همان طور که گفته شد اصطلاح بی سیم به نحوه انتقال اطلاعات اشاره دارد و ارتباطی به تامین برق دوربین ندارد. برق دوربین های بی سیم ممکن است از طریق اتصال با سیم (کابل) به منبع تغذیه و یا از طریق باتری تامین شود. از معایب دوربین های بی سیم یا وایرلس تعویض دستی باتری و یا شارژ دوره ای نوع قابل شارژ آن ها است. در این دو نوع نیز انتخاب دوربین با باتری قابل شارژ می تواند مناسب تر باشد چرا که هر بار نیازی به خرید باتری نخواهد بود. البته به کاربردن برخی از ویژگی‌های دوربین مداربسته می تواند به بالا بردن عمر باتری کمک کند.

محدودیت دوربین مداربسته بی سیم چیست؟

در کنار فواید و ویژگی های دوربین مداربسته بی سیم موضوعاتی موجب شده است تا استفاده از این نوع دوربین ها محدود شوند. عملکرد این نوع دوربین ها از ثبات کمتری برخوردار هستند. تاثیرپذیری سیگنال های ارسالی از شرایط محیط که در نوع آنالوگ بسیار مشهود است اثر منفی در عملکرد دوربین های بی سیم می گذارد. احتمال هک شدن نیز وجود دارد، در صورتی که هکر روی همان سیگنال دوربین قرار بگیرد می تواند به تصاویر دسترسی داشته باشد. البته این موضوع بیشتر در نوع آنالوگ امکان پذیر بود که دیگر منسوخ شده اند. در نوع دیجیتال (تحت شبکه) به علت استفاده از سیگنال های مختلف احتمال هک به مراتب بسیار پایین و نزدیک به صفر است.

برد دوربین مداربسته بی سیم

عوامل زیادی در قدرت سیگنال ارسالی دوربین های بی سیم تاثیر گذار هستند. این عوامل می تواند ساختار مکان نصب از جهت مصالح به کار رفته، تعداد موانع و وسایل موجود، مسافت دوربین تا دستگاه ضبط کننده باشد. البته وجود دستگاه هایی که در محل سیگنال تولید می کنند نیز ممکن است با ایجاد تداخل در سیگنال دوربین اثر منفی در قدرت سیگنال داشته باشند.

اما همانطور که در ارتباط با راحتی نصب و راه اندازی توضیحاتی داده شد باید گفت که اتصال wifi خانگی نیز به این دوربین ها ممکن است و هیچ مشکلی را در عملکرد دوربین ها بوجود نخواهد آورد.

انواع دوربین های مداربسته تکنیکس

  • دوربین اینترنتی Wifi Auto track
  • دوربین اتوترانس وکتور مدل pc52
  • دوربین وایرلس بولت
  • دوربین مداربسته بولت Technics
  • دوربین بولت ۵ مگاپیکسل استارلایت تکنیس مدل P520
  • دوربین بولت دید در شب رنگی Full color
  • مینی اسپی دام بی سیم Wifi

خرید دوربین مداربسته وایرلس تکنیکس

خرید دوربین مداربسته وایرلس تکنیکس

همکاران ما در بخش فروش نمایندگی تکنو دوربین بسته به نیاز شما انواع دوربین های مداربسته تکنیکس وایرلس را در میان مدل های متفاوت دام، بولت، اسپید دام، اتوترک و غیره به شما عزیزان معرفی خواهند کرد. کافیست از طریق شماره تماس های موجود در این وبسایت مشاوره بخواهید تا ما شما را با برترین محصولات سایت آشنا کنیم.

اگر شما با خواندن این مقاله متقاضی خرید انواع دوربین مداربسته وایرلس تکنیکس شده اید در مراکز خرید و فروش آنلاین و حضوری تکنو بازرگانی می توانید به راحتی و به قیمت باور نکردنی خرید فرماید و از کیفیت کالا و اصل بودن کالا های خریداری شده مطمئن باشید .

به دلیل نوسانات قیمت از گذاشتن قیمت دوربین ها معذوریم پس برای پیگری آخرین قیمت و خرید می توانید با کارشناسان  و مشاوران کارآمد ما در ارتباط باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما